Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Runde 29 , Brann - Lillestrøm, Brann stadion 20. november kl. 18.00
Kjempeteit å bestemme seg for å takle uansett i det man setter igang returløpet
Joda det er teit å takle der, men jeg må si jeg liker innstillinga og at det trøkkes til.. Det er en av de tingene jeg har savnet mest de siste 2-3 årene. Ett gult kort er uansett ikke noe å bry seg om, sesongen er kjørt!
Jeg ser frem til 2012. Først og fremst fordi vi får en ny målmann. Han som står der nå er sjanseløs!
Alt i morgen blir det muligens en pekepinn på hva vi kan forvente oss, så jeg gleder meg mer til morgendagen og 2012 enn denne møkkakampen her.. Kampen har til nå blitt helt ødelagt av dommer og linjemann, tror sinna følelsen vil sitte helt til det kommer noen spennende nyheter!
Kommentar