Kanskje på tide å bytte ut bildet av Lyn-spilleren på kanaribrødet snart? Jeg foreslår Robert Kor(e)n som ny brødmodell.
Kanaribrødet
Collapse
X
-
lsk brød<3<3<33<3<3<3<3<3<3
beste brød'et det der da<3<3<3<33<3<3-lillllleeeeeestrøøøøm-Kommentar
-
Æsj,jeg bor i Oslo..Her er det bare søpla-brødet :evil: Jeg rev i stykker det forige gang jeg så det
Hater Oslo.. :evil:
Skulle gjerne smakt LSK brødet :!:Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
HEhe.. Her på Løvenstad blir Kanari- brødet utsolgt hver dag.
Men de burde oppdatere det snart. Powell er desverre ikke blant oss mer...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av fotball_martheÆsj,jeg bor i Oslo..Her er det bare søpla-brødet :evil: Jeg rev i stykker det forige gang jeg så det
Hater Oslo.. :evil:
Skulle gjerne smakt LSK brødet :!:Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
jeg spiser lsk brødet hver dag :lol:
jeg synen også at vi skulle hat koren på brødet :wink:
også må dem få det i butikken i nittdedal snart. 8)Er du dum er du sta holder du med Vål\'enga,
er du bli er du gla holder du med FUGLA
FORZA FUGLAKommentar
-
Jentungen nekter å spise noe annet enn kanaribrød så jeg passer alltid på å ha en 4 - 5 brød i fryser´n.
Utrolig godt brød!!
Enig i at brødposene må oppdateres. Terminlista for årets sesong og Søgård hadde vært toppersKommentar
-
Jeg syns man bør velge en profilert spiller som har tenkt til å bli her "noen år", og ikke Koren som har tenkt seg bort i år ?!
Hva med Søgård ?Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar