Ryktene sier at Haglund vil satse mest på å få LSK 2 opp i 2. div og overlater ansvaret ror a-laget til tommy Berntsen
Magnus Haglund
Collapse
X
-
Sitter virkelig der og sier på pressekonferansen at vi skal oppover på tabbbellen? Herregud, skjønner'n ingenting eller? Driver'n å duller med spellera eller? Har'n ikke sett kampa eller? Trur'n at Eriksen er venstrekant eller? Hvorfor gjor'n ikke no bytter under pressekonferansen'a? Ser'n ikke at to av tre i LSK-adminstrasjonen er med på Movember, åsså stillern glatt under skaftet? Faens negative surpomp.Kommentar
-
-
Jeg gleder meg til en av idiotene i tv2 spør han et av deres elendige spørsmål! Hadde vært morro å sett han bli intervjuet av tufsen Lersveen!CustodesI med og motgangKommentar
-
Nei, Haglund skal definitivt IKKE gå. Men det jeg forventer av Haglund er at han tar grep og kaller inn de kreftene som skal til for å snu psyken hos mange av LSK-spillerne. Mange mener mental trening er noe stort og vanskelig, men det er stikk motsatt. Det handler om å bryte tankebaner, og det er slett ikke så vanskelig. Trekk på de ressursene vi har. Lasse Kjus sitter f.eks i styret. Jeg jobbet i reklamebyrå når Lasse var på topp, og hadde en av alpinlandslagets sponsorer som kunde. Der fikk jeg sett gutta på nært hold. Lasse var helt rå. 1 time før start virket han tung, treg og uinteressert - men 5 minutter før start var han skarp som en Stanleykniv. Få inn Lasse. Få Lasse til å fortelle om hva han gjorde og hvem som evt hjalp han og hvordan. Klipp sammen en dvd med Fuglas beste øyeblikk i år (for det har vært en hel del), og vis spillerne med Dropkick Murphys eller lignende på full guffe. Det behøver ikke være så vansklig, men vi trenger litt mer enn "jobba på". Vi trenger tro på egne ferdigheter, og at gutta innser at vi faktisk er et jævla bra lag!!!Kommentar
-
Hva gjør denne tråden backstage?
Kan vi ikke like gjerne bli enige om at denne svensken ikke har bestått prøvetiden sin?
Bare å hente inn Gud som trener. Kun mirakler kan redde oss nå.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Begynner du helt seriøst nå igjen? 6(!) kamper, 4(!) mnd.... Vi har hatt to hjemmekamper mot rbk og vif som var jævlig positive, og viser i de kampene at vi har noe på gang. Greit, vi var rævva idag, og jeg håper vi får inn en skikkelig midtstopper i sommervinduet, men vi har da vist mye positive ting tidligere i sesongen. Vi har på 4 mnd med Haglund klart å få frem mer plan i spillet en under 3 år med Berg. Haglund sa før sesongen at det kom til å variere, og det har det. Vi har faktisk vært gode i noen kamper også.CustodesI med og motgangKommentar
-
Haglund virker som en OK trener, men hvis det er mulig å få tak i Ståle, er det ingenting som er bedre enn det.
Ut med Haglund, Kippe, Steinar, Logi, Nystuen, Rodgers og Midtgarden. Inn med Ståle og noen klassespillere i forsvarsleddet. Og kanskje noen offensive spillere. Ugresset må opp med roten. Halvparten av de som spilte i dag har ingen fremtid i klubben.Kommentar
-
Haglund virker som en OK trener, men hvis det er mulig å få tak i Ståle, er det ingenting som er bedre enn det.
Ut med Haglund, Kippe, Steinar, Logi, Nystuen, Rodgers og Midtgarden. Inn med Ståle og noen klassespillere i forsvarsleddet. Og kanskje noen offensive spillere. Ugresset må opp med roten. Halvparten av de som spilte i dag har ingen fremtid i klubben.
Det er ikke kun seriekampene som ligger til grunn, oppkjøringen i år var også ræva.
Glem forresten ikke at vi må bli kvitt Bjarmann, har kun vært rot og røre etter at han steppet inn.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Ut med Haglund, Kippe, Steinar, Logi, Nystuen, Rodgers og Midtgarden. Inn med Ståle og noen klassespillere i forsvarsleddet. Og kanskje noen offensive spillere. Ugresset må opp med roten. Halvparten av de som spilte i dag har ingen fremtid i klubben.Kommentar
-
Hvordan hadde de klart hverdagen om de jobba på Maxbo ell Rimi..?Kommentar
Kommentar