Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av Felt C
    Hvis VG har denne sjansestatistikken sier det meg bare at journalisten må ha vært ruset....
    Det var antall avslutninger:

    Sogndal

    Lillestrøm

    • [*=center]
      50%
      Ballbesittelse
      50%

      [*=center]
      22
      Avslutninger
      8

      [*=center]
      5
      Avslutninger på mål
      2

      [*=center]
      0
      Avslutninger i stengene
      0

      [*=center]
      10
      Cornere
      5

      [*=center]
      313
      Pasningsforsøk
      318

      [*=center]
      209
      Vellykkede pasninger
      224

      [*=center]
      15
      Frispark for
      11
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Har ikke sagt noe om stilkarakterer. Sjansestatistikken tyder vel dog kanskje på at vi ikke akkurat dominerte kampen? Uten at VG nødvendigvis har fasit sier vel 22-8 i favør Sogndal deg noe?
      Det var ikke meg som først nevnte dette med stilkarakterer. Det var en annen debatant etter at vi hadde rundspilt RBK og tapt.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • *46*

        Det store spørsmålet, er vel hvor vidt LSK faktisk klarer å forlenge med Haglund? Jeg håper virkelig det. Litt skummelt at andre klubber er ute etter han og at han har vært i samtaler med MFF.

        Kommentar

        • GB
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2005
          • 332

          Synes alternativet som eksperten på Cmore kom med var spennende. Om Haglund av en eller annen grunn går til MFF kan deres trener komme hit. I følge eksperten er han nettopp en slik profil vi mangler for å få klubben på kartet igjen. I tillegg ser jeg at han er godt likt i spillerstallen.

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av GB
            Synes alternativet som eksperten på Cmore kom med var spennende. Om Haglund av en eller annen grunn går til MFF kan deres trener komme hit. I følge eksperten er han nettopp en slik profil vi mangler for å få klubben på kartet igjen. I tillegg ser jeg at han er godt likt i spillerstallen.
            Flytter meg over til forslag til ny trener - svarer deg der!

            Kommentar

            • Spntneous
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 1990

              Opprinnelig skrevet av Grusom B
              Det viktigste er som alltid å komme over lillebror

              Er det lov å si?
              Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
              Episodene ligger på iTunes og kfl.no

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Well, I just did. Og jeg er gjennoppstandelsen og jeg er lyset.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Yellow-not-jella
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2009
                  • 1606

                  Opprinnelig skrevet av *46*
                  Det store spørsmålet, er vel hvor vidt LSK faktisk klarer å forlenge med Haglund? Jeg håper virkelig det. Litt skummelt at andre klubber er ute etter han og at han har vært i samtaler med MFF.
                  Ikke skummelt i det hele tatt. Kontinuitet i spillerstallen er viktigere, få ut de som hangler, er for dyre osv. Få kontrakt på pier, stoor, Marius hvis det ikke koster for mye. Og få inn en målskårer, gjerne litt røff i stilen.

                  Vi er på åttende plass på tross av svensketrener'n, ikke motsatt. Du setter ikke opp lille fredrik som avslutter inni kaoset der mot høne og engen på slutten av kampen, med tredve innleggssituasjoner. Da er du ikke særlig fotballsmart, evt du er ikke interessert i poeng på kort sikt. Alt ska gå såå lååångsamt. Også framgangen.

                  Kommentar

                  • Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Har ikke sagt noe om stilkarakterer. Sjansestatistikken tyder vel dog kanskje på at vi ikke akkurat dominerte kampen? Uten at VG nødvendigvis har fasit sier vel 22-8 i favør Sogndal deg noe?
                    Sånne tall sier isolert sett ikke så mye. Det kan f.eks. si at vi har en veldig god keeper, dersom det er avslutninger på mål det er snakk om.
                    Statistikken sier jo også at det var første borteseier på Fosshaugane siden Sogndal rykket opp igjen. Ergo må vel da LSK ha utviklet seg i positiv retning i den perioden...?
                    Knurr...

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611

                      Opprinnelig skrevet av Leif A
                      Statistikken sier jo også at det var første borteseier på Fosshaugane siden Sogndal rykket opp igjen. Ergo må vel da LSK ha utviklet seg i positiv retning i den perioden...?
                      Om vi skal begynne å trekke konklusjoner basert på enkeltkamper kan jo diskusjonen bli interessant...

