Selvfølgelig er det ikke straffe og selvfølgelig er det ikke rødt kort, men likevel er situasjonen symbolsk på hvor hinsides ræva vi er i bakerste ledd. Usikkert, klønete og rett og slett ikke godt nok!
Runde 29 , Brann - Lillestrøm, Brann stadion 20. november kl. 18.00
Collapse
X
-
Jeg som hadde begynt å få trua på neste år, spesielt når jeg så hvordan laget spilte og hvordan jeg tenkte meg de kunne spilt med et par forsterkninger. Hadde selvfølgelig glemt hele x-faktoren med å følge norsk fotball: Dommerene.
Et stort sukk så var hele gleden til neste sesong borte. Utrolig synd for PSA at dette var hans avskjeds kamp for LSK...Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Når man trener på dømming hver dag, og dømmer på norsk, nasjonalt toppnivå HVER helg og i tillegg har assistenter på sidene som skal hjelpe til, så er dette så skandaløst dårlig at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. For meg er dette kanskje noe av det verste jeg har sett på mange år, fordi det er så jævlig utslagsgivende å feilaktig dømme straffe OG rødt kort.Kommentar
-
Please ikke dra denne hendelsen inn i hvordan laget har fremstått. Denne feige dommeravgjørelsen får dommeren stå for selv, dette er feigt og direkte latterlig svakt av en dommer i eliteserien!Kommentar
-
Jeg tror faen meg vi snur denne kampen. Vi har vært like nære som Brann har vært. Publikum forventer overkjøring nå i 2. omgang. Knudzton og Ohi putter. Evig trua!Kommentar
-
Kommentar
-
Det samme kan man vel si om spillerne. Når man trener hver dag og spiller på norsk, nasjonalt toppnivå HVER helg osv. bør man greie å analysere seg frem til at det kanskje ikke er så lurt å felle en motspiller rett utenfor 16, som uansett ikke er i en scoringssituasjon. Sannheten er vel at dommerne ligger omtrent på samme nivå som spillerne. Det er like komisk å se norske dommere, som det er å se LKE forsøke å dra seg forbi en motspiller.Kommentar
-
Hva skjer a GIF? Armbruk? Se situasjonen igjen, Ojo kaster seg forran PSA.. Han løper ikke forbi, for så å bli dyttet.. Nei han løper ved siden av og kaster seg forran beina på han! Arma kommer jo opp når Ojo alt er i lufta...Kommentar
-
Hvordan går det an å IKKE score der?!? Uansett, vakkert forspill og deilig å se på drivet til Erling i forkant!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Synd Erling ikke har 5 kg mer muskler.. Eller i det minste tøffere! Han gjør så mye bra som ofte blir "spist" opp igjen av litt feige/avventende avslutninger/pasninger eller til og med bare tripping ved siden av ballen.. Kom igjen Erling, kjør på!Kommentar
-
Betydningen av lave skuldre og høy innsats er ganske tydelig nå. Man legger nesten ikke merke til at vi spiller 10 mot 11 engang.
Foreløpig.Kommentar
-
Herlig urutinert av FredrikPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Kommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-