Når man har sunget reis opp hvis du er Lillestrøm, synes jeg vi burde dra i gang fugla-gospel med en gang, da tror jeg faen meg at hele stadion hadde blitt med!!!
Semien: Utvidelse av feltet!!
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av christofferNår man har sunget reis opp hvis du er Lillestrøm, synes jeg vi burde dra i gang fugla-gospel med en gang, da tror jeg faen meg at hele stadion hadde blitt med!!!Kommentar
-
Utvidelse!
Man må kunne få til en utvidelse av kanari-feltet! Det kommer til å bli smekk fult...Vi må kunne stå til midtbanen å synge så klanen får bakoversveis!!
Kanksje oxo 2 forsangere! Syntes tommy gjør en utolig bra jobb, å vi trenger en med mist like gode egenskaper!
MEn hva med bluss på kampen, det skaper stemning!!!!!
Vi skal til cup finalen!!!!!
La hele stadioen synge!!!! Alle må vøre med å synge!
Send ut flyers utover lillestrøm folk må forstå at gutta trenger støtte!!! SYNG FOR FUGLA ALLE MANN!!!!!!!!!!!!!Lillestrøm SK i mitt hjerte!!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Gussibluss er ikke lov på norske kamper så vidt jeg veit?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Gussibluss er ikke lov på norske kamper så vidt jeg veit?Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Bluss? Pass dere for OKB, da - HAN ANMELDER DERE! :lol:NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Opprinnelig skrevet av FUGlinhokunne man ikke skaffa noen tusen gule og svarte t-shorter og lagt på setene på åråsen? eller bare gule kanskjeKommentar
-
Kan da ta den på utenpå en genser? Hva gjør man med LSK-trøya si når det blir for kaldt å stå i kortermet på Åråsen? Legger man den hjemme? Nei, man trer den utenpå en genser.Kommentar
-
jeg står med min langerma LSK trøye breta opp uannsett vær...så langt i hvertfall..spørs NÅR Royal League kommer.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av EtterstadKanariOpprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Gussibluss er ikke lov på norske kamper så vidt jeg veit?Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Opprinnelig skrevet av mr.JordbakkeBluss? Pass dere for OKB, da - HAN ANMELDER DERE! :lol:Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Synging!
Kjøpt billetter på Strømmen storsenter tribunen. gjør ofte det og har lyst til å TRØKKE til! Dessverre er det så få som synger at det blir aldri noe av. På noen av sangene må alle synge på, spesielt de enkle fengene sangene. Trøkk til alle mann! klapppA football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Opprinnelig skrevet av blueHva skjer når bota plutselig koster 30.000??
Eller når LSK blir trukket poeng fordi KFL har blusset gjentatte ganger??
Nei, men hvis det er bot på 30. 000 så er det ikke verdt det.
Tifo er kun en liten del av en kamp.LSK FOR GULL 2006Kommentar
Kommentar