Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9463

    Opprinnelig skrevet av *46*
    LSK tapte 5-1 borte mot Tromsø i 2012. Slo tilbake og vant i neste kamp. Det samme skjer på torsdag.
    Skjer ikke. Sandnes Ulf lager skat-party på Åråsen.

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av *46*
      Stortap etterfølges tilnærmet alltid av seier eller uavgjort. Barnelærdom.
      Håper du har rett, men har store tvil.

      Kommentar

      • Xavi
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 1275

        Opprinnelig skrevet av AG-3
        Dessuten er ikke LSK en klubb som skal tape 7-1.
        Sånt skjer med alle lag og alle trenere.

        United skal ikke tape 6-1, men det skjedde mot City.
        Arsenal skal ikke tape 8-2, men det skjedde mot United.

        and so on...
        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
        Anders, Tidligere styremedlem KFL

        Kommentar

        • Kanarivogel89
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • May 2006
          • 4563

          Opprinnelig skrevet av AG-3
          Du får fort i pose og sekk 7-1 i dag og masse 1-0 tap fremover.
          Suppa vi koker er tynn. Og har vært det siden suppekokken kom.
          Dessuten er ikke LSK en klubb som skal tape 7-1.
          Lån meg den krystallkula a! Folk her inne lever på gamle bragder og klarer ikke å innse at Lsk har blitt en klubb som ligger der den ligger av en grunn. Kan ikke se for meg at Haglund ut og Solbakken inn endrer noe som helst over natta, men det enkleste for oss er jo å legge skylden på treneren som vi har gjort siden det begynte å gå nedover i 2004. Blir flåsete å si at vi ikke er en klubb som taper 7-1, "fordi atte sånn er det lissom bare". Blir som å høre at "Arsenal er ikke en klubb som taper 8-2", "United er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN" eller " Real Madrid er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN". Si hva dere vil, men sesongstarten i år har vært langt bedre enn i fjor. Hvis ikke det er utvikling, så har jeg gått glipp av noe elementært her.

          Kommentar

          • *46*

            Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
            Du har mye å lære, bukkake er ikke avføring.
            Jeg vet meget godt hva det er. Merk deg "seksuelle ord".

            Kommentar

            • Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

              Klubbene du nevner går på en smell pr 200 gang, vi går på smell helg etter helg.

              Vi har nå 11 poeng, det er like mange poeng som mot samme lag i fjor( byttet nedrykk mot opprykk) forbedring? Neppe.

              Kommentar

              • klippen
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2009
                • 251

                Greit at vi taper 7-1 og at det er ille nok i seg selv, men det handler om å se litt bak det som skjer. Vi går ut på banen med en innstilling om at vi skal vinne, spiller tidvis offensiv og morsom fotball i første omgang, men får baklengs på verst mulig tidspunkt.

                Punkt en, før sesongen var det svært mange som sa at om vi unngikk skader og for mange karantener kunne vi gjøre en god sesong. Etter min mening starta også sesongen på en godkjent+ måte. Vi har tidvis spilt bedre fotball enn vi har gjort på lenge, men har som alle vet svingt voldsomt i prestasjonene. Med så mange skader som vi har pdd vil naturlig nok kvaliteten på treningene synke, noe som igjen går ut over prestasjonene på banen.

                Jeg vil minne alle om at vi idag stiller en forsvarsrekke med Scheel, Østli, Høibråten og Anderson. Dette skal ikke på noen måte forsvare at vi slipper inn 7 mål idag, men dette må vel være blant ligaens svakeste forsvarsrekker på papiret? I tillegg er Høibråten kun 18 år, og da må man faktisk godta at prestasjonene svinger. Skal vi slippe til unge spillere, må vi også godta at de feiler! Det viktigste er at de lærer av sine feil, noe jeg får et inntrykk av at Høibråten gjør. Hvem her inne er så dum og skriver at prestasjonen til Høibråten er det dårligste de har sett av en LSK stopper? Gutten er oppegående, og det kan fort hende at han leser her. Bruk heller hue, støtt gutten og om et par år har vi en av tippeligaens beste stoppere.

