Runde 29 , Brann - Lillestrøm, Brann stadion 20. november kl. 18.00
Collapse
X
-
Erling er en underlig skrue. Har både fart, teknikk og forståelse til å gjøre det stort - men synes å være mentalt på tynn is. Ofte nøler han, blir usikker og mister ballen. Etter å ha blitt taklet av Austin en gang mistet han motet bare han så fyren resten av kampen. Samtidig... Noen roper plutselig "bra Erling", og simsalabim, på neste angrep gjør han et vidunderlig raid og setter opp det som skulle ha blitt omsatt i scoring. (og minner igjen om den Erling vi så på begynnelsen av sesongen). Her har noen en jobb å gjøre i forhold til mental trening!Kommentar
-
Føler med PSA i dag, hadde håpet at han kunne vise seg frem og spikre en kontrakt for neste år. Jeg tenkte allerede ved kampstart når jeg så at det var Moen som dømte at dette kom til å bli en oppoverbakke, men kampen var ikke tapt før Ringstad lot Gustavinio få legge inn til Ojo i andre. Brann synes jeg ikke imponerte, vi kunne ha tatt poeng her. Gleder meg til neste år med en midtbane det antageligvis ryker litt mer av.Alle veier fører til Kløfta. Bortsett fra motorveien som går rett forbi.Kommentar
-
Ny trener har en massiv jobb å gjøre med det mentale frem mot seriestart. Hodeløse avslutninger, ballskrekk, panikkavleveringer og sene taklinger har lite med ferdigheter å gjøre. Hele laget, med et lite unntak for Gulbrandsen og tildels Ohi, ser ut til å være mer redd for å begå feil enn å tenke offensivt.
Hodene må vrenger, innstillinga må snus helt om. Og da er det i grunn ok at mange spillere forsvinner ut og en rekke nye på vei inn. Mentaliteten må endres.Kommentar
-
Jeg er så inn i helvette forbanna. Er det virkelig mulig å dømme så inn i gamperæva dårlig. Rett og slett en skandale, og det som irriterer enda mer, er at det antageligvis ikke får noen konsekvenser for dommerfaen heller. Han beklager hendelsen, men hva faen hjelper vel det? Du kan stappe den unnskyldninga di et visst sted, levere inn dommerlisensen din, og avslutte karrieren i skam!
Og jeg blir faktisk litt oppgitt over Bjarmann også. I intervjuet syns jeg han er altfor feig og passiv i forhold til situasjonen. Fokuset ble jo at det var Pål Steffen som var klomsete (Noe Bjarmann var enig i), men nesten ingen fokus på hvor grov den avgjørelsen var.
Gleder meg til neste år dog, tror det kan bli en morsom sesong. Denne sesongen er over, og takk og lov for det. Jeg skal på Åråsen mot Fredrikstad seff, har enda ikke gått glipp av en hjemmekamp, og det skal bli digg å se en kamp uten å være nervøs.FORZA FUGLA
I med og motgang, vi er Lillestrøm!
FUGLA FOR LIFE!Kommentar
-
Unnskyld meg LSK.no, banens beste igjen??
Han var på bærtur gang etter gang. Har ikke noe imot Logi og ingenting hadde vært bedre en om han kom tilbake i slag igjen, men dette er kompisskriving.
Opprinnelig skrevet av [SIZE=5www.lsk.no[/SIZE]]
- Positivt å få Sead til klubben
Dagens beste LSK-spiller, Stefan Logi Magnusson, svarte kritikerne med en god kamp i Bergen.
http://www.lsk.no/no/sportslig/a-laget/nyheter/-+Positivt+å+få+Sead+til+klubben.b7C_wlDG5S.ipsKommentar
-
Kan godt svare deg, siden det var jeg som skrev den artikkelen. Vet ikke hvor du har det fra at vi kårer ham til banens beste i og med at vi skriver "dagens beste LSK-spiller", men Logi spilte en god kamp, og det kan få andre av våre spillere si. Det sto mellom ham og Steinar Pedersen. Jeg så en dårlig inngripen etter en corner og en utrusning han kunne løst annerledes, men også fire meget gode redninger, bra igangsettinger og en gjennomgående god kamp. Vær gjerne kritisk, men saklig.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Kan godt svare deg, siden det var jeg som skrev den artikkelen. Vet ikke hvor du har det fra at vi kårer ham til banens beste i og med at vi skriver "dagens beste LSK-spiller", men Logi spilte en god kamp, og det kan få andre av våre spillere si. Det sto mellom ham og Steinar Pedersen. Jeg så en dårlig inngripen etter en corner og en utrusning han kunne løst annerledes, men også fire meget gode redninger, bra igangsettinger og en gjennomgående god kamp. Vær gjerne kritisk, men saklig.Kommentar
-
Selv ønsker jeg å se mer av Fjelstad i buret. Hadde håpet han skulle få sjansen denne gangen. Har veldig sansen for Logi som person og hans hjerte for klubben, men slik han har opptrådd stort sett i hele år så ønsker jeg å se ett nytt fjes mellom stengene (det skjer nok til neste år med Ramovic).Kommentar
-
1) langt utenfor 16 meteren.
