Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

    Nå bør vi ha muligheten til å prøve litt annet helt på topp Magnus . Med en spiss som hadde levert hadde vi trolig vært det laget som hadde vært nærmest Molde(dritten) En spiller som Fredrik Brustad har nå 13 målpoeng .Hvis vi får i gang en spiss nå så er jeg nesten litt optimist (BANK I BORDET)

    Kommentar

    • Totti21
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Mar 2004
      • 3500

      Opprinnelig skrevet av ynnor
      En spiller som Fredrik Brustad har nå 13 målpoeng .Hvis vi får i gang en spiss nå så er jeg nesten litt optimist (BANK I BORDET)
      Uten at det har tatt Stabæk noe nærmere Molde enn oss. Det viktigste er uansett å ha ett kollektiv som tar poeng, så driter jeg egentlig i om det er spissen eller venstrebacken som scorer målene. Er uansett enig i at Fred Friday har gjort seg fortjent til en start nå etter to veldig gode og avgjørende innhopp på rad.

      Kommentar

      • Ketil Cantona
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6813

        Jeg vet ikke helt om jeg er enig at Fred fortjener å starte neste kamp selvom han har hatt noen gode innhopp. Uansett så er han i vannskorpa og ikke langt bak Erling. Nå kommer jo Pelle(grino) inn i løpet av dagen også. Han kan også fort vise seg som et god signering.

        Ser faktisk frem mot kommende sesong med forhåpentligvis Magnus ved roret uten all pengetrøbbelsnakk m.m. Får vi på plass en god hovedsponsor, vierlsk kan fortsette og at vi satser videre på Ringen, Magnar(?), Amundsen, Simen, Lundis, Fofana, Pellegrino pluss beholder PVM og/eller Johan så er vi innafor topp 3 neste år. Bruker et kjent United uttrykk: Believe!!

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          Opprinnelig skrevet av Ketil Cantona
          Jeg vet ikke helt om jeg er enig at Fred fortjener å starte neste kamp selvom han har hatt noen gode innhopp. Uansett så er han i vannskorpa og ikke langt bak Erling. Nå kommer jo Pelle(grino) inn i løpet av dagen også. Han kan også fort vise seg som et god signering.

          Ser faktisk frem mot kommende sesong med forhåpentligvis Magnus ved roret uten all pengetrøbbelsnakk m.m. Får vi på plass en god hovedsponsor, vierlsk kan fortsette og at vi satser videre på Ringen, Magnar(?), Amundsen, Simen, Lundis, Fofana, Pellegrino pluss beholder PVM og/eller Johan så er vi innafor topp 3 neste år. Bruker et kjent United uttrykk: Believe!!
          Helt enig, tross all eländigheten tror jeg vi kommer styrket ut av dette og at dette er begynnelsen på noe og ikke slutten. Men det forutsetter at vi ikke får en spillerflukt og at vi beholder Haglund.
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Opprinnelig skrevet av xeR
            Helt enig, tross all eländigheten tror jeg vi kommer styrket ut av dette og at dette er begynnelsen på noe og ikke slutten. Men det forutsetter at vi ikke får en spillerflukt og at vi beholder Haglund.
            Med Haglund og med dagens mannskap minus stian som vi har dekket og kan tjene en del penger på, så har vi på imponerende vis kommet styrket gjennom tidenes(?) økonomiske opprydding i norsk fotball. Men det henger fortsatt et stor HVIS over situasjonen. Men jeg har trua på at ting er på vei mot løsning. Håper det kommer et blogginnlegg fra Anita igjen, der hun redegjør for status pr august.

            Feil tråd fant jeg ut, men shit samma. Haglund må bli!

            Kommentar

            • knut
              Make knut Great Again
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Dec 2006
              • 9464

              Haglund må bli, ut kontrakta

              Føler vi har noe på gang, men vet ikke helt hvor mye jeg vil kredittere Haglund de greiene. Han maser jo om nedrykk (rb sine ord), mens vi gjør det bedre enn på lenge med en slank, og nå også "ung" og spennende, tropp. De to forrige sesongene har vært bånn i bøtta, så det taler jo imot'n. Men hvis det skal tale imot'n så må jo årets sesong egentlig tale for. Så da står vi der da; må kanskje gi han no kredditt?

              Med han får faen mæ slutte med alt det tullete "pedagog"-pratet sitt om hvor ok/gode vi har vært ved enkelte annledninger, når vi helt på det rene har vært dritt. Om jeg vil høre pisspreik, så tar jeg opp postene mine på lydbånd og spiller av.

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                Jupp, pedagogikk er som kjent noe forbanna tull...
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • knut
                  Make knut Great Again
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2006
                  • 9464

                  Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                  Jupp, pedagogikk er som kjent noe forbanna tull...
                  Da er vi på nett. Da mitt forrige innlegg helt klart var et korstog mot pedagogikken. Væpna revvolusjon mot fuckersa nå!

