Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • xeR
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 11206

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
    Muligens off-topic, men hvor mye har man tjent på denne "Afrika-handelen" egentlig? Alle de nevnte spillerne var vel kjøpt og eiet av eksterne investorer.
    Man kan vel ikke kun se på de kronene som har rullet inn på konto hos LSK. At investorene har tjent godt er supert, da ser de at investeringene lønner seg og er villige til å bidra flere ganger. Hadde alle investorkjøpene vært ræva så vil de før eller senere skru igjen krana.
    Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Lillestrøm Kirke
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Oct 2004
      • 1470

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
      Muligens off-topic, men hvor mye har man tjent på denne "Afrika-handelen" egentlig? Alle de nevnte spillerne var vel kjøpt og eiet av eksterne investorer.
      Få oversikt over regnskapstall, offisielle roller, aksjonærer, adresser m.m. for alle bedrifter som leverer årsregnskap til Brønnøysundregistrene

Lilllestrøm Sportsklubb AS og Lillestrøm Sportsklubb er og har vært deleier i Lillestrøm Sportsklubb Invest AS.
      "Når man har opplevd Tom Lund, blir det vanskelig å holde med noe annet enn Lillestrøm" - Arne Scheie

Kommentar

• vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

Opprinnelig skrevet av xeR
        Scheel kan vel vanskelig kalles ett feilkjøp av Berg, all den tid Berg ikke fikk brukt Scheel. Den tiden Scheel ble signert var han en fornuftig signering. Hadde levert en fantastisk prestasjon i sin siste sesong i sogndal og kom gratis. Greit nok at Scheel aldri har slått til og at det var Berg som stod bak signeringen. Men Berg fikk aldri muligheten til å forme spilleren etter sitt spillemønster, så jeg har ikke lyst til å slakte Berg for den.
        Scheel var en jo en av de største feilsigneringene. Alle med et visst fotballøye kunne tidlig se at Scheel ikke var god nok på dette nivået. Berg hentet Scheel og ønsket ikke å forlenge med Pål Steffen Andresen. Det er for meg en total feilvurdering.
        At en spiller er billig betyr ikke det at det er fornuftig å hente ham.

Noen mener fortatt at at Scheel kan spille seg inn på dette laget. Muligens de samme som mente at Paul Obifule var en god Berg-signering.

Kommentar

• Uwes disippel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6039

Opprinnelig skrevet av vermu
          Scheel var en jo en av de største feilsigneringene. Alle med et visst fotballøye kunne tidlig se at Scheel ikke var god nok på dette nivået. Berg hentet Scheel og ønsket ikke å forlenge med Pål Steffen Andresen. Det er for meg en total feilvurdering.
          Ja, veldig lett å si i etterkant. Men når Scheel ble signert så var det en spennende signering og de fleste trodde virkelig han skulle spille fast etter en meget god sesong i Sogndal. Dessverre så har det vist seg i etterkant at han ikke har innfridd.

Kommentar

• xeR
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Jan 2004
            • 11206

Opprinnelig skrevet av vermu

Noen mener fortatt at at Scheel kan spille seg inn på dette laget. Muligens de samme som mente at Paul Obifule var en god Berg-signering.

Scheel presterte meget godt for Sogndal i ett forsvar som knapt slapp inn mål. Hvis ikke dette er godt nok, hva skal man da se etter når man jakter en forsvarer? I tillegg så fikk vi han gratis, så jeg mener at det var fornuftig å hente han. Henning fikk heller aldri muligheten til å jobbe med Isak så for meg blir det feil å hogge Berg for denne signeringen. I ettertid så ser man at han ikke holder mål. Om det er manglende ferdigheter, manglende selvtillit eller om han rett og slett ikke mestrer den fotballen vi spiller om dagen vet jeg ikke.
            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• ynnor
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2008
              • 857

GÅ VÆR SÅ SNILL. Ingen kommer faen meg med at Tromsø er gode hjemme. Dette er en elendig Tromsøårgang.

