Lillestrøm SK - Sogndal, Åråsen Stadion torsdag 10. nov. 1200.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #21
    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
    3 runde i cupen hjemme mot Sandefjord, dvs 25 mai.
    og selv da slapp vi inn mål ; )
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      #22
      Ringstad fortjent kåret til BB, talende at alt vi skapte av farligheter begynte med ham og skjedde på hans side. Han og Bolly står for det kreative, resten er arbeidsmaur. Å sette EK på venstrekanten er verdiløst og LSK sank også prestasjonsmessig når Bolly gikk ut, etter en god innledning av andreomgangen. Altfor mange i gult evner ikke utfordre, det er vårt store offensive problem. Støttepasningen er altfor utbredt, påfallende hvor mange som søker bakover istedenfor fremover når de får ball. Men LSK var best, var det et lag som fortjente å vinne så var det hjemmelaget.

      Håper virkelig nå at Ringstad får etablere seg som venstreback, og til nød være back-up på ventrekanten.

      Kommentar

      • Emil B
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2006
        • 5921

        #23
        For en møkk kjedelig kamp!

        Kommentar

        • vermu
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2008
          • 1729

          #24
          Det blei 0-0 i en relativt kjedelig forestilling. LSK var hakket bedre, men med ca 2-2 i målsjanser var uavgjort helt greit. Logi hadde forøvrig en "matcvinner-redning" mot slutten av kampen.

          Gislasson er sjef, selv i "rusletempo". Signer denne mannen NÅÅÅ!
          Ringstad var meget positiv. Det er uforståelig at han ikke har "fått" venstrebacken i år. Eriksen også god på høyre i dag.

          Mest gledelig i dag var smultring bakover. Forsvarsfirer + Logi klarte seg bra og LSK var gode defensivt.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            #25
            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Hvorfor ikke? Ohi er god på hodet og med ballen i beina.
            Ohi har massvis å gå på med ballen i beina, det viste han også i dag. Ikke er han videre bra på å skjerme ballen, og avleveringene virker ofte rett og slett ukonsentrerte. Det skapte noen unødige farligheter imot også i dag. Han er ennå purung, men skal han bli en fast a-lagsspiller på et LSK med ambisjoner har han masse å jobbe med.

            Såpass kritisk må man være.

            Kommentar

            • G-Man
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2011
              • 3209

              #26
              Det er hverken riktig å stemple denne kampen som drittkjedelig, eller å boble over av begeistring. Ringstad var ganske riktig meget god. Tror absolutt at han vil fortsette å blomstre nå som HB er historie. Ruben var også god, med herlig innstilling og vilje. Eriksen hadde en ny god kamp. Logi holdt nullen. Gisle var god på midten, med ro, overblikk og kreativitet.
              Erling fortjener ros. Jeg har knapt sett en spiller som er så avhengig av selvtillit som han. I første omgang var han redd og valgte ofte feil. I andre lyktes han med en dragning, fikk ros og løftet seg umiddelbart. Ingen grunn til å avskrive han ennå.
              Fredrik, Bolly og spesielt Ohi har jeg sett mye bedre. Her skortet det i dag på basisferdigheter som mottak og kreativitet. Spesielt Ohi søkte konsekvent bakover, ødela fremdrift og skapte farligheter for Sogndal. Stort potensiale definitivt, men behov for ekstratrening både i forhold til teknikk og spilleforståelse. Henrik hadde et ganske svakt innhopp. Hverken mottak eller løpsmønster sitter i forhold til lagkameratene ennå. PSA og Steinar var solide uten å imponere voldsomt. Har jeg glemt noen da?

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #27
                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                Ohi har massvis å gå på med ballen i beina, det viste han også i dag. Ikke er han videre bra på å skjerme ballen, og avleveringene virker ofte rett og slett ukonsentrerte. Det skapte noen unødige farligheter imot også i dag. Han er ennå purung, men skal han bli en fast a-lagsspiller på et LSK med ambisjoner har han masse å jobbe med.

                Såpass kritisk må man være.
                Trur vi er ganske enige. Jeg ser også klare svakheter ved deler av Ohis spill. Husker godt de første kampene til Björn også, og vi husker godt hvos Björn han var. Så forøvrig ikke kampen i dag.