                Et slikt tap er som å få vann på mølla for alle Haglund-kritikerne, men har vi egentlig noe godt alternativ? Jeg mener Haglund bør få minimum tid ut sesongen om situasjonen ikke forverres drastisk. Forhåpentligvis har vi et par spillere tilbake til Torsdag, slik at vi kan reise kjærringa da! Om vi nok en gang skal bytte trenere, må vi nok en gang innarbeide et nytt spillemønser osv osv. Som tidligere sagt her inne, ting tar tid! Og hadde det egentlig gjort situasjonen så mye bedre om Haglund hadde gått ut i media og kritisert alle spillerne?

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                  Klubbene du nevner går på en smell pr 200 gang, vi går på smell helg etter helg.
                  LSK har på de siste 39 kampene gått på to store smeller (tap med mer enn tre mål). Og det er helg etter helg?

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    LSK har på de siste 39 kampene gått på to store smeller (tap med mer enn tre mål). Og det er helg etter helg?
                    Stemmer det. Vi er jo fornøyd med ett- og tomålstap.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • knut
                      Make knut Great Again
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2006
                      • 9463

                      Opprinnelig skrevet av *46*
                      LSK har på de siste 39 kampene gått på to store smeller (tap med mer enn tre mål). Og det er helg etter helg?
                      Feil definisjon av smell.

                      Kommentar

                      • Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

                        Opprinnelig skrevet av *46*
                        LSK har på de siste 39 kampene gått på to store smeller (tap med mer enn tre mål). Og det er helg etter helg?
                        Tap mot Odd borte er en smell, uavgjort mot Sogndal er en smell, tap mot Ulf er en smell, kampen i dag er en smell. Jeg kan fortsette å ramse opp. En smell behøver ikke være tap med mange mål.

                        Kommentar

                        • skotten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 1794

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          LSK tapte 5-1 borte mot Tromsø i 2012. Slo tilbake og vant i neste kamp. Det samme skjer på torsdag.
                          For trenere og spillere er det greit å fokusere ensidig på neste kamp. Ved evaluering av ​trenere og spillere er det en katastrofeoppskrift å se bare på forrige og neste kamp...

                          Kommentar

                          • AG-3
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jul 2006
                            • 1081

                            Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                            Lån meg den krystallkula a! Folk her inne lever på gamle bragder og klarer ikke å innse at Lsk har blitt en klubb som ligger der den ligger av en grunn. Kan ikke se for meg at Haglund ut og Solbakken inn endrer noe som helst over natta, men det enkleste for oss er jo å legge skylden på treneren som vi har gjort siden det begynte å gå nedover i 2004. Blir flåsete å si at vi ikke er en klubb som taper 7-1, "fordi atte sånn er det lissom bare". Blir som å høre at "Arsenal er ikke en klubb som taper 8-2", "United er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN" eller " Real Madrid er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN". Si hva dere vil, men sesongstarten i år har vært langt bedre enn i fjor. Hvis ikke det er utvikling, så har jeg gått glipp av noe elementært her.
                            Det blir ALDRI flåsete å hevde at LSK ikke er en klubb som skal tape med siffer som 7-1. ALDRI. Til det skal det være såpass baller, ære og hjerte i alle involverte.
                            Tenk hvis dagens motstander hadde hatt en annen draktfarge. Blå og rød f.eks? Tror du det hadde gått pent for seg da? Og - hallo - hvorfor skulle ikke det skje? Laget fremstår som null og nix.
                            Dessuten handler ikke denne diskusjonen om en enkel kamp alene, men hele systemet og organiseringen rundt laget.Eller mangelen på det. Det er vel ingen som har sett noen klar plan, mønster eller konkret spillestil i Haglunds prosjekt til nå?
                            Vi presterer en knapp omgang pr. kamp. I fjor presterte vi en halv høstsesong. Blir veldig mye halvt?
                            Spillerne gjør det de får beskjed om og følger "planen" - Haglund er 100% ansvarlig for det som summeres ute på banen. Det er rett og slett jobben hans.
                            Å ta seg i å være fornøyd med at vårsesongen er bedre enn i fjor er vel bare komikveld.
                            Jeg velger fortsatt å være pinlig berørt og dritforbanna på det som er vist til nå.