                      Siden LSK tapte 7-1 for AaFK, noe som er et av de (det?) største tapet i Eliteserien for LSK gjennom tidene er det åpenbart at årets utgave er den desidert dårligste vi har hatt, at utviklingen fra i fjor er sterkt negativ og at Haglund er en så dårlig trener at han får P****rud til å se ut som en trener i verdensklasse. Eller?
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • jeykey
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2012
                        • 452

                        Opprinnelig skrevet av superbøffel
                        Om vi skal begynne å trekke konklusjoner basert på enkeltkamper kan jo diskusjonen bli interessant...

                        Siden LSK tapte 7-1 for AaFK, noe som er et av de (det?) største tapet i Eliteserien for LSK gjennom tidene er det åpenbart at årets utgave er den desidert dårligste vi har hatt, at utviklingen fra i fjor er sterkt negativ og at Haglund er en så dårlig trener at han får P****rud til å se ut som en trener i verdensklasse. Eller?
                        Skal vi diskutere enkeltkamper så kan du jo dra frem antall juniorspillere og skadesituasjonen også. Jeg vet at du vet dette, men du nevner det ikke.
                        "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                        - Sitat Grusom B

                        Kommentar

                        • superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

                          Opprinnelig skrevet av jeykey
                          Skal vi diskutere enkeltkamper så kan du jo dra frem antall juniorspillere og skadesituasjonen også. Jeg vet at du vet dette, men du nevner det ikke.
                          Jeg vet det veldig godt. Jeg husker også at en viss Henning Berg leverte tilsvarende og bedre resultater med betydelig flere juniorer på banen, men det har kanskje du glemt?

                          Selvsagt kommer det skader ila en sesong, det opplever alle lag. Forskjellen er hvordan det blir håndtert av sporstlig ledelse og antall poeng som tas med "de nest beste" på banen.
                          Enøyd i de blindes dal.

                          Kommentar

                          • angrybird
                            Medlem
                            Møteplager
                            • Jan 2012
                            • 80

                            Hadde Berg bedre enn 4-4-0 på åtte kamper?

                            Kommentar

                            • Herman
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Feb 2010
                              • 1101

                              Svesengen sier på twitter at LSK vil beholde Haglund, og at det løser seg med forlengelse om han selv vil bli.
                              Twitter

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Morten Svesengen@RBMorsve1h
                                Pleier ikke avslutte sine prosjekt etter to ses.
                                Og vi nevner i fleng?

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4131

                                  En av FCK-spillerne kommenterte etter CL-kampen på tirsdag at det var fantastisk å ha en trener som gir 120% i garderoben. Lurer på hvor mange prosent Haglund gir?

                                  Det er til å gråte blod av at vi med en (dyktigere og) mer offensiv ledelse i klubben antagelig kunne hatt Ståle som trener neste år!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • Frode D. Homb
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Dec 2003
                                    • 982

                                    Flere av dere har fantasert om Ståle i mange år nå. Det er vel snart på tide å innse at LSK er en liten klubb i Norden og at vi faktisk har en god trener som har fått til en utvikling i et lag som har slitt siden cupgullet i 2007. Selv nå, som vi ikke taper lengre og vinner på dårlige dager, dukker grinebiterne opp, dere har kun egen prestisje i tankene fordi dere ikke vil forandre mening.

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4131

                                      Det går ikke lenger an å komme med en saklig bemerkning her på forumet, før noen prøver å kvele debatten. Trist. Trist som faen. Og ekstremt udemokratisk. Men lykke til med ensrettingen!
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Frode D. Homb
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 982

                                        Hvorfor vil du bytte ut Haglund? LSK har spilt festfotball til tider og vinner på dårlige dager.

                                        Kommentar

                                        • Yellow-not-jella
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2009
                                          • 1606

                                          Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                                          Hvorfor vil du bytte ut Haglund? LSK har spilt festfotball til tider og vinner på dårlige dager.
                                          Haha (ikke vondt ment).

                                          Vi har spilt en omgang festfotball, det var på elleville Lerk tidlig juli. Da fikk noen prestasjonsangst, og satte Yohan ned på VB. ERE MULI? Kanskje spissformulert, men likevel a.

                                          Bytte ut, hmmm... Han får vise at han kan motivere gutta mot Molde litt skikkelig, og ha noen jokere og ess på lur i den kampen. Etter å ha vunnet mot Høne, og det UTEN å ha vist fram alle korta.

                                          Syns dere ikke hr Joacim Jonsson sa noe fornuftig her om dan på Csports? Snakket bl.a om motivasjon, utadvendthet, karisma, entusiasm... Diskuter dere. Har ikke møtt MH selv. Noen som har?

                                          (og ærlig talt min gode mann, vi har hatt litt flaks i det siste.)
                                          Last edited by Yellow-not-jella; 19.09.2013, 03:05.

                                          Kommentar

                                          Working...