Snakk om å bli pult i hodeduell. Ojo er en biff
Runde 29 , Brann - Lillestrøm, Brann stadion 20. november kl. 18.00
Collapse
X
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401 -
Merker jeg bryr meg lite for et nytt Brann mål etter Svin Håpløs Moen fadesen i første omgang. Vi hadde vunnet denne kampen 11 mot 11. Skaper kongesjangser med bare 10 spillere.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Jeg er, dessverre, ikke helt sikker på om vi hadde vært bedre med elleve mann. Med en mann mindre får vi automatisk kampen inn i sporet vi behersker best med de spillerne vi har nå.Kommentar
-
10. juni 2007, toppkamp mellom Brann og Lillestrøm, løpsduell mellom Helstad og Pål Steffen etter 57 min (etter at vi hadde kjørt kampen i 45), det er kontakt på 18 - 19 meter, fordi Helstad løper i PSA, Helstad er "lur", som Ojo, tar to skritt til og stuper inn i boksen. Straffe og kampen er snudd. Hvem dømte den gangen, mon tro?TS05 - Felt CKommentar
-
10. juni 2007, toppkamp mellom Brann og Lillestrøm, løpsduell mellom Helstad og Pål Steffen etter 57 min (etter at vi hadde kjørt kampen i 45), det er kontakt på 18 - 19 meter, fordi Helstad løper i PSA, Helstad er "lur", som Ojo, tar to skritt til og stuper inn i boksen. Straffe og kampen er snudd. Hvem dømte den gangen, mon tro?Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hva med kort til Austin og Labukas?!Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.Kommentar
Kommentar