Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • GIFKanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2009
    • 8243

    Haglund drar, men kreften er langtifra borte med ham. Faktisk tror jeg den ondarta svulvsten mer eller mindre vil være intakt.

    Kommentar

    • LS89
      Kamptrådkongen
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2013
      • 3387

      Opprinnelig skrevet av superbøffel
      Dere andre er velkomne dere også, dere kommer nok etterhvert.
      Tvilsomt - snart kommer fankubben av Hagenissen stormende inn. Vi kan vel ikke unngå at vi scorer to mål borte mot et lag som kjemper om medalje!? Det er ikke Udjus sin skyld at han er drita og skal leke supermann? Haglund sine bytter er magiske, og ville uansett ikke endra kampbildet. Vi kan ikke forvente at vi skal høvle over alle motstandere i TL? Spillestilen er under stadig utvikling, og med litt flaks så kunne vi tatt poenger her! Hadde Fofana vært litt mer presis to min på overtid med innlegget sitt som ble tatt av måka, så kanskje!

      Yeah right..

      Kommentar

      • _Jonern
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 4384

        Vi er nesten tilbake på "sommer 2012"-nivå. Skremmende ræva.
        ..................

        Kommentar

        • Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

          Opprinnelig skrevet av GIFKanari
          Haglund drar, men kreften er langtifra borte med ham. Faktisk tror jeg den ondarta svulvsten mer eller mindre vil være intakt.
          Som jeg har sagt lenge.. Inn med Hoff som DL, Erlandsen som trener eller en rolle rundt a-laget, Tom Lund som styreleder, Grodås som keepertrener osv. Tilbake til start! Finnes sikkert noen andre som har baller også, som f.eks. Uwe, men ikke kom med enda en pudding!

          Kommentar

          • knut
            Make knut Great Again
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Dec 2006
            • 9463

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Takker han ja til ny kontrakt, er min frykt at LSK som toppklubb er ferdig. Jeg krysser fingrene for at han drar hjem. LSK er på et nivå som er skammelig.
            Er ikke bare Haglund som må gå. Hva med de nissene som har tilbudt han ny kontrakt? Hva faen?

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Får vel prøve å nyansere litt hvorfor begeret er overfylt nå. I sommer var det masse positivt å glede seg over. Vi skapte bra med sjanser og var jævlige å både slå og score på. Så sprakk det noe så inn i helvete. De siste to månedene har vi gått fra nedtur til nedtur, både resultatmessig og spillemessig. Klippekortmentaliteten er kommer fryktelig tydelig til syne, og den eneste unge spilleren som får prøve seg er fordi han er den eneste som spiller i den posisjonen i hele klubben. Spillere som Stoor, Udjus og PVM har beint frem kollapset utover høsten med bunnoteringer kamp etter kamp, men blir aldri satt ut uansett. Erik Mjelde, sammen med Bjørn Helge klubbens eneste virkelige vinnerskaller, får ikke prøve seg før i dag selv om alle har sett at han burde kommet inn som off midt for fem kamper siden. Friday, som etter alle solemerker er et stort talent som herjer på rekrutten og kan bli vårt neste salgsobjekt er ikke på benken engang. Magnar Ødegård, et potensielt kjempevarp fr klubben får spille en eneste jævla kamp, blir matchvinner og blant banens beste spillere men settes bak en stoor i fritt fall. Origi må slitræe benken i dag på tross av at han som stod i stedet gjorde tre-fire høyst forutsigbare blemmer. Igjen.

              Men hovedproblemet? Vi tapte semien mot Molde. Vi tapte på Åråsen mot avskummet. Vi tok ikke hevn på et lag som slo oss 7-1. Vi tapte i dag på rein mangel på konsentrasjon og vinnervilje. Vi vinner ALDRI når det virkelig betyr noe. Og det? Det er faen meg absolutt alt.

