Magnus Haglund
Collapse
X
-
Litt usikker på om du prøver å si at Arnes overgangsbudsjett var lavt eller høyt sammenlignet med Haglund. Men det virker på forumet generelt som Haglund har et enormt spillerbudsjett å rå over. Det er meg bekjent bare en spiller vi har betalt overgangssum for, og lønnsbudsjettet er lavere enn i fjor viser det seg nå.
"Gull av gråstein"-ettermælet til Arne Erlandsen er kun delvis fortjent. LSK brukte enorme summer på spillerlønninger og overganger i perioden 2000-2001, og havnet i økonomisk uføre i 2003 som resulterte i lønnskutt.Kommentar
-
Når det er sagt, så er dette ikke en Erlandsen-tråd, men det er ingen tvil at selv om LSK bruker presumptivt mindre penger i år enn i fjor på lønn (det er hva klubben bruker vil jeg anta, ikke iberegnet lønnskostnader som investorene betaler), så har Haglund et meget sterkt lag å rutte med. At LSK (med Haglund) har vært flinke til å hente gull til gråsteinspris, er vi alle glad for. Skulle dog gjerne sett at de fikk spillerne til å prestere på et høyere nivå. At vi ligger fire poeng foran Sandnes Ulf (som har en kamp til gode), er rett og slett utrolig med tanke på hvilke spillere man har tilgjengelig...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Rett meg om jeg tar feil angående Erlandsen, men begikk ikke han kjempetabben å si midtveis i sesongen (hans siste som LSK-trener) at han skulle gi seg i Lillestrøm når sesongen var over?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Nå skeier vi helt ut her, men det var vel omvendt: klubben offentliggjorde tidlig i sesongen at det var Erlandsens siste.Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Hvil deg så mye du vil, det er tydeligvis lettere å hvile seg enn å se faktaene som ligger på bordet. Poengfangsten er mildt sagt mager på tross av en knallsterk tropp. Det er alltid, og uten unntak, hovedtreneren sitt ansvar. Om du kan slå deg til ro med at LSK er ræva, deg om det.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Hvor er den NØYTRALE tråden til Magnus Haglund? (her er det jo bare sipping!!)LSK i med- og motgang <3
Støtt FuglaTifo, SMS "KANARI TIFO" til 2401 og støtt med 30kr, eller sett inn valgfritt beløp på Kontonr: 1286.48.69740 -merk med tifoKommentar
-
Hvil deg så mye du vil, det er tydeligvis lettere å hvile seg enn å se faktaene som ligger på bordet. Poengfangsten er mildt sagt mager på tross av en knallsterk tropp. Det er alltid, og uten unntak, hovedtreneren sitt ansvar. Om du kan slå deg til ro med at LSK er ræva, deg om det.
Så du kan føle deg trygg på at jeg ikke slår meg til ro med dagens tilstand. Men det er ikke det samme som å tro at tilstanden dermed vil vare for evig med dagens ledelse.
Ikke for meg, ihvertfall.Knurr...Kommentar
-
Kommentar
-
Tromsø borte er defintivt ingen lett match.. ut ifra hva andre TLlag har møtt der oppe.
Men her vet vel alle hva de går til (inkl. klima). Poeng er ønskelig, seier er bonus. Aller viktigst er hvordan laget står fram med innsats og samspill. Fordi det er først og framst det som forteller om retningen. Og det er det som nå må vokse fram.
Jeg har tydelig mer tro på Haglund enn de fleste som skriver her, og er kanskje mer optimist enn de fleste som i den siste tiden har skrevet her på forumet. I løpet av 2-3 kamper, skal jeg konkludere hva jeg tror om neste år.Kommentar
-
Det er kanskje på sin plass å minne om at det ikke er borteformen som atter en gang har gjort oss til et bånnlag, men hjemmeformen. Derfor bør heller ikke resultatene på to ytterst vanskelige bortearenaer være fokus hva gjelder Haglunds skjebne.
Det blir helt meningsløst.Last edited by GIFKanari; 17.09.2012, 15:08.Kommentar
-
Det er kanskje på sin plass å minne på at det ikke er borteformen som atter en gang har gjort oss til et bånnlag, men hjemmeformen. Derfor bør heller ikke resultatene på to ytterst vanskelige bortearenaer være fokus hva gjelder Haglunds skjebne.
Det blir helt meningsløst.
Vi har ikke vunnet borte mot Tromsø siden 2008.
Vi har ikke vunnet borte mot Aalesund siden 2007.
Det blir nesten slik at man lager et system der ingenting er bra nok - kun for å konstruere dårlige prestasjoner.
Det blir helt meningsløst.Kommentar
-
Det er kanskje på sin plass å minne om at det ikke er borteformen som atter en gang har gjort oss til et bånnlag, men hjemmeformen. Derfor bør heller ikke resultatene på to ytterst vanskelige bortearenaer være fokus hva gjelder Haglunds skjebne.
Det blir helt meningsløst.
Dette bør ikke ta lang tid, anslagsvis 10-15 sekunder.
Deretter er det vel bare å se seg om etter en ny trener. For ingen kan vel mene at Haglund fortjener å få fornyet kontrakten?Kommentar
-
Et merkelig tidspunkt for eksamen, med tanke på at vi før FFK-kampen gikk sju kamper uten tap. Nei, jeg har ingen tro på annet enn at status blir gjort opp etter sesongen, med mindre vi nå skulle finne på å dette under streken i løpet av de tre-fire neste seriekampene. Og det tror jeg ikke kommer til å skje.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Mulig jeg formulerte meg litt dårlig, men poenget mitt var i bunn og grunn som tvillings, at prestasjonene denne uka må være fokuset. To bortekamper der laget står opp på en måte som gjør at man kan tro på en fotball som fører til hjemmeseire snart også. At vi ikke bare spiller på motstanders premisser.Kommentar
Kommentar