2) ikke sjans i helvete at Ojo skulle nådd den för Logi."A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Legg forøvrig merke til at linjemann tar "straffespark-oppstilling" lenge før Moen peker på straffemerket, så jeg er ganske sikker på at han er delaktig i avgjørelsen.
– Vi har fått tilbakemelding om at kortet var feil og at vi misoppfattet situasjonen. Det er bare å beklage, sier dommeren.Last edited by McGuffy; 21.11.2011, 10:44.Kommentar
-
Han hadde noen gode redninger - helt i tråd med hva man forventer når man plasserer en mellom stengene i tippeligaen på fast basis, men heller ikke det gjør at han burde tas med i betraktingen som en av banens beste.
Selv ønsker jeg å se mer av Fjelstad i buret. Hadde håpet han skulle få sjansen denne gangen. Har veldig sansen for Logi som person og hans hjerte for klubben, men slik han har opptrådd stort sett i hele år så ønsker jeg å se ett nytt fjes mellom stengene (det skjer nok til neste år med Ramovic).
Og jeg kan godt tillegge at selv om Logi rett nok er en venn av meg, vurderes det som legges ut på LSK.no ut fra journalistiske kriterier. Jeg har jobbet av og på som journalist i 15 år og vil i alle fall ha meg frabedt patetiske insinuasjoner om at jeg skriver ut fra en personlig agenda.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Logi får helt klart ugortjent mye pepper her. I hele år har folk flest klaga på at forsvaret bare rygger og rygger. Dette viste Logi i går at han har tatt innover seg. Han trøkker til og går i press og takler mens midtstopperne rygger og går i sikring.
Ganske unik forsvarsorganisering, men det var et par episoder der forsvarerne trekker bakover for å sikre mens keeper går i duellen utenfor 16meteren.Kommentar
-
Logi får helt klart ugortjent mye pepper her. I hele år har folk flest klaga på at forsvaret bare rygger og rygger. Dette viste Logi i går at han har tatt innover seg. Han trøkker til og går i press og takler mens midtstopperne rygger og går i sikring.
Ganske unik forsvarsorganisering, men det var et par episoder der forsvarerne trekker bakover for å sikre mens keeper går i duellen utenfor 16meteren.Kommentar
-
Trenerteamet og klubbledelsen har åpenbart ikke det samme ønsket, i og med at Fjeldstad i beste fall blir tredjekeeper til neste år. Dersom du sammenlikner med det resten av laget viste i går (mye løping, men omtrent null kreativ kraft. Baktungt og tregt, selv mot et elendig Brann-lag), har jeg ingen problemer med å mene at Logi var vår beste. Syndebukkmentaliteten blant den gjennomsnittlige forumbrukeren har øyensynlig gått så langt at det er en umulig tanke at Logi har gjort noe bra. Det sier en hel del om diskusjonsnivået.
Og jeg kan godt tillegge at selv om Logi rett nok er en venn av meg, vurderes det som legges ut på LSK.no ut fra journalistiske kriterier. Jeg har jobbet av og på som journalist i 15 år og vil i alle fall ha meg frabedt patetiske insinuasjoner om at jeg skriver ut fra en personlig agenda.
Når det gjelder Logi, så har jeg forsvart han ganske så lenge og svært så sjelden kritisert han noe spesielt før i de siste kampene. Jeg er ikke ute etter å finne noen synedbukk - kunne fort funnet minst to stk i går, men ser ikke behovet for å henge dem ut. Derimot synes jeg påstanden om at Logi er dagens beste LSK spiller, ikke holder vann. Ingen spektakulære redninger ut over hva som forventes av en keeper som spiller fast i Tippeligaen og noen svært uheldige episoder hvor det bare er ren flaks at han og laget ikke blir straffa..
Av gode spillere i går, så vil jeg heller fremheve Ruben. Gjør en mye bedre figur enn Obi på midten før utvisningen av PSA. Etter det blir han dratt ned som stopper og gjør en god figur. Trygg med ballen i beina og løser det mest bra - satt i ei mindre knipe av Logi ved en anledning, men løste den bra. Steinar Pedersen gjorde også en god kamp. Begge de to er langt foran Logi når det gjelder banens beste for LSK i går. Men dette er subjektivt, på samme måte som du skiver en sak basert på dine meninger - da må du også tåle at alle ikke er enige med deg, uten at de sier at noen har "patetiske insinuasjoner om en personlig agenda". Det er nemlig slag under beltet....Kommentar
-
Jeg synes Bolly gjorde en rimelig ok match i går, men innleggskvaliteten var dårlig. Ringstad gjør også en del bra, men gjør et par store feil.
Synes begge disse spilte klart bedre kamper enn Logi. Synes uansett det er unødvendig av LSK.no å trekke fram noen banens beste når ingen utmerker seg.Kommentar
Kommentar