              Nok nå.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Yellow-not-jella
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Mar 2009
                • 1606

                Opprinnelig skrevet av Dole
                Uansett hvor dyktig eller udyktig Haglund er, bør han byttes ut nå. I motsatt fall starter vi neste sesong med 2000 tilskuere på Åråsen. En ny trener vil skape et glimt av håp i all elendigheten.
                Heeelt korrektomondo. Du fattet problemet i hele sin korthet. Må ha noe nytt nå!

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av knut
                  Er ikke bare Haglund som må gå. Hva med de nissene som har tilbudt han ny kontrakt? Hva faen?
                  Helt enig, virkelig. Helt enig med Folke over her.

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Det mest spennende med Haglund er også hans største svakhet, den manglende erfaringen. Han kom hit med for liten kunnskap om norsk fotball og det har forplantet seg i alt helt fra bunn av. Jeg har brukt PVM som eksempel før, en spiller han etter eget utsagn aktivt var med å hente. Min mening er at PVM er en spiller han ble fortalt dugde av Bjarmann, en som var i kikkerten også før Halgund selv ble ledig, kanskje overtalt med en liten YouTube-video til og med (eller hva Rønnern?)

                    Bjarmann er tross alt sportslig ansvarlig fortsatt, ikke glem det når alt skal vendes på.

                    Kommentar

                    • norveggio
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • May 2008
                      • 65

                      Jeg spør for n'te gang (beklager til de som begynner å bli lei): Når skal rb begynne å bedrive i alle fall et snev av kritisk journalistikk? Klubben er i fritt fall mot adecco, alt virker råttent, men ord som oppvaskmøte, krisemøte, osv. glimrer med sitt fravær i og rundt klubben. Riktignok er dette klisjeer, men likevel. Det virker ikke som noen tar situasjonen på alvor. Men det skyldes vel denne fantastiske fremgangen vi har hatt under hagenissen vår.

                      Kommentar

                      • Boing
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2005
                        • 711

                        Drar Haglund, så synes jeg styret, ledere(selv bjarmann), kontoransatte, en rekke spillere også bør stille seg spørsmålet om dem gjør sitt beste for LSK, noe dem ikke gjør. Så kast hele bunten oppi en søppelkontainer og få dritten kjørt bort.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av Folke
                          Som jeg har sagt lenge.. Inn med Hoff som DL, Erlandsen som trener eller en rolle rundt a-laget, Tom Lund som styreleder, Grodås som keepertrener osv. Tilbake til start! Finnes sikkert noen andre som har baller også, som f.eks. Uwe, men ikke kom med enda en pudding!
                          Kanskje greit med Erlandsen i en rolle, men ikke som hovedtrener.

                          Men ting må skje, og jeg føler støtteapparatet rundt er der hullene er størst. Skal man prioritere må dette være noe man fokuserer på.

                          Kommentar

                          • hthaug
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Nov 2004
                            • 433

                            Opprinnelig skrevet av norveggio
                            Jeg spør for n'te gang (beklager til de som begynner å bli lei): Når skal rb begynne å bedrive i alle fall et snev av kritisk journalistikk? Klubben er i fritt fall mot adecco, alt virker råttent, men ord som oppvaskmøte, krisemøte, osv. glimrer med sitt fravær i og rundt klubben. Riktignok er dette klisjeer, men likevel. Det virker ikke som noen tar situasjonen på alvor. Men det skyldes vel denne fantastiske fremgangen vi har hatt under hagenissen vår.
                            Ikke så jævla rart. LSK er det nye Ham-Kam, Kongsvinger, Alta, Sandefjord, Sogndal - Hvem faen bryr seg?

                            Jeg leste for ikke så lenge siden at til og med de som bor i Alex'en ikke visste hvem vi spilte mot i semien i cupen engang. Byen bryr seg ikke, media bryr seg ikke. RB er mer opptatt å håpe på at kanskje Strømmen eller Kisa får til noe etterhvert

                            Fandenivolskheten må komme innenfra, men når vi har ledere og trenere som ikke tør å slå ihjel en mygg engang så er det nødt til å bli sånn.

