Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 807

    Basert på hvems nåde? Din?

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
      Basert på hvems nåde? Din?
      Selvfølgelig min. Tolk det dithen at jeg ikke krever hans avgang før sesongen er ferdig.
      Men burde være på nåde fra ledelsens side også.

      Kommentar

      • HolterKanaris
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 1603

        Opprinnelig skrevet av superbøffel
        Om han ikke klarer å finne en 11'er han ønsker seg i TL blant denne gjengen her er det noe feil:

        Lasse Staw
        Sead Ramovic
        Kenneth Udjus
        Arnold Origi
        Espen Nystuen
        Jesper Westerberg
        Erik Midtgarden
        Fredrik Stoor
        Anders Østli
        Magnar Ødegård
        Johan Andersson
        Bjørn Helge Riise
        Petter Vaagan Moen
        Palmi Rafn Palmason
        Henning Hauger
        Guy Roger Toindouba
        Thomas Piermayr
        Erik Mjelde
        Luke Rodgers
        Moryke Fofana
        Thorstein Helstad
        Fred Friday

        Ops, glemte stallen han startet med, det finnes vel noe brukbart der også...
        Når man ser lista sånn, er det faen meg ikke mindre enn sykt imponerende hvilke spillere som har valgt å spille for Lillestrøm Med et par hederlige unntak selvfølgelig
        ***Større baller enn vett***

        Kommentar

        • Leif A
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2003
          • 3962

          Det skrives så mye om hvor bra LSK spiller for tiden, og at det er ene og alene Haglunds fortjeneste. Men dersom han er så fantastisk, kan noen da forklare meg hva som skjedde i pausen mot Godset? Selv en som ikke har trenerutdanning (meg selv, med andre ord) skjønte på forhånd at Godset ville skjerpe seg til 2.omgang. Allikevel ser LSK ut til å være fullstendig uforberedt på at akkurat det skjer. Hva i all verden skjedde i pausen? Hvilke beskjeder ga treneren?
          Og det var ikke første gang i år vi så akkurat den utviklingen.
          Knurr...

          Kommentar

          • 307
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Mar 2007
            • 358

            Opprinnelig skrevet av Leif A
            Det skrives så mye om hvor bra LSK spiller for tiden, og at det er ene og alene Haglunds fortjeneste. Men dersom han er så fantastisk, kan noen da forklare meg hva som skjedde i pausen mot Godset? Selv en som ikke har trenerutdanning (meg selv, med andre ord) skjønte på forhånd at Godset ville skjerpe seg til 2.omgang. Allikevel ser LSK ut til å være fullstendig uforberedt på at akkurat det skjer. Hva i all verden skjedde i pausen? Hvilke beskjeder ga treneren?
            Og det var ikke første gang i år vi så akkurat den utviklingen.
            Alle viste vel det. At Godset ville skjerpe seg, men det er ikke sånn at det bare er å kopiere det man gjorde i første. Det er faktisk to lag på banen. Haglund skal vel få skylda for at det andre laget spiller en bedre omgang. Og en annen ting så trur jeg Haglund driter fullstendig i kritikken fra enkelte. Og det digger jeg.

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Opprinnelig skrevet av 307
              Og en annen ting så trur jeg Haglund driter fullstendig i kritikken fra enkelte. Og det digger jeg.
              Han presterer dårlig på trass? Og du digger det? God tur til Sverige.

              Kommentar

              • Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

                Opprinnelig skrevet av 307
                Alle viste vel det. At Godset ville skjerpe seg, men det er ikke sånn at det bare er å kopiere det man gjorde i første. Det er faktisk to lag på banen. Haglund skal vel få skylda for at det andre laget spiller en bedre omgang.
                Nå er jeg ikke sikker på om du misforstår med vilje, men jeg føler det nødvendig å presisere ett par ting:
                1) Jeg gir IKKE Haglund skylda for at motstanderen spiller bedre i annen omgang.
                2) Jeg forventer ikke at man kopierer første omgang.

                Min konklusjon: Jeg forventer at en trener i Tippeligaen sørger for at sitt lag (i dette tilfellet LSK) er forberedt på at en motstander med Godsets kvaliteter kommer til å heve kvaliteten og presset etter pause!
                Mot Godset så det ut som at LSK hadde hatt utdrikningslag i pausen, og var fullstendig uforberedt. Og dét holder ikke, spesielt fra en trener som visstnok skal ha sin styrke på det pedagogiske plan.
                Knurr...

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3452

                  Snudd litt på hodet: Hvis det var noen av spillerne i garderoben som ikke var klar over at Godset ville skjerpe seg, så er det bare å terminere kontrakten. Trenger de en trener som må advare dem har de rett og slett ikke fotballforståelse nok til å spille for oss.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Igjen utrolig dårlig kampledelse. Bytter fra helvetet.

