Opprinnelig skrevet av veiron
Semien: Utvidelse av feltet!!
Collapse
X
-
-
Re: Utvidelse!
Opprinnelig skrevet av BobbythabirdMan må kunne få til en utvidelse av kanari-feltet! Det kommer til å bli smekk fult...Vi må kunne stå til midtbanen å synge så klanen får bakoversveis!!
Kanksje oxo 2 forsangere! Syntes tommy gjør en utolig bra jobb, å vi trenger en med mist like gode egenskaper!
MEn hva med bluss på kampen, det skaper stemning!!!!!
Vi skal til cup finalen!!!!!
La hele stadioen synge!!!! Alle må vøre med å synge!
Send ut flyers utover lillestrøm folk må forstå at gutta trenger støtte!!! SYNG FOR FUGLA ALLE MANN!!!!!!!!!!!!!FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeBluss? Pass dere for OKB, da - HAN ANMELDER DERE! :lol:
FUGLA TIL ULLEVÅL I ÅRFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
A T L E ! ! ! ! ! !...Atle på Sportshuset....Jeg er helt sikker på at du har masse Adidas-trøyer på lager...Vi snakker om LSK-Trøyer...
I og med at vi drar os mot slutten av Adidas-epoken i LSK's historie, foreslår jeg helt seriøst, at du kjører et kjempetilbud på gule LSK-trøyer!!!!! I GOD TID FØR CUP-SEMI'N!!!! Da mener jeg et G O D T tilbud... K A N O N T I L B U D ! ! ! ! ! ! ! ! !
Tenk dere en Festning Åråsen i nesten bare gult og svart!!!!!!
DAG!!!! Ser du dette, så si at dette er en gyllen mulighet for Atle til å tømme butikken for gule og svarte Adidas-trøyer....
Dessuten får vi masse mennesker i gult og svart!
Greit at avansen synker, Atle, men det er det for faen verdt!!!!!!!!
PLEASE!!!!!
Hva mener du Perta om forslaget?FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueHva skjer når bota plutselig koster 30.000??
Eller når LSK blir trukket poeng fordi KFL har blusset gjentatte ganger??
Når andre klarer av egen lomme å betale og donere penger for bota på Nadderud, klarer vi 2500 mann å samle inn 30.000...FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
Kommentar