Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Børge
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2013
    • 2558

    Opprinnelig skrevet av mats
    Mons Ivar tror jeg hadde hatt moro ta å ta over LSK om Haglund skulle dra!
    Se intervjuet med han på rb.no i sendingen til Sves før kampen mot Start.
    Sint og tverr på felt N

    Kommentar

    • Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

      Jeg trur han blir jeg. Håper også at jeg tar rett!
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
        Jeg trur han blir jeg. Håper også at jeg tar rett!
        Jeg vet ikke hva jeg skal tro, forsiktig optimist, men jeg håper også du har rett..

        Hva baserer du din tro på? Noe du har hørt eller bare magefølelsen og en porsjon håp?
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        • Håkon Henriksen
          Administrator
          • Nov 2003
          • 6411

          Opprinnelig skrevet av xeR
          Hva baserer du din tro på? Noe du har hørt eller bare magefølelsen og en porsjon håp?
          Kombinasjon av alle tre
          Håkon Henriksen
          -
          Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
          -
          ALT FOR FUGLA

          Kommentar

          • Kay
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jan 2004
            • 763

            Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette.

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Veldig synlig når taktikken til Haglund ikke fungerer. Han må bli mye bedre med back up-planen.

              Kommentar

              • _Jonern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 4384

                Opprinnelig skrevet av Kay
                Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette.
                Patetisk forestilling i dag. Men vi har en tynn stall nå, og fire(!) nøkkelspillere ute med skade. Man skal ikke kimse av det. Laguttaket til Haglund er det vanskelig å si noe på, vi har jo ikke noe annet. Jeg vet ikke hva Haglund har sagt før kamp og i pausen, men akkurat det tapet her mener jeg spillerne må ta fullstendig på sin kappe. Uansett hva treneren sier og gjør så må man kunne forvente langt større innsats og trøkk i spillet.
                ..................

                Kommentar

                • Børge
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2013
                  • 2558

                  Når spillerne lar seg løpe over i 2x45 min, tror jeg neppe det kun er treneren som skal få pepper... Laguttaket og bytter er det ikke mye å si på. De som satt igjen på benken nå i dag, beklager å si det, er ikke spillere til å snu en kamp som den i dag.
                  Sint og tverr på felt N

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    Opprinnelig skrevet av Kay
                    Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette.
                    Ha ha Kay, nå misser du totalt grepet. Om vi hadde vunnet i dag, ville du da "tynt" gruppa som ikke har tura på Haglund. Forventer du at LSK uten Johan, Palmi, Riise og Vaagan skal rulle over alle lag.
                    Ja kampen skuffet men selvom jeg ønsker Haglund videre, betyr det at vi ikke kan tape noen kamper. Kan jeg ikke være uenig i laguttak? Var laget svekket i dag - JA!

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Opprinnelig skrevet av Børge
                      beklager å si det, er ikke spillere til å snu en kamp som den i dag.
                      Er nå verdt å prøve mener jeg, hva er ellers vitsen med så mange på benken?
                      Både Nordermoen og Osvold har høyere nivå enn det enkelte viste utpå her i dag.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Blir tøvete å frikjenne treneren for ansvaret her. Det som skjer på matta er til syvende og sist alltid trenerens ansvar. Både kampforberedelser og lederskap står til stryk i dag.

                        Kommentar

                        • plantemiddel
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Feb 2012
                          • 807

                          Men når laget gjør det bra under Haglund er det bare tilfeldigheter som avgjør?

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                            Men når laget gjør det bra under Haglund er det bare tilfeldigheter som avgjør?
                            Spørsmålet bør være åssen man kan gå fra slike taktiske triumfer og over til fullstendige taktiske magaplask.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4384

                              Opprinnelig skrevet av reka
                              Blir tøvete å frikjenne treneren for ansvaret her. Det som skjer på matta er til syvende og sist alltid trenerens ansvar. Både kampforberedelser og lederskap står til stryk i dag.

                              Hva veit du om Haglunds kampforberedelser?? Og hva skulle han gjort underveis? Kasta innpå Nordermoen? Ja, for all del, det hadde ikke blitt noe værre, men tvilsomt noe bedre heller. Det er selvfølgelig trenerens ansvar at laget presterer godt, men fy faen det er patetisk å gi Haglund skylda for det tapet her, når samtlige spillere dasser utpå banen i 2x45.
                              ..................

