Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Det jeg bet meg merke i var at det så ut til at 90% av alle de som deltok i marsjen var småjenter i alderen 14-20 år...
Kan noen avkrefte eller bekrefte dette...?
Avkreftes. De som deltok i marsjen var de som pleier å være på Puben før kampene, altså; både jenter og gutter, kvinner og menn, gamle og unge, stygge og pene, tjukke og tynne, korte og lange, hetero, homo osv. Hvem den harde kjerne i KFL er, vites ikke, men jeg så da representanter fra Vestfold Kanaris der :wink:
Det jeg bet meg merke i var at det så ut til at 90% av alle de som deltok i marsjen var småjenter i alderen 14-20 år...
Avkreftes. De som deltok i marsjen var de som pleier å være på Puben før kampene, altså; både jenter og gutter, kvinner og menn, gamle og unge, stygge og pene, tjukke og tynne, korte og lange, hetero, homo osv. Hvem den harde kjerne i KFL er, vites ikke, men jeg så da representanter fra Vestfold Kanaris der :wink:
Hehe.. ok, da var det vel bare de 50 første meterne av toget som bestod av skolepiker da :lol:
Hehe.. ok, da var det vel bare de 50 første meterne av toget som bestod av skolepiker da :lol:
HALLO??
hva om dissa "skolepikene" ikke hadde møtt opp da?? det er god lyd i de fleste av oss å skjønner du!! en ung jente kan vel også få være like mye fan som deg vel Fugla? hver sine interesser hos jenter og vettu.
Synes det er ufint å kalle Tony for en skolepike :twisted:
HALLO??
hva om dissa "skolepikene" ikke hadde møtt opp da?? det er god lyd i de fleste av oss å skjønner du!! en ung jente kan vel også få være like mye fan som deg vel Fugla? hver sine interesser hos jenter og vettu.
trodde da virkelig fuglamarsjen var for alle :-s
Hehe... var da ikke meningen å tråkke noen på tærne...ikke har jeg noe i mot skolepiker heller :lol: , men jeg lurte bare på hvor gutta i Fansen var....
God idé med fuglamarsj til Åråsen i semien. Men avmarsj bør være så tidlig at vi er på plass på stadion 1 time før kampen starter, trøkket må opp allerede mens gutta varmer opp...
Og selvsagt er marsjen for alle fugler: Fuglunger, ungfugler, voksenfugler og gammelfugler - av begge kjønn ! :lol:
God idé med fuglamarsj til Åråsen i semien. Men avmarsj bør være så tidlig at vi er på plass på stadion 1 time før kampen starter, trøkket må opp allerede mens gutta varmer opp...
Og selvsagt er marsjen for alle fugler: Fuglunger, ungfugler, voksenfugler og gammelfugler - av begge kjønn ! :lol:
Helt enig, avgang fra martins burde være 90 minutter før kampen begynner...
Helt enig, avgang fra martins burde være 90 minutter før kampen begynner...
Da blir jeg edru før kampen, og det tør jeg ikke :P
Det bør være samme standard i semien som i seriekampen mot VIF tidligere i år. Jeg vil aldri glemme når jeg gikk opp Åråsenveien og over Sørumstoppen(?), og hørte Fugla-gospelen, Vi er på stadion, Det er bedre og være død enn Vål'enga!! Og denne gangen stiller jeg selvfølgelig opp også, minst en time før kampen. Drit i øllen, denne kampen begynner rett etter jobb!
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Dette er kampen man IKKE skal gå glipp av... Så vidt jeg vet sies det at det blir den største kampen på Åråsen noensinne, at det går ann?.. Da må denne dagen bli helt sinnsvak!
Kommentar