Basert på hvems nåde? Din?
Magnus Haglund
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Om han ikke klarer å finne en 11'er han ønsker seg i TL blant denne gjengen her er det noe feil:
Lasse Staw
Sead Ramovic
Kenneth Udjus
Arnold Origi
Espen Nystuen
Jesper Westerberg
Erik Midtgarden
Fredrik Stoor
Anders Østli
Magnar Ødegård
Johan Andersson
Bjørn Helge Riise
Petter Vaagan Moen
Palmi Rafn Palmason
Henning Hauger
Guy Roger Toindouba
Thomas Piermayr
Erik Mjelde
Luke Rodgers
Moryke Fofana
Thorstein Helstad
Fred Friday
Ops, glemte stallen han startet med, det finnes vel noe brukbart der også...***Større baller enn vett***Kommentar
-
Det skrives så mye om hvor bra LSK spiller for tiden, og at det er ene og alene Haglunds fortjeneste. Men dersom han er så fantastisk, kan noen da forklare meg hva som skjedde i pausen mot Godset? Selv en som ikke har trenerutdanning (meg selv, med andre ord) skjønte på forhånd at Godset ville skjerpe seg til 2.omgang. Allikevel ser LSK ut til å være fullstendig uforberedt på at akkurat det skjer. Hva i all verden skjedde i pausen? Hvilke beskjeder ga treneren?
Og det var ikke første gang i år vi så akkurat den utviklingen.Knurr...Kommentar
-
Det skrives så mye om hvor bra LSK spiller for tiden, og at det er ene og alene Haglunds fortjeneste. Men dersom han er så fantastisk, kan noen da forklare meg hva som skjedde i pausen mot Godset? Selv en som ikke har trenerutdanning (meg selv, med andre ord) skjønte på forhånd at Godset ville skjerpe seg til 2.omgang. Allikevel ser LSK ut til å være fullstendig uforberedt på at akkurat det skjer. Hva i all verden skjedde i pausen? Hvilke beskjeder ga treneren?
Og det var ikke første gang i år vi så akkurat den utviklingen.Kommentar
-
1) Jeg gir IKKE Haglund skylda for at motstanderen spiller bedre i annen omgang.
2) Jeg forventer ikke at man kopierer første omgang.
Min konklusjon: Jeg forventer at en trener i Tippeligaen sørger for at sitt lag (i dette tilfellet LSK) er forberedt på at en motstander med Godsets kvaliteter kommer til å heve kvaliteten og presset etter pause!
Mot Godset så det ut som at LSK hadde hatt utdrikningslag i pausen, og var fullstendig uforberedt. Og dét holder ikke, spesielt fra en trener som visstnok skal ha sin styrke på det pedagogiske plan.Knurr...Kommentar
-
Snudd litt på hodet: Hvis det var noen av spillerne i garderoben som ikke var klar over at Godset ville skjerpe seg, så er det bare å terminere kontrakten. Trenger de en trener som må advare dem har de rett og slett ikke fotballforståelse nok til å spille for oss.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Vi må se det positive i det. Vi spiller 1-1 mot et av norges beste lag. Begynner også å se konturene av noe, bortsett fra på midtbanen og i angrepet. Hvis vi bare tenker kontinuitet så tenker jeg tenker jeg vi kan se en seier mot VIF om en 20-30 års tid.
Det ville virkelig vært en tragedie om vi mista Haglund nå!
Det er tross alt ikke han sin skyld at PVM, Helstad og flere andre spiller direkte dårlig. Han tar kun ut laget. Jeg håper forresten spillerne bestemmer seg for å øve på cornere snart. For det er vel ikke Haglund sin jobb å gjøre noe med det problemet.Kommentar
-
Jeg er litt usikker på om dette er ment som ironi? Mener du at dagens Vålerenga-lag som spiller sin 3. kamp denne uken og med sine beste spillere på tribunen, er et av norges beste?Kommentar
-
Kommentar
-
Håper virkelig at vi får beholde Haglund videre.
Nå som det er sagt for knut, superbøffel, reka og resten kose seg med å klage i ring et par sider til i tråden her.Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Vi spiller best i dag og bør vinne (som de siste 6-7 kampene) men i dag gir jeg svensktomten skylda. Aner ikke hvorfor han tar ut en kar som Fofana fra denne kampen. Knudtzon har vist han er bedre en Helstad fra start.
FAEN!!!!!!!! Føles som et tap i dag.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Vi makter ikke ri på ledelser, vi er ikke gode nok i possession-delen til å kontrollere kamper. Man makter ikke beholde roen og ta de riktige mulighetene. Og dette kunne vi tapt kampen på også, som da Andersson helt mot slutten bestemte seg for å slå en pasning på en Piermayr som hadde gått på løp, i det 89. minutt på 1-1 på bortebane! En ønskekontring for søpla som heldigvis ble avverga med et nødskrik.
Det er rett og slett utilgivelig.Kommentar
-
Ubeseira de siste 5 kampene (mot Molde, Viking, Brann (borte), Godset og VIF). LSK var spådd nord og ned i disse. Riktignok er det 4 uavgjort, men de er nærmere seiersiden enn tapssiden. Fremover venter vi Odd (h), Sogndal (b), HBK(h) og Ulf(b). Her bør det være "möligheter"
Kan fort bli 10 på rad uten tap. Vant jo mot Særp før Moldematchen.
La klatringen, begynne!"Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
- Sitat Grusom BKommentar
-
Ubeseira de siste 5 kampene (mot Molde, Viking, Brann (borte), Godset og VIF). LSK var spådd nord og ned i disse. Riktignok er det 4 uavgjort, men de er nærmere seiersiden enn tapssiden. Fremover venter vi Odd (h), Sogndal (b), HBK(h) og Ulf(b). Her bør det være "möligheter"
Kan fort bli 10 på rad uten tap. Vant jo mot Særp før Moldematchen.
La klatringen, begynne!Kommentar
Kommentar