1 million til LSK

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • LSK-supp.
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2003
    • 1023

    #21
    Tydeliat det er mange som hater vif like mye som de elsker fugla.
    I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

    Kommentar

    • woody
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 374

      #22
      Synes det blir litt rart når "vår" Fjøra skal være nøytral programleder, og sitter og skryter Bydelslaget opp i skyene. Nesten som at Bondevik skulle vært debattleder for en valgdebatt mellom Stoltenberg og Erna Solberg.
      woody

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #23
        La du ikke merke til at mannen satte verdensrekord i subtil spydighet og sarkasme? Var herlig. Hvorfor i helvete var det søplafolk på Martins? Dem burde jo bli kasta ut med engang dem setter foten innenfor døra. Jeg hadde da faen ikke gått på bohemen for å se på Lillestrøm, så hvorfor i helvete skulle dem komme inn hos oss?
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • pondus73
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2004
          • 612

          #24
          Opprinnelig skrevet av Grusom B (Lasse Kongo)
          La du ikke merke til at mannen satte verdensrekord i subtil spydighet og sarkasme? Var herlig. Hvorfor i helvete var det søplafolk på Martins? Dem burde jo bli kasta ut med engang dem setter foten innenfor døra. Jeg hadde da faen ikke gått på bohemen for å se på Lillestrøm, så hvorfor i helvete skulle dem komme inn hos oss?
          Hvorfor i helvete skal vi være så trangsynte at vi ikke kan la hvem som helst få se fotball på Martins så lenge de oppfører seg bra???
          Det kan jo hende at dette er ordentlige søplefans, men som synes storbyen er litt skummel og derfor holder seg i mer trygge omgivelser :lol:
          ------eLSKe-------

          Kommentar

          • gilbert
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 3208

            #25
            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
            Opprinnelig skrevet av Anders_Bakken
            Er dette siste året dem har krav på 1 mill...eller gjelder det neste år også? Ikke rart Fjøra satt i studioet å prøvde å skjule det glade trynet sitt
            Så vidt jeg husker så var avtalen at vi får 1 mill de 4 neste gangene Anderlecht går til cl, selv om Zane ikke er i klubben når dem kvalifiserer seg, høres ikke troverdig ut det jeg skriver, lurer på om jeg har drukket meg bedugget på en onsdag for n`te gang
            Du husker helt rett. Avtalen er at de første fire gangene Anderlecht kvaler til gruppespillet i CL skal LSK ha 150.000 euro. Og det er uansett hvor Zane spiller eller befinner seg i verden. Vi skal nå ha den tredje drøye millionen (med euroen i 8 kr skulle det bli 1.2 mill), og får håpe på den fjerde og siste neste år. Nettoen til klubbkassa er så vidt jeg forstår noe mindre enn dette pga prosenter både til Zane og agenten.

            gilbert

            som er veldig fornøyd med at TO belgiske lag gikk videre i går, Anderlecht og naturligvis Club Brugge. Det gir muligheter for viktige belgiske UEFA-poeng og dermed god seeding for Anderlecht også neste år, og den siste drøye millionen i LSKs kasse - rent bortsett fra andre grunner jeg kunne ha til å glede meg over Brugges meget fortjente seier i går....

            Kommentar

            Working...