                  Kommentar

                  • plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 807

                    Synes han fremstår som en jævlig solid ledertype. En usikker og dårlig leder vil typisk legge skylda på sine egne ansatte, dommerne, været eller noe annet piss når det går på trynet og snakke om coaching i verdensklasse hver gang det går bra. En bra leder står frem som en bauta når det regner, og tar heller de gode, pedagogiske samtalene med spillerne på bakrommet, skjermet fra pressen. Å henge ut enkeltpersoner i media slik som enkelte fotballtrenere har en tendens til å gjøre er ikke bare utrolig dumt, en vil fort fremstå som en svak person med lite integritet.

                    Spillergruppa ser ut til å samlet bak Haglund. Hadde mannen vært like talentløs som enkelte vil ha det til hadde vi garantert fått høre det i pressen, spillerne har aldri tidligigere hatt noe som helst problemer med å sende drittpakker til media når treneren svikter.

                    Håper seriøst Haglund velger å bli her minst like lenge som i Elfsborg. Klubben trenger frem for alt kontinuitet, solide og intelligente ledere, ikke brølende, fjerne mennesker som ikke oppnår noe annet enn så skape splid og misnøye.

                    Kommentar

                    • Frode D. Homb
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2003
                      • 982

                      Helt enig. Haglund er analytisk og kjenner mennesker. Det er ingen bombe, det!

                      Kommentar

                      • stovnerfugl
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Nov 2013
                        • 163

                        Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
                        Helt enig. Haglund er analytisk og kjenner mennesker. Det er ingen bombe, det!
                        Untatt sikkerhetsvakt på flyplasser ?

                        Kommentar

                        • Frode D. Homb
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2003
                          • 982

                          Det er menneskelig å feile :-)

                          Kommentar

                          • knut
                            Make knut Great Again
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2006
                            • 9464

                            Klippekorta til Erling og Palmi er det egentlig bare å kassere nå, Haggis.

                            På forhånd takk.

                            Kommentar

                            • stovnerfugl
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Nov 2013
                              • 163

                              Opprinnelig skrevet av knut
                              Klippekorta til Erling og Palmi er det egentlig bare å kassere nå, Haggis.

                              På forhånd takk.
                              Klippekort Erling? Ja. Men dette har alle visst i to år. Har det tatt deg en bedritten kamp mot sandnes for å belyse dette?

                              Kommentar

                              • knut
                                Make knut Great Again
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2006
                                • 9464

                                Opprinnelig skrevet av stovnerfugl
                                Klippekort Erling? Ja. Men dette har alle visst i to år. Har det tatt deg en bedritten kamp mot sandnes for å belyse dette?
                                Ja. Jeg elsker Haglund og Erling.

                                Evt, les deg opp på poste-historikken min og finn bla ut at det var kun jeg, tullebukk, Leif A og Stray Cat som mente at vi ikke hadde gode nok spisser for, ja - du gjetta det; 2 år sia.

                                Djeez.

                                Kommentar

                                • kanaribastard
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Aug 2009
                                  • 24

                                  En trener som ikke vil spille med en spiss på topp( knudzon kan ikke kalles det) er ikke noe jeg vil ha på åråsen, håper det blir en ny en fra neste år

                                  Kommentar

                                  • _Jonern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 4384

                                    Synes han burde starta med Friday i dag. I hvert fall satt han inn i pausen. Synes byttene var litt merkelig, men vanskelig å si om de som ble tatt av slet med noe smårusk. Han har jo også sagt at det er risikabelt å bytte for tidlig, i og med at vi i det siste har hatt 3-4 spillere ute på banen som man ikke helt vet hvor lenge holder. Fofana var svak i dag, men jeg mener vi må ha han på banen nesten uansett. Omtrent den eneste spilleren vi har som plutselig kan få til noe magi ut av det blå. I kvarten på torsdag vil jeg se både Friday og Pellegrino fra start!
                                    ..................

                                    Kommentar

                                    • DoubleHi5
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2011
                                      • 4114

                                      Da jeg leste nedenstående svar fra Haglund på lsk.no før Ulf-kampen, ble jeg enda mer usikker på om Haglund noen gang vil kunne bli en topp fotballtrener. Men med slike svadasvar begynner han jo å bli godt kvalifisert for å bli politiker!

                                      "- Hva blir viktig i vårt eget spill for å vinne kampen? - Vi må være gode på alt, både forsvarsspill, overgangsspill og spill i etablert angrep. Det er viktig å være gode i alle deler av spillet for å vinne kampen."
                                      Elska þetta félag

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2601

                                        En tanke:

                                        Vi hadde fått tak i Kjartansson, ikke VIF. Hvor hadde vi da vært med Haglund-fotball?
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9464

                                          Opprinnelig skrevet av Kimito
                                          En tanke:

                                          Vi hadde fått tak i Kjartansson, ikke VIF. Hvor hadde vi da vært med Haglund-fotball?
                                          Minst én plass høyere på tabellen, for enga hadde vært i sumpa.

                                          Ukjent ellers, for Kjartansson hadde sikkert sliti benk

                                          Kommentar

                                          Working...