                            Ja det er krise, akkurat som det har vært krise siden Uwe forsvant. Vi har ikke lyttet til veggene på Åråsen som skriker om hva vi er, hva vi var, og hva vi kan bli, isteden pakker vi inn dritten i bomull og håper problemene forsvinner av seg selv, bare vi får en ny.... (legg til trener, spiss, penger, investor) når realitene er at vi har glemt hva LSK egentlig er og SKAL være. Fansen er de siste som husker, men det begynner å bli få av oss også.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              4000 på Fosshaugane i en bygd med 6000 innbyggere. Ingen bryr seg, gitt. De andre derimot...
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Mynten
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Mar 2008
                                • 484

                                Jeg har vært usikker og avventende til nå, men nå er jeg sikker.

                                Takk, Haglund. Du har prøvd, men det har ikke gått slik noen av oss håpet på. Din fotballfilosofi passer rett og slett ikke inn i LSK med stallen som disponeres. Når da klubben er uten penger så er det ikke håp for din måte å spille fotball på da klubben ikke kan hente de spillertypene du trenger for å lykkes.

                                LSK må rett og slett ta svært tydelige grep nå hvis ikke er tribunen tom neste år. Ny trener som kan skape engasjement og gjerne en ny sportslig leder e.l. som er litt halvsprø i media ønskes. Skal en pengelens klubb som LSK overleve må den opp og fram både i media og på tabellen.

                                Det har fosset så mye vann nå rundt Haglund at han umulig kan være mannen som trener LSK neste år, det vil være selvmord av klubben.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av Mynten
                                  Det har fosset så mye vann nå rundt Haglund at han umulig kan være mannen som trener LSK neste år, det vil være selvmord av klubben.
                                  Svarer han ja til tilbudet LSK har gitt han, så er det desverre han som trener LSK i 2014.

                                  Kommentar

                                  • forzafugla!
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 461

                                    Noe må gjøres med økonomien til klubben. Jeg gremmes når jeg ser at vi har solgt en masse gode spillere da vi ikke har hatt råd til annet, for deretter å signere Helstad, Mjelde osv med millionlønninger. Fint med pengene til Per Berg, men det blir jo veldig mye svingninger som skader klubben når økonomien kommer an på hvilket bein han står opp med.

                                    Kommentar

                                    • hthaug
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2004
                                      • 433

                                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                      4000 på Fosshaugane i en bygd med 6000 innbyggere. Ingen bryr seg, gitt. De andre derimot...
                                      Nei, ingen bryr seg om Sogndal heller uavhengig om bygda møter på kamp eller ikke, om derimot Sogndal skal bli den nye målestokken vår, så er det bare å slå av lyset på Åråsen først som sist.

                                      Kommentar

                                      • PetterH
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2012
                                        • 668

                                        Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                        Noe må gjøres med økonomien til klubben. Jeg gremmes når jeg ser at vi har solgt en masse gode spillere da vi ikke har hatt råd til annet, for deretter å signere Helstad, Mjelde osv med millionlønninger. Fint med pengene til Per Berg, men det blir jo veldig mye svingninger som skader klubben når økonomien kommer an på hvilket bein han står opp med.
                                        hva med heller bruke pengene fornuftig og fremtidsrettet uavhengig om de kommer fra investor eller ikke?

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av forzafugla!
                                          Noe må gjøres med økonomien til klubben. Jeg gremmes når jeg ser at vi har solgt en masse gode spillere da vi ikke har hatt råd til annet, for deretter å signere Helstad, Mjelde osv med millionlønninger. Fint med pengene til Per Berg, men det blir jo veldig mye svingninger som skader klubben når økonomien kommer an på hvilket bein han står opp med.
                                          Denne fella har man ikke bare gått i en gang, men i begge satsinger etter utspillet om at "LSK samler ikke på fjerdeplasser". Hadde Per Berg drevet business slik han involverer seg i fotball hadde han sannsynligvis vært i grava for egen hånd.

                                          Kommentar

                                          Working...