Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Angående bluss - det er ikke mulig å forsøke å få tak i gule og svarte slik at det står til laget vi så høyt eLSKer?
Svart får man ikke tak i, gul går vel ann, men det lyser opp bare havlparten så mye som de rød blussene, det gjelder forøvrig alle andre fargede bluss også...
Svart får man ikke tak i, gul går vel ann, men det lyser opp bare havlparten så mye som de rød blussene, det gjelder forøvrig alle andre fargede bluss også...
Bedre med en LSK-farge enn en Søpla-farge, selv om det lyser mindre.
Tor H. Eriksen
Sleeping is a form of art,
hence am I an artist.
Det jeg bet meg merke i var at det så ut til at 90% av alle de som deltok i marsjen var småjenter i alderen 14-20 år...
Kan noen avkrefte eller bekrefte dette...?
Avkreftes. De som deltok i marsjen var de som pleier å være på Puben før kampene, altså; både jenter og gutter, kvinner og menn, gamle og unge, stygge og pene, tjukke og tynne, korte og lange, hetero, homo osv. Hvem den harde kjerne i KFL er, vites ikke, men jeg så da representanter fra Vestfold Kanaris der :wink:
Hehe.. ok, da var det vel bare de 50 første meterne av toget som bestod av skolepiker da :lol:
Øyh... jeg er 1,88 og gikk omtrent først i toget sammen med Veiron som er nesten like høy. Vet da faen hva slags jenter du hadde/har i klassen din på skolen, men helvete heller... :wink:
- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Kommentar