                            Kommentar

                            • ynnor
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 857

                              Det har kommet til så mange unge fans som ikke husker hva LSK er bygget opp av.Vi var best .Vi fant opp kruttet gang på gang .De beste spillerne , de beste trenerene , de beste lederne .Alle var redd oss alle respekterte oss. LSK taper ALDRI 7-1 mot et sånt lag . ALDRI . Det er brukere her inne som finner seg i det og bruker skiskytterprat,"Hadde jeg truffet på mer en ett skudd i dag hadde jeg vært topp 6" Skam dere spillere , skam dere ledere og SKAM deg trener .Jeg har sett så og si hver kamp på Åråsen siden 1973 og nå er bunnen nådd Selvfølgelig har vi hatt nedturer før også ,men kampene under Haglund har så og si vært en nedtur fra start til nå med Stabæk, Glimt ,Sandnes , TIL, i fjor og i dag som det aller dårligste noengang.Vi kan ikke ha flaks år etter år og med et skippertak på høsten klare oss med et nødskrik.Norges Wigan er ikke noe å trakte etter.RB har gitt opp,de roser oss etter to bortekamper hvor vi har to skudd på mål til sammen. Det er vel på tide og bytte litt i den redaksjonen også.Ta tak NÅ LILLESTRØM som by og som lag

                              Kommentar

                              • Kanarivogel89
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2006
                                • 4563

                                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                Klubbene du nevner går på en smell pr 200 gang, vi går på smell helg etter helg.

                                Vi har nå 11 poeng, det er like mange poeng som mot samme lag i fjor( byttet nedrykk mot opprykk) forbedring? Neppe.
                                Hvor mange av de 11 poengene tok vi på høsten etter at vi hadde fått inn forsterkninger og Haglunds spillestil (ja, den finnes faktisk!) hadde begynt å sette seg litt? Forutsetningene for å gjøre det bra i år er langt bedre enn de var i fjor. I fjor spilte vi, med unntak av Rbk hjemme, skit dårlig i samtlige kamper før sommerpausen. På høsten var vi formlag, og også denne sesongen startet bra, hvertfall for oss med realistiske forventinger. Dessverre har vi en tynn stall, noe som ble påpekt som en akilleshæl her inne før sesongen startet. Når vi nå plutselig skal få totalt mannefall i bakre rekker, butter det naturlig nok i mot. Forsvarsspill i fotball går utrolig mye på relasjoner mellom de som spiller der, og de som er bak der nå har neppe fått nok tid til å samspilles ordentlig enda. To endringer i backfireren er vrient, tre er et skikkelig helvete, spesielt når han ene aldri har spilt back før.

                                Kall meg gjerne lykkepillemisbruker, men jeg finnes ikke bekymra for hvordan det kommer til å gå i år. Setter en kasse pils på at vi, som forventet, til å havne i ingenmannsland på tabellen

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
                                  Kall meg gjerne lykkepillemisbruker, men jeg finnes ikke bekymra for hvordan det kommer til å gå i år. Setter en kasse pils på at vi, som forventet, til å havne i ingenmannsland på tabellen
                                  Ikke utenkelig at du har rett. Uten at det hjelper.

                                  Kommer aldri til himmelen
                                  Kommer aldri til helvete
                                  vi forblir i skjærsilden
                                  vi er altfor kjedelige
                                  vi er
                                  Verdiløse menn
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • ynnor
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2008
                                    • 857

                                    Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89

                                    Kall meg gjerne lykkepillemisbruker, men jeg finnes ikke bekymra for hvordan det kommer til å gå i år. Setter en kasse pils på at vi, som forventet, til å havne i ingenmannsland på tabellen
                                    Og det er du fornøyd med ?

                                    Kommentar

                                    • Fugl1120
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 3528

                                      Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.
                                      Lauken er vår venn!

                                      Kommentar

                                      • xeR
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Jan 2004
                                        • 11206

                                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                        Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.
                                        Om man oppnår umiddelbar sportslig suksess med å bytte ut Haglund med Ståle er jeg usikker på, den største gevinsten er nok at man får et solid oppsving i entusiasmen og engasjementet i og rundt klubben.
                                        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                                          Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.
                                          Det viktigste er å få Haglund ut. Det er ikke engang sikkert vi trenger noen nye inn for å se en betraktelig bedring.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...