Dette er den svakeste dommeren jeg noen sinne har sett dømme i tippeligaen. Han dømmer jo minst 90-10 favør hjemmelaget her. Skandale!
Runde 29 , Brann - Lillestrøm, Brann stadion 20. november kl. 18.00
Collapse
X
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Først stopper han en 1v1 situasjon for Gulbrandsen på noe som ALDRI er frispark. Så et feildømt straffespark, og et billig rødt kort. Makan.Kommentar
-
Kommentar
-
Vi snakker jo faen meg om en situasjon som "oppstår" 1-2 meter utenfor 16 metern.. At INGEN av kampens 4 dommere ser det, det er ikke noe annet enn skandale. At PSA heller ikke burde ha kort, men derimot Ojo er vel ikke like fullt en skandale men svakt dømt. Totalt til nå i kampen snakker vi om minst 4-5 situasjoner der dommern er helt bortreist.. Ræva!Kommentar
-
Rødt kort skal gis dersom man som bakerste mann fratar angripende lag en opplagt mulighet til å score.
Ojo hadde ikke rukket ballen. Han hadde ALDRI rukket ballen! Derfor ikke rødt kort!
"Forseelsen" skjedde 5 m på utsiden av 16-meterstreken, derfor ikke straffe!
Når man trener på dømming hver dag, og dømmer på norsk, nasjonalt toppnivå HVER helg og i tillegg har assistenter på sidene som skal hjelpe til, så er dette så skandaløst dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. For meg er dette kanskje noe av det verste jeg har sett på mange år, fordi det er så jævlig utslagsgivende å feilaktig dømme straffe OG rødt kort.Kommentar
-
Veldig urutinert av PSA å gi et lite dytt der. Ojo er IKKE den eneste spissen i Norge som hadde filmet seg til straffe der. Det er helt feil at det blir straffe, men det er som forventet i en sånn situasjon
edit: Som forventet at en norsk dommer dømmer som han gjorde altsåPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Når man trener på dømming hver dag, og dømmer på norsk, nasjonalt toppnivå HVER helg og i tillegg har assistenter på sidene som skal hjelpe til, så er dette så skandaløst dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. For meg er dette kanskje noe av det verste jeg har sett på mange år, fordi det er så jævlig utslagsgivende å feilaktig dømme straffe OG rødt kort.Kommentar
-
Ojo er "lur" blir det sagt på Max.. Dust spør du meg! Dommern er så håpløs at det faen ikke er mulig, ser av reprisen at linjemannen (til tross for at han er MANGE meter på etterskudd) faktisk løper nedover sidelinja med øya rett på situasjonen og han burde jo aldri få lov til å gå på linja i eliteserien igjen.Kommentar
-
Det kan da faen ikke være mulig å dømme rødt, når han ikke engang er borti og samtidig trekke situasjonen inn i straffefeltet??? Han er jo til og med godt plassert for helvete!! Blir rimelig lik den situasjonen der Riseth blei utvist - faktisk også i Bergen.
Veit nesten ikke om jeg orker norsk fotball lengre jeg.. Og det er faktisk ikke pga prestasjonene til Lillestrøm, og det er litt sjukt. De aller fleste norske "toppdommere" burde ha rykka ned for lenge siden.Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Ut fra tv-bildene så ser man også at linjedommer ser situasjonen, og han bør ihvertfall få med seg at dette skjer utenfor 16m. Har ikke sett verre dømming siden Sør-Korea kjøpte seg langt opp i fotball-VM!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Muligens årets dårligste dommeravgjørelse. Ikke er det straffe, ikke er det en forseelse og uansett hvordan man vender og vrir på det er det ikke rødt kort. Og vips var kampen ødelagt. Jeg drømmer om å møte Brann i Bergen med en dommer som ikke er vestlending. Eller rumensk, aller helst.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
Kommentar