Apropos medgangssupportere, en kvalitetsspiss og en kvalitetsstopper til nå og tom. Jeg tar den lange veien til Åråsen med sesongkort i lomma
Sesongkort 2012
Collapse
X
-
Jeg har et spørsmål vedr. sesongkort: På kvitteringen står det at nye sesonkort kan hentes på LSK shop etter nyttår, mens det på lsk.no står at kjøpere av nytt sesongkort (dvs ikke fornyelse) får kortet tilsendt. Hva er korrekt?Kommentar
-
3 nye kort på feltet kjøpt for en uke sidenHåkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
-
Godt jeg ikke er en tviler :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Dersom denne oversikten stemmer, så kommer LSK godt ut med tanke på priser. Kudos til klubben for å holde prisene «nede», sett i forhold til andre. Løp og kjøp!Kommentar
-
-
Skulle inn og se på et sesongkort i dag, men fikk bare tildelt en plass på K-feltet (når jeg er ute etter en plass på g-feltet) Er det virkelig slutt på at vi får se plass-oversikt som på fjorårets system? Jeg er jo ikke interessert i at et system skal velge "beste plass" for meg, jeg vil velge mitt eget sete....eller er det bare jeg som virkelig ikke har forstått systemet (i så fall tar jeg selvfølgelig massiv selvkritikk)Kommentar
-
Skulle inn og se på et sesongkort i dag, men fikk bare tildelt en plass på K-feltet (når jeg er ute etter en plass på g-feltet) Er det virkelig slutt på at vi får se plass-oversikt som på fjorårets system? Jeg er jo ikke interessert i at et system skal velge "beste plass" for meg, jeg vil velge mitt eget sete....eller er det bare jeg som virkelig ikke har forstått systemet (i så fall tar jeg selvfølgelig massiv selvkritikk)Kommentar
-
Er jo isåfall helt utrolig. Blir jo ekstremt vanskelig å samkjøre med "venner"....for øvrig er jo K og G på forskjellige langsider til og med, så havner jo ikke en gang på samme langside som jeg ønsker med dette systemet. Merkelig at dette skal være så utrolig vanskelig å få til.Kommentar
-
Er jo isåfall helt utrolig. Blir jo ekstremt vanskelig å samkjøre med "venner"....for øvrig er jo K og G på forskjellige langsider til og med, så havner jo ikke en gang på samme langside som jeg ønsker med dette systemet. Merkelig at dette skal være så utrolig vanskelig å få til.Kommentar
-
LSK gikk over til Billettservice foran 2012-sesongen og det kan sikkert forklare noe, men jeg synes det er interessant at andre klubber med Billettservice får til setevalg og ikke LSK: http://www.stabak.no/sesongkort/article156637.eceKommentar
-
LSK gikk over til Billettservice foran 2012-sesongen og det kan sikkert forklare noe, men jeg synes det er interessant at andre klubber med Billettservice får til setevalg og ikke LSK: http://www.stabak.no/sesongkort/article156637.ece
Håper vi ikke kommer dit i hvert fall.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar