Semien: Utvidelse av feltet!!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Mingus
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Mar 2004
    • 193

    Semien: Utvidelse av feltet!!

    Da vi var heldige og trakk vif i semien på Åråsen mener jeg det nå er på tide å utvidet Kanarifeltet et par hakk. Vi har ved flere anledninger fylt hele det nye feltet denne sesongen. Senest mot vesle Stabækk fra 1.divisjon greide vi dette. Mot vålerengens if vil interessen være mange hakk større og folk vil ønske å stå sammen med oss. Stadion vil være helt stappa.
    Dette bør vi være forberedt på og sørge for å ha plass nok. Fansen vil vinne på dette da vi kan greie å verve enda flere stående og syngende Kanaris. Spillera vil trenge all den støtten de kan få. Ett sprengfullt Kanarifelt synger ut hvem det nå enn måtte være. Det så vi senest i kampen mot bønda i våres. Den støtten vil være livsnødvendig i en kamp som garantert vil være jevn.

    Utvidelsen skal ikke være permanent, men kun for denne kampen og eventuelle kommende storkamper. Feltet bør utvides enda mer innover mot Robo. De stående Kanaris skal kunne stå helt frem til midtbanen!! Det er viktig at vi kan skape trøkk nærmere apeberget! Jeg foreslår at feltet til Junior Kanaris og området nedenfor spikern blir omregulert til fordel for stående Kanaris.
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

    #2
    Bra innlegg!

    Vi MÅ få utvida kanarifeltet til denna kampen! Det vil 150% sikkert bli fullt i kanari feltet! Husker i cupen mot enga sist da måtte vi stå to i lengden på hver rad! Dette hadde vært deilig å slippe!

    Utvid feltet til midtbanen!!

    Hadde også funka med stå plasser på RB tribunen.


    GJØR ALT FOR Å LAGE MEST MULIG LIV PÅ DENNE KAMPEN!!!

    Kommentar

    • Mingus
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Mar 2004
      • 193

      #3
      Vil absolutt foretrekke å utvide innover mot Robo! Ett samla felt er mye sterkere enn et som er delt i to!! Historien tilsier også at vi ved lignende forsøk ikke alltid har lyktes like bra med å ha Kanari grupperinger andre plasser på stadion.

      Kommentar

      • Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

        #4
        Noen som kan ta dette opp i styret?

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          #5
          Dette er vell som å banne i kjerka, men for å få det maksimale trøkket burde vi nesten stått bak målet........
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • sniper
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 5254

            #6
            Opprinnelig skrevet av Kanariz
            Noen som kan ta dette opp i styret?
            Det er hørt. Uansett er det LSK som bestemmer dette.

            Petter
            Styret, KFL

            Kommentar

            • Ketil Cantona
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 6813

              #7
              Veldig god ide, men en annen er at man trekker fler over på OKS-tribunen for å få mer trykk og tyngde utover banen.... Folk er kanskje ikke enige om plassvalget men lydnivået ville nok økt betraktelig

              Kommentar

              • kanarijenta89
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2005
                • 48

                #8
                men hvor skal vi gjøre av deg da da Tommy??:P

                Kommentar

                • Ketil Cantona
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 6813

                  #9
                  Tommy??

                  Da er det jo også viktig å ha sammkjørte forsangere på begge sider- Har tru - det bruser i blodet godt nå!

                  Kommentar

                  • FUGlinho
                    KFL styremedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2454

                    #10
                    syntes det virker som en bra ide å "utvide" feltet over til RB tribuna, eneste problemet kan bli at det blir mere forskjellige sanger osv..
                    Kim
                    Styremedlem KFL

                    Kommentar

                    • mr.Jordbakke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3845

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                      Dette er vell som å banne i kjerka, men for å få det maksimale trøkket burde vi nesten stått bak målet........
                      Den diskusjonen trodde jeg vi var ferdig med for 2 år siden!

                      Av er faring på bortematcher tror jeg det viktigste vi kan gjøre er å presse oss enda mer sammen - først da tror jeg lyden kan bli elektrisk :idea:

                      Tommy blir stående, men Arild må være enda mer på hugget :-) (kanskje droppe den siste pilsen på Martins...)

                      Ellers tror jeg de nye og gamle tromme-sangene vil gjøre det enkelt for publikum og delta. I år skal vi f**n meg til finalen!
                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                      Mvh
                      Mr.Jordbakke

                      Kommentar

                      • masta
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2004
                        • 143

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
                        Dette er vell som å banne i kjerka, men for å få det maksimale trøkket burde vi nesten stått bak målet........
                        Ett av de største problemene med at vi skulle ha flyttet oss bak mål er at det kun er ståplasser på halve kanarifeltet.. Hvem skulle ha fyllt denne delen under denne kampen da??

