Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • sten
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 873

Ryktene sier at Haglund vil satse mest på å få LSK 2 opp i 2. div og overlater ansvaret ror a-laget til tommy Berntsen

Kommentar

• reka
      Seniormedlem
      --==FORUMRUNKER==--
      • Aug 2005
      • 13278

Sitter virkelig der og sier på pressekonferansen at vi skal oppover på tabbbellen? Herregud, skjønner'n ingenting eller? Driver'n å duller med spellera eller? Har'n ikke sett kampa eller? Trur'n at Eriksen er venstrekant eller? Hvorfor gjor'n ikke no bytter under pressekonferansen'a? Ser'n ikke at to av tre i LSK-adminstrasjonen er med på Movember, åsså stillern glatt under skaftet? Faens negative surpomp.

Kommentar

• int
        Medlem
        Bøffel
        • Aug 2006
        • 32

Opprinnelig skrevet av HSft
        Vi feier Rosenborg av banen med 6-0 i første match og han får spørsmålet "5 poeng på 12 kamper. Hva tenker du om det?"

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6110

5 poeng på 13 runder...
          Last edited by HSft; 02.04.2012, 12:00.

Kommentar

• Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

Hvor kommer de tallene fra?

Kommentar

• krsONE
              Medlem
              Møteplager
              • Mar 2009
              • 97

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
              Under høsten också så klart.

Kommentar

• HSft
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2004
                • 6110

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten

Beklager, 5 poeng på 13 kamper skal det være.

Kommentar

• *46*

2 poeng på 2 kamper blir det vel mest rett å gi han "skylda for"

Regner med at Kreativ Kanaris stiller han spørsmålet på neste korsvei - "2 poeng på 2 kamper, hva nå Magnus?"

Kommentar

• McGuffy
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jan 2004
                    • 5104

Opprinnelig skrevet av krsONE
                    Under høsten också så klart.
                    Jahaja.. Ja, det va lenge sän...

Kommentar

• _Jonern
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 4400

I neste intervju MÅ man jo spørre" 5 poeng på 13 matcher, sånn ser fasiten ut, hvorfor har det ikke gått bedre"??

Hadde likt å sett reaksjonen hans, han har vel såpass humor
                      ..................

Kommentar

• rælingen kanaris
                        Kaptein Reketråler
                        Myklebust Light
                        • Jul 2005
                        • 1446

Jeg gleder meg til en av idiotene i tv2 spør han et av deres elendige spørsmål! Hadde vært morro å sett han bli intervjuet av tufsen Lersveen!
                        Custodes
                        I med og motgang

Kommentar

• G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3308

Nei, Haglund skal definitivt IKKE gå. Men det jeg forventer av Haglund er at han tar grep og kaller inn de kreftene som skal til for å snu psyken hos mange av LSK-spillerne. Mange mener mental trening er noe stort og vanskelig, men det er stikk motsatt. Det handler om å bryte tankebaner, og det er slett ikke så vanskelig. Trekk på de ressursene vi har. Lasse Kjus sitter f.eks i styret. Jeg jobbet i reklamebyrå når Lasse var på topp, og hadde en av alpinlandslagets sponsorer som kunde. Der fikk jeg sett gutta på nært hold. Lasse var helt rå. 1 time før start virket han tung, treg og uinteressert - men 5 minutter før start var han skarp som en Stanleykniv. Få inn Lasse. Få Lasse til å fortelle om hva han gjorde og hvem som evt hjalp han og hvordan. Klipp sammen en dvd med Fuglas beste øyeblikk i år (for det har vært en hel del), og vis spillerne med Dropkick Murphys eller lignende på full guffe. Det behøver ikke være så vansklig, men vi trenger litt mer enn "jobba på". Vi trenger tro på egne ferdigheter, og at gutta innser at vi faktisk er et jævla bra lag!!!

Kommentar

• BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

Hva gjør denne tråden backstage?

Kan vi ikke like gjerne bli enige om at denne svensken ikke har bestått prøvetiden sin?

Bare å hente inn Gud som trener. Kun mirakler kan redde oss nå.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• andersmm
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2006
                              • 5764

...og der var vi i gang. Snaut 4 måneder tok det denne gangen.
                              "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• rælingen kanaris
                                Kaptein Reketråler
                                Myklebust Light
                                • Jul 2005
                                • 1446

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Hva gjør denne tråden backstage?

Kan vi ikke like gjerne bli enige om at denne svensken ikke har bestått prøvetiden sin?

Bare å hente inn Gud som trener. Kun mirakler kan redde oss nå.
                                Begynner du helt seriøst nå igjen? 6(!) kamper, 4(!) mnd.... Vi har hatt to hjemmekamper mot rbk og vif som var jævlig positive, og viser i de kampene at vi har noe på gang. Greit, vi var rævva idag, og jeg håper vi får inn en skikkelig midtstopper i sommervinduet, men vi har da vist mye positive ting tidligere i sesongen. Vi har på 4 mnd med Haglund klart å få frem mer plan i spillet en under 3 år med Berg. Haglund sa før sesongen at det kom til å variere, og det har det. Vi har faktisk vært gode i noen kamper også.
                                Custodes
                                I med og motgang

Kommentar

• Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

Haglund virker som en OK trener, men hvis det er mulig å få tak i Ståle, er det ingenting som er bedre enn det.

Ut med Haglund, Kippe, Steinar, Logi, Nystuen, Rodgers og Midtgarden. Inn med Ståle og noen klassespillere i forsvarsleddet. Og kanskje noen offensive spillere. Ugresset må opp med roten. Halvparten av de som spilte i dag har ingen fremtid i klubben.

Kommentar

• BennyLem
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 2902

Opprinnelig skrevet av Lars
                                    Haglund virker som en OK trener, men hvis det er mulig å få tak i Ståle, er det ingenting som er bedre enn det.

Ut med Haglund, Kippe, Steinar, Logi, Nystuen, Rodgers og Midtgarden. Inn med Ståle og noen klassespillere i forsvarsleddet. Og kanskje noen offensive spillere. Ugresset må opp med roten. Halvparten av de som spilte i dag har ingen fremtid i klubben.
                                    Jepp. Vi må utnytte dette mulighetsvinduet. Ståle er neppe ledig lenge.

Det er ikke kun seriekampene som ligger til grunn, oppkjøringen i år var også ræva.

Glem forresten ikke at vi må bli kvitt Bjarmann, har kun vært rot og røre etter at han steppet inn.
                                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Geirfugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 561

Så var han igang igjen.. Altså Benny Lem. Bryr meg midt i ryggen og litt lenger ned.

Kommentar

• sten
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Feb 2005
                                        • 873

Opprinnelig skrevet av Lars

Hvem skal betale sluttpakker og lønna til ny trener???? Dette blir for dumt

Kommentar

• knut
                                          Make knut Great Again
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2006
                                          • 9564

Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                          Så var han igang igjen.. Altså Benny Lem. Bryr meg midt i ryggen og litt lenger ned.
                                          Denne gangen bør Dj Benny innhente litt førstehånds-informasjon før han uttaler seg. NÅ holder faktisk trener'n mål, mens spellera er DEN tilbakestående gjengen.

Hvordan hadde de klart hverdagen om de jobba på Maxbo ell Rimi..?

Kommentar

Working...