Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Skal dem kjøre det som en, trommevirvel, stor overraskelse med prisene?
Vil nok bli overrasket om prisene går ned, tror enten det blir de samme, men tror nok prisene øker. Og så må vi ta til takke å betale for ett overpriset produkt, vi har vel ikke noe valg????
Skuffende at man ikke får valgt sete selv på nett, må evt. ringe inn dersom man skal gjøre dette. Helt håpløst.
Ikke bare det, prøver å kjøpe sitteplass på felt c, men blir henvist til felt k, smart sted å sende folk som ikke tåler tryne på hovmodige søppelsupportere og som har lav terskel for å klappe til dem når dem har sagt litt for mye. Men ble jeg overrasket over dette??? Nei, overhode ikke. Så hvis LSK oppfordrer meg til å sette meg på felt k, og komme i klammeri med søppel så er det greit, bare ikke utesteng meg etter ulykken har skjedd.
Under forutsetning at sesongkort på feltet kjøpes inn før 15. desember er prisen svært hyggelige 1500 kroner. Hundrings pr. kamp for de som har for vane å gå på alle hjemmekamper. Lønner seg den 8. hjemmekampen sammenlignet med enkeltbilletter for de som har som vane å bli utestengt i ny og ne.
Krav: Medlemskap i KFL eller LSK. Medlemskort må framvises på kamp.
Da er sesongkort til KFL innkjøpt for 2012, jeg GLEDER meg allerede, som hvert eneste år.. Neste år blir vi ikke skuffa, som jeg trodde i år og i fjor og........
If you're not living on the edge, you take up too much room!
Da er sesongkortet i boks - ser fram mot en ny sesong der det uansett sluttresultat i det minste blir noen sekunder med intens og overveldende glede (jeg husker veldig godt mange episoder også fra årets sesong, tross sluttresultatet på tabellen - spesielt Knudtzons scoring borte mot enga, fy f!"## så digg det var!)
7-0 over stabæk....grusinga av Haugesund hjemme...fugla hadde sine moments, håper de kommer hyppigere og mer stabilt neste år!
Kommentar