Magnus Haglund
Collapse
X
-
Jeg trur han blir jeg. Håper også at jeg tar rett!Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette.Kommentar
-
Veldig synlig når taktikken til Haglund ikke fungerer. Han må bli mye bedre med back up-planen.Kommentar
-
Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette...................Kommentar
-
Når spillerne lar seg løpe over i 2x45 min, tror jeg neppe det kun er treneren som skal få pepper... Laguttaket og bytter er det ikke mye å si på. De som satt igjen på benken nå i dag, beklager å si det, er ikke spillere til å snu en kamp som den i dag.Sint og tverr på felt NKommentar
-
Hva skjedde med laget som ifølge denne tråden spilte den beste fotballen og var best trent. Vi kunne jo bare sette ut skoa i dag så hadde vi 3 poeng. Nå har vi sett LSK løpe 1m etter Start spillerne i 2x45 og en trener som ikke evner å ta ett eneste grep for å endre kampen. "Topplaget" LSK latterliggjort av Start. Benken i dag var tynn, men det går ann å prøve andre ting enn spillerbytter for å endre kampbilde. Forsmak på 2015 med Haglund som sjef dette.
Ja kampen skuffet men selvom jeg ønsker Haglund videre, betyr det at vi ikke kan tape noen kamper. Kan jeg ikke være uenig i laguttak? Var laget svekket i dag - JA!Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Hva veit du om Haglunds kampforberedelser?? Og hva skulle han gjort underveis? Kasta innpå Nordermoen? Ja, for all del, det hadde ikke blitt noe værre, men tvilsomt noe bedre heller. Det er selvfølgelig trenerens ansvar at laget presterer godt, men fy faen det er patetisk å gi Haglund skylda for det tapet her, når samtlige spillere dasser utpå banen i 2x45...................Kommentar
-
Ja, for jeg er blant de som har endret mening om Haglund under veis forde vi har hatt bedre resultater i år !! Hallo ?!?! Jeg mistet trua på Haglund for 2 år siden og har aldri fått den tilbake. Jeg har ikke pøst på med poster i mot Haglund når vi har hatt bra resultater for til syvende og sist er resultatene det viktige. Halve forumet ville kvitte seg med Haglund i høst, nå er han plutselig Norges beste trener forde vi innehar en 6 plass i en superjevn liga, det er ikke jeg som har mista grepet her.Kommentar
-
Ja, for jeg er blant de som har endret mening om Haglund under veis forde vi har hatt bedre resultater i år !! Hallo ?!?! Jeg mistet trua på Haglund for 2 år siden og har aldri fått den tilbake. Jeg har ikke pøst på med poster i mot Haglund når vi har hatt bra resultater for til syvende og sist er resultatene det viktige. Halve forumet ville kvitte seg med Haglund i høst, nå er han plutselig Norges beste trener forde vi innehar en 6 plass i en superjevn liga, det er ikke jeg som har mista grepet her.
For det andre er LSK i en posisjon hvor det lyser økonomisk krise. Hvis du tror vi kan velge og vrake blandt trenere her i landet så er det totalt skivebom. Mange av oss, deriblandt meg, ønsker Haglund videre både på grunn av klar fremgang i spill og poeng, i tillegg til at det knapt finnes bedre alternativer i dagens situasjon. En helt fersk trener eller i beste fall Erlandsen er alternativene våre...................Kommentar
-
I den grad dagens kamp går under "taktisk mageplask"? Vi har jo faen ikke andre spillere! Kampen mot Brann borte er jeg enig i at var en taktisk skivebom, når Riise må ut og Haglund velger Høiland inn. Det var skivebom. Hva skulle han gjort annerledes i dag?? Spillerne gadd jo rett og slett ikke...................Kommentar
-
Feilen som gjøres er at man later som alt er som normalt når laget mangler 4 stk sentrale spillere.. Her burde man lagt opp til noe annet, spesielt når man er uten Johan. Plan B finnes ikke, vinnermentaliteten finnes ikke og akkurat den mangelen på vinnermentaliteten er i mine øyne det mest skremmende. Haglund har fått grei fart på sakene når plan A lar seg gjennomføre, men selv der har det blitt for få poeng i forhold til spillet.Kommentar
-
For det andre er LSK i en posisjon hvor det lyser økonomisk krise. Hvis du tror vi kan velge og vrake blandt trenere her i landet så er det totalt skivebom. Mange av oss, deriblandt meg, ønsker Haglund videre både på grunn av klar fremgang i spill og poeng, i tillegg til at det knapt finnes bedre alternativer i dagens situasjon. En helt fersk trener eller i beste fall Erlandsen er alternativene våre.Kommentar
Kommentar