                Poenget mitt er at (uten at jeg har sett det) Fredrik passer veldig dårlig som midtspiss i 4-5-1 sånn jeg tenker man bør spille i 4-5-1. Da er Ohi mer naturlig siden han har mer kraft og duellstyrke mens Fredrik tidligere har vist seg som en god offensiv kantspiller.

                Lurer på hvor Björn Ohi blir når han får tid på seg.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9463

                  #28
                  En kamerat som ikke har sett LSK spelle på et par år, var i hallen i dag og så på.

                  Han var lettere sjokkert over det han så; Kun én spiller som klarte å ta imot ballen og føre den 5 meter. Ringstad.

                  "Lillestrøm suger pikk. Ikke faen om jeg drar på Åråsen i 2012" var konklusjonen hans.


                  Broren min suplerte dessuten med: "Lillestrøm har spelt 270 minutter mot Sogndal i år uten å skåre. Lættis."

                  Kommentar

                  • HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6082

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Hvorfor ikke? Ohi er god på hodet og med ballen i beina.

                    Møtende spiss trur jeg han har best potensiale i.
                    Trodde du mente at han passa bra som indreløper.

                    Kommentar

                    • G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3209

                      #30
                      Nei Knut, så ille er det ikke. Når det er sagt så er LSK generelt dårlige på relativt grunnleggende tekniske ferdigheter. Det går på forhold som mottak av ball, medløp med ball og orientering før ballen kommer. Altfor mange sliter med å dempe ballen, slik at den spretter unna, før spilleren så løfter blikket og ser etter pasningsalternativer. Resultatet er at alt tar fryktelig mye tid, og bevegelsene stopper opp.

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av knut
                        En kamerat som ikke har sett LSK spelle på et par år, var i hallen i dag og så på.

                        Han var lettere sjokkert over det han så; Kun én spiller som klarte å ta imot ballen og føre den 5 meter. Ringstad.

                        "Lillestrøm suger pikk. Ikke faen om jeg drar på Åråsen i 2012" var konklusjonen hans.


                        Broren min suplerte dessuten med: "Lillestrøm har spelt 270 minutter mot Sogndal i år uten å skåre. Lættis."
                        Skjønner at han ble sjokkert over spillet i LSK-Hallen! Var nok kjipt og sitte der alene mens alle andre var på Åråsen!

                        Kommentar

                        • knut
                          Make knut Great Again
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2006
                          • 9463

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Emil B
                          Skjønner at han ble sjokkert over spillet i LSK-Hallen! Var nok kjipt og sitte der alene mens alle andre var på Åråsen!
                          Ojojoj! Skandale. Regna med at det var i hallen. Følger da ikke med på hva som skjer mens jeg er på jobb. Men kommentaren står fortsatt, bare bytt fra hallen til "fårt Åråsen".

                          Kommentar

                          • dollyholly
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2007
                            • 965

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Emil B
                            Skjønner at han ble sjokkert over spillet i LSK-Hallen! Var nok kjipt og sitte der alene mens alle andre var på Åråsen!
                            Bekrefter jo bare at LSK ikke har gode nok spillere, det må skje noe drastisk i vinter for at det ikke skal ende med nedrykk og at man blir snytt for 40års jubileum. Der vi er milvis unna er på fotballforståelse, spillesystem, kvalitet når det gjelder pasning, skudd, riktige valg....

                            Kommentar

                            • Hamburg & Kanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 3006

                              #34
                              Dolly, tror nok vi er på rett vei med alle disse gode spillerne + ny trener som er på vei til klubben vår nå. Håper det. Virker som at Bjarmann & co. har skjønt tegninga og jobber godt videre, f.eks. med å raide konkurs- og fairplay-ridderne på Fornebu. Kommer nok inn en 3-4 forsterkninger til også

                              PS hva er opplegget med rosa drakter? Juventus, Sogndal etc.
                              Kult å handle idrettsklær i jenteavd. på Babyshop liksom?`?
                              LSK Norges beste lag

                              Kommentar

                              Working...