Tydeliat det er mange som hater vif like mye som de elsker fugla.
1 million til LSK
Collapse
X
-
La du ikke merke til at mannen satte verdensrekord i subtil spydighet og sarkasme? Var herlig. Hvorfor i helvete var det søplafolk på Martins? Dem burde jo bli kasta ut med engang dem setter foten innenfor døra. Jeg hadde da faen ikke gått på bohemen for å se på Lillestrøm, så hvorfor i helvete skulle dem komme inn hos oss?Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)La du ikke merke til at mannen satte verdensrekord i subtil spydighet og sarkasme? Var herlig. Hvorfor i helvete var det søplafolk på Martins? Dem burde jo bli kasta ut med engang dem setter foten innenfor døra. Jeg hadde da faen ikke gått på bohemen for å se på Lillestrøm, så hvorfor i helvete skulle dem komme inn hos oss?
Det kan jo hende at dette er ordentlige søplefans, men som synes storbyen er litt skummel og derfor holder seg i mer trygge omgivelser :lol:------eLSKe-------Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av King_RaymondOpprinnelig skrevet av Anders_BakkenEr dette siste året dem har krav på 1 mill...eller gjelder det neste år også? Ikke rart Fjøra satt i studioet å prøvde å skjule det glade trynet sitt
gilbert
som er veldig fornøyd med at TO belgiske lag gikk videre i går, Anderlecht og naturligvis Club Brugge. Det gir muligheter for viktige belgiske UEFA-poeng og dermed god seeding for Anderlecht også neste år, og den siste drøye millionen i LSKs kasse - rent bortsett fra andre grunner jeg kunne ha til å glede meg over Brugges meget fortjente seier i går....Kommentar
Kommentar