                    Kommentar

                    • forzafugla!
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2008
                      • 461

                      Vi må se det positive i det. Vi spiller 1-1 mot et av norges beste lag. Begynner også å se konturene av noe, bortsett fra på midtbanen og i angrepet. Hvis vi bare tenker kontinuitet så tenker jeg tenker jeg vi kan se en seier mot VIF om en 20-30 års tid.

                      Det ville virkelig vært en tragedie om vi mista Haglund nå!

                      Det er tross alt ikke han sin skyld at PVM, Helstad og flere andre spiller direkte dårlig. Han tar kun ut laget. Jeg håper forresten spillerne bestemmer seg for å øve på cornere snart. For det er vel ikke Haglund sin jobb å gjøre noe med det problemet.

                      Kommentar

                      • Dole
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 1601

                        Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                        Vi må se det positive i det. Vi spiller 1-1 mot et av norges beste lag. Begynner også å se konturene av noe, bortsett fra på midtbanen og i angrepet. Hvis vi bare tenker kontinuitet så tenker jeg tenker jeg vi kan se en seier mot VIF om en 20-30 års tid.
                        Jeg er litt usikker på om dette er ment som ironi? Mener du at dagens Vålerenga-lag som spiller sin 3. kamp denne uken og med sine beste spillere på tribunen, er et av norges beste?

                        Kommentar

                        • Dole
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 1601

                          Opprinnelig skrevet av Dole
                          Jeg er litt usikker på om dette er ment som ironi? Mener du at dagens Vålerenga-lag som spiller sin 3. kamp denne uken og med sine beste spillere på tribunen, er et av norges beste?
                          Aha, etter å ha lest innlegget ditt en gang til, forstår jeg at det var ment som ironi

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            Er det noen andre enn Forfana som ville blitt byttet ut i pausen fordi han ikke hadde kommet inn i kampen som Hafslund sier. Møkkatrener rett og slett

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Forstår snart alle nå at dette er for lite poeng? Hjelper ikke at vi har ballen litt mer enn motstanderen og går i offside 12 ganger hver kamp.

                              Kommentar

                              • Xavi
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2008
                                • 1275

                                Håper virkelig at vi får beholde Haglund videre.

                                Nå som det er sagt for knut, superbøffel, reka og resten kose seg med å klage i ring et par sider til i tråden her.
                                Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                Anders, Tidligere styremedlem KFL

                                Kommentar

                                • Kjell.T.Ring
                                  Poll St. Ring
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Dec 2005
                                  • 11796

                                  Vi spiller best i dag og bør vinne (som de siste 6-7 kampene) men i dag gir jeg svensktomten skylda. Aner ikke hvorfor han tar ut en kar som Fofana fra denne kampen. Knudtzon har vist han er bedre en Helstad fra start.

                                  FAEN!!!!!!!! Føles som et tap i dag.
                                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                  Kommentar

                                  • GIFKanari
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2009
                                    • 8243

                                    Vi makter ikke ri på ledelser, vi er ikke gode nok i possession-delen til å kontrollere kamper. Man makter ikke beholde roen og ta de riktige mulighetene. Og dette kunne vi tapt kampen på også, som da Andersson helt mot slutten bestemte seg for å slå en pasning på en Piermayr som hadde gått på løp, i det 89. minutt på 1-1 på bortebane! En ønskekontring for søpla som heldigvis ble avverga med et nødskrik.

                                    Det er rett og slett utilgivelig.

                                    Kommentar

                                    • knut
                                      Make knut Great Again
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2006
                                      • 9475

                                      Opprinnelig skrevet av Xavi
                                      Nå som det er sagt for knut, superbøffel, reka og resten kose seg med å klage i ring et par sider til i tråden her.
                                      *får

                                      Kommentar

                                      • jeykey
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2012
                                        • 452

                                        Ubeseira de siste 5 kampene (mot Molde, Viking, Brann (borte), Godset og VIF). LSK var spådd nord og ned i disse. Riktignok er det 4 uavgjort, men de er nærmere seiersiden enn tapssiden. Fremover venter vi Odd (h), Sogndal (b), HBK(h) og Ulf(b). Her bør det være "möligheter"

                                        Kan fort bli 10 på rad uten tap. Vant jo mot Særp før Moldematchen.

                                        La klatringen, begynne!
                                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                        - Sitat Grusom B

                                        Kommentar

                                        • skotten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2004
                                          • 1794

                                          Opprinnelig skrevet av jeykey
                                          Ubeseira de siste 5 kampene (mot Molde, Viking, Brann (borte), Godset og VIF). LSK var spådd nord og ned i disse. Riktignok er det 4 uavgjort, men de er nærmere seiersiden enn tapssiden. Fremover venter vi Odd (h), Sogndal (b), HBK(h) og Ulf(b). Her bør det være "möligheter"

                                          Kan fort bli 10 på rad uten tap. Vant jo mot Særp før Moldematchen.


                                          La klatringen, begynne!
                                          Kan bare snakke for meg selv, men hadde glatt tatt et par tap på veien hvis de bare PRØVDE å vinne en gang i blant...

                                          Kommentar

                                          Working...