                        Kommentar

                        • gamle-perta
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2418

                          #13
                          Vi MÅ få utvida kanarifeltet til denna kampen!
                          Den umiddelbare problemstillingen som da oppstår er blant annet at et par hunde skikkelig fugla-fans har sesongkort på sittedelen av C-feltet.
                          Og vi vil faan ikke flyttes på motsatt side :-) !!!

                          Dernest, som en påpekte på lista i går kveld, så vil stående fans på hele C-feltet hindre utsikten til journalistene oppe ved speakerbua. Selvfølgelig kan jo de stå også, men jeg er ikke sikker på at det er en bra løsning :lol:

                          mvh
                          Gamme`n - som ber til høyere makter om at en viss kamp i kveld ender med klar hjemmeseier.
                          Mvh
                          Gammer´n (Per T)

                          Kommentar

                          • Ola
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1651

                            #14
                            [quote="mr.Jordbakke"]Av er faring på bortematcher tror jeg det viktigste vi kan gjøre er å presse oss enda mer sammen - først da tror jeg lyden kan bli elektrisk[quote]

                            Kloke ord. Greit, vi bør utvide noe. Men et komprimert felt er beste måten å skape trykk på. En stående person pr sete er veldig behagelig, men ønsker man trykk så bør det være mer komprimert enn som så.

                            Kommentar

                            • Fugla- patriot83
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2005
                              • 1241

                              #15
                              Dette var en bra diskusjon. Det kommer helt klart til å være mange patrioter som vil stå sammen med Kanari- Fansen i denne kampen! Denne kampen vil lydnivået for sesongen nå et høydepunkt, tror jeg!!

                              Og da er det bare å glede seg, for Kanari- Fansen skal synge ut Slemmestad- og Hadelandsklanen og søpla-døderne Strand og Powell skal nok en gang senke de innflytta bønda!!

                              Forza fugla, folkens, forza fugla!!!
                              -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                              Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

                              En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

                              Kommentar

                              • trigz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jan 2004
                                • 7101

                                #16
                                Hadde vært interessant å tatt rede på hvor mye det ville kosta å fjerne setene fra OKS og sette dem inn på det nåværende feltet. Personlig hadde jeg syntes det var kult om KFL kunne stått bak mål permanent.
                                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                Kommentar

                                • blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Hadde vært interessant å tatt rede på hvor mye det ville kosta å fjerne setene fra OKS og sette dem inn på det nåværende feltet. Personlig hadde jeg syntes det var kult om KFL kunne stått bak mål permanent.
                                  Er du helt bak mål? :P
                                  Litt av hensikten med å være på Åråsen er å se kampen, og man ser ikke spesielt bra bak mål.
                                  Fugla 4 Life!

                                  Kommentar

                                  • Ketil Cantona
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6813

                                    #18
                                    Man ser ikke best, men mot søppla hadde det vært knall å utvidet så stemmningen løser mer utover banen. Nå stanger ofte lyden rett i motsatt tribunedel og forsvinner.... Jeg satt en del i fjor på motsatt del og hørte svakt hva som ble sunget. :wink:

                                    Kommentar

                                    • blue
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2004
                                      • 1429

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Paddis
                                      Jeg satt en del i fjor på motsatt del og hørte svakt hva som ble sunget.
                                      Ifjor sang vi ikke like bra som i år, og ikke hadde vi like stor plass på tribunen heller. Jeg har tro på STOR stemning mot Enga!
                                      Fugla 4 Life!

                                      Kommentar

                                      • andee
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 1191

                                        #20
                                        Har jo allerede sett tendenser av en del ståendes supportere på RB tidligere i år, tror ikke det akkurat det blir færre mot Vif. Kanarifeltet tar vel på en ordentlig stappfull dag rundt 2500(?), resten bør kanskje plassere seg på OKS for en slags "syngende sving". Flytte hele KFL bak mål (permanent, eller til bare denne kampen) er rett og slett helt bak mål. Utvidelsen av KFL til å gjelde også c-feltet er det beste som har hendt supportergruppa vår, ref. stemninga i år hvor vi både ser og synger bedre enn noen gang.
                                        TS05 - Felt C

                                        Kommentar

                                        Working...