Hvis det er fler igjenn, så ja, men hvis det er som til vanlig kommer du ikke inn på feltet uten å være medlem...
Slik får du semifinale-billetter
Collapse
X
-
-
Opprinnelig skrevet av SupermannSesongkort på kanarifeltet går kanskje som Kanari medlem?Fugla 4 Life!Kommentar
-
Og jeg komer til å stå i luka med mine 2 og kjøpe 10Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av TonyDet som er faen så viktig, er at alle kjøper opp kvota si, evt som meg, samler inn penger fra folk som ikek har sesongkort og kjøpe for de. Minst mulig enga på denen kampen,de får stå bak mål og melke kua!party party party!
Marius
FuglaTifoKommentar
-
Utifra papir aftenposten, så kampen berammet til Onsdag kl. 1900
.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Er det Arild jeg skal kontakte for å få han til å legge av billett til meg? Har ikke lest hele tråden desverre....
Bor i Trondheim, men flyr nedover den aktuelle onsdagen. Har tidligere år fått billett av Arild på¨Martins, håper det går i orden i år også?Fra BaillsundKommentar
-
Eneste jeg kan si der, er at du kan ringe Arild eller Petter eller noen andre du "kjenner" her nede, og få de til å kjøpe en ekstra billett til deg..
Kan vel ikke være umulig det :wink:Ultras Felt C
www.ultrasfeltc.comKommentar
-
Som medlem i LSK får jeg bare kjøpt en billett pr. medlemskap, det har jeg fått opplyst av LSK. Så da gjelder vel det samme om du er medlem i KFL. Dvs at jeg må vente til 12.09 med å kjøpe billetter fordi de tre jeg vil ta med meg ikke er medlem av KFL/LSK
litt rart når dette er LSK's råd på lsk.no:
Beste råd: Få en LSK,er til å kjøpe for degKommentar
-
Har forstått det slik at vi med sesongkort (ikke spesielt mange, dessverre), kan kjøpe toltalt 5 billetter allerede i morra...!Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av EtterstadKanariHar forstått det slik at vi med sesongkort (ikke spesielt mange, dessverre), kan kjøpe toltalt 5 billetter allerede i morra...!Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
Det ble skrevet på mailinglista i dag at de med medlemslap i KFL fikk kjøpe ståbillett i dag... Stemmer dette? Kan man det i morgen også eller må man vente til torsdag slik det er beskrevet under:
Torsdag 1/9 og mandag 5/9 salg til alle medlemmer i LSK og Kanari-Fansen.
Tid og sted : Fra kl 1700-2000 i billettlukene på Åråsen.Kommentar
Kommentar