                              Kommentar

                              • Kay
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2004
                                • 763

                                Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
                                Ha ha Kay, nå misser du totalt grepet. Om vi hadde vunnet i dag, ville du da "tynt" gruppa som ikke har tura på Haglund.
                                Ja, for jeg er blant de som har endret mening om Haglund under veis forde vi har hatt bedre resultater i år !! Hallo ?!?! Jeg mistet trua på Haglund for 2 år siden og har aldri fått den tilbake. Jeg har ikke pøst på med poster i mot Haglund når vi har hatt bra resultater for til syvende og sist er resultatene det viktige. Halve forumet ville kvitte seg med Haglund i høst, nå er han plutselig Norges beste trener forde vi innehar en 6 plass i en superjevn liga, det er ikke jeg som har mista grepet her.

                                Kommentar

                                • _Jonern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 4384

                                  Opprinnelig skrevet av Kay
                                  Ja, for jeg er blant de som har endret mening om Haglund under veis forde vi har hatt bedre resultater i år !! Hallo ?!?! Jeg mistet trua på Haglund for 2 år siden og har aldri fått den tilbake. Jeg har ikke pøst på med poster i mot Haglund når vi har hatt bra resultater for til syvende og sist er resultatene det viktige. Halve forumet ville kvitte seg med Haglund i høst, nå er han plutselig Norges beste trener forde vi innehar en 6 plass i en superjevn liga, det er ikke jeg som har mista grepet her.
                                  Det er for det første ingen som har påstått at Haglund er Tippeligaens beste trener. Hvor står det?

                                  For det andre er LSK i en posisjon hvor det lyser økonomisk krise. Hvis du tror vi kan velge og vrake blandt trenere her i landet så er det totalt skivebom. Mange av oss, deriblandt meg, ønsker Haglund videre både på grunn av klar fremgang i spill og poeng, i tillegg til at det knapt finnes bedre alternativer i dagens situasjon. En helt fersk trener eller i beste fall Erlandsen er alternativene våre.
                                  ..................

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4384

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Spørsmålet bør være åssen man kan gå fra slike taktiske triumfer og over til fullstendige taktiske magaplask.
                                    I den grad dagens kamp går under "taktisk mageplask"? Vi har jo faen ikke andre spillere! Kampen mot Brann borte er jeg enig i at var en taktisk skivebom, når Riise må ut og Haglund velger Høiland inn. Det var skivebom. Hva skulle han gjort annerledes i dag?? Spillerne gadd jo rett og slett ikke.
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • Folke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2008
                                      • 5955

                                      Feilen som gjøres er at man later som alt er som normalt når laget mangler 4 stk sentrale spillere.. Her burde man lagt opp til noe annet, spesielt når man er uten Johan. Plan B finnes ikke, vinnermentaliteten finnes ikke og akkurat den mangelen på vinnermentaliteten er i mine øyne det mest skremmende. Haglund har fått grei fart på sakene når plan A lar seg gjennomføre, men selv der har det blitt for få poeng i forhold til spillet.

                                      Kommentar

                                      • Kay
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Jan 2004
                                        • 763

                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        Det er for det første ingen som har påstått at Haglund er Tippeligaens beste trener. Hvor står det?
                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Om vi ser på trenere i TL, så tipper jeg alle er like uaktuelle som Haglund, om økonomien ikke bedrer seg. Og om vi skal velge mellom Haglund og en av de 15 andre trenerne i TL, så velger jeg Haglund 10 av 10 ganger, eller 16 av 16 om du vil.
                                        Dog bare 2 tomler opp

                                        Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                        For det andre er LSK i en posisjon hvor det lyser økonomisk krise. Hvis du tror vi kan velge og vrake blandt trenere her i landet så er det totalt skivebom. Mange av oss, deriblandt meg, ønsker Haglund videre både på grunn av klar fremgang i spill og poeng, i tillegg til at det knapt finnes bedre alternativer i dagens situasjon. En helt fersk trener eller i beste fall Erlandsen er alternativene våre.
                                        Jeg antar at Haglund har en lønn som det er veldig mange duganes trenere som er villig til å jobbe for. Trenere som har evne til å jobbe med spillermateriale og spille på styrkene deres istedefor å være avhengig av kostbare spillere/utelandsproffer som skal skape ting på egenhånd.

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9464

                                          Så ikke kampen, men hørte at Høiland og Knudtzon spellte sammen. Høres ut som en genistrek det, igjen, Haglund.

                                          Lærern ikke?

                                          Kommentar

                                          Working...