Kommentar

• Kay
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 763

Nå er det faen meg nok

Kommentar

• trosten
                  Medlem
                  Hoffnarr
                  • Jun 2010
                  • 52

En og en halv sesong, med null framgang. Trøstesløst....

Kommentar

• G-Man
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2011
                    • 3262

Kan vi få tilbake den opprinnelige trådtittelen, please?

Kommentar

• Totti21
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3501

Opprinnelig skrevet av ynnor
                      GÅ VÆR SÅ SNILL. Ingen kommer faen meg med at Tromsø er gode hjemme. Dette er en elendig Tromsøårgang.
                      Tromsø har 5 seire av 6 mulige hjemme i år. Er med det Tippeligaen's tredje beste hjemmelag etter Brann og Godset. Ett tap borte mot Tromsø er ikke overraskende, men prestasjonen i dag var uansett skuffende og ett stykke under hva jeg hadde forventet.

Kommentar

• _Jonern
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2004
                        • 4397

Det Tromsø laget i dag hadde mange lag i tippeligaen slått! At de har vært gode tidligere er greit, men det laget her, uten Yttergård, Kristiansen og Koppinen, klarer vi altså ikke å skape en eneste sjanse på! Gidder ikke ta med skuddet til Kippe, hvem som helst keeper tar den. Begynner å bli drittlei Haglund og hans dårlige forklaringer. Tendensene i spillet vi så i april er heller ikke der lenger.
                        ..................

Kommentar

• taraldsen
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2006
                          • 161

Det skinner jo litt igjennom når man har sett prestasjonen på bla. BHR denne sesongen, men fortsatt har en fast og fin plass på laget? Dette er en spiller som har en feilpasning gjennomsnitt på 60-70%. Hvorfor belønner Haglund en sånn prestasjon over tid tillitt kamp etter kamp? Er det kun fordi han har spilt i England? Jeg har ikke helt gjort meg opp en mening som at Haglund ikke er rett mann, men jeg heller jo mer og mer at han ikke er det når man tar sånne beslutninger inn med i saken og ikke kun det sportslige.

Kommentar

• Ketil Cantona
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 6813

Amen.

Sist jeg kritiserte BHR fikk jeg nesten gult kort og å bli steinet.
                            Det er flere i dette laget som får lov til å "daffe" rundt på banen. Det er selvføleglig Haglunds verk å benytte seg av disse men hva er alternativene?

Kommentar

• tullebukk
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2006
                              • 5446

feil på feil ...vi har en sentral midtbane som treffer med 10% av pasningene, Johan og Stian på omvendte plasser, Erling på back, jeg veit egenlig ikke hvor jeg skal begynne men en ting er sikkert ryker vi mot vif er helvete løs..

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

Bare det å spille hjemme mot Søpla, bør være motivasjon stor nok for gutta våre. På den annen side vil det være en sensasjon av dimensjoner, skal vi klare å vinne med dagens spilleplan!
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                Mr.Jordbakke

Kommentar

• sten
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2005
                                  • 873

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                                  Bare det å spille hjemme mot Søpla, bør være motivasjon stor nok for gutta våre. På den annen side vil det være en sensasjon av dimensjoner, skal vi klare å vinne med dagens spilleplan!
                                  Dem bør være så profesjonelle at det er motivasjon nok å få spille tippeliga om laget heter vif, Sogndal, Brann eller hvem faan det er vi møter

Kommentar

• 307
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2007
                                    • 358

Opprinnelig skrevet av _Jonern
                                    Det Tromsø laget i dag hadde mange lag i tippeligaen slått! At de har vært gode tidligere er greit, men det laget her, uten Yttergård, Kristiansen og Koppinen, klarer vi altså ikke å skape en eneste sjanse på! Gidder ikke ta med skuddet til Kippe, hvem som helst keeper tar den. Begynner å bli drittlei Haglund og hans dårlige forklaringer. Tendensene i spillet vi så i april er heller ikke der lenger.
                                    Det får vi nå se ettehvert det.
                                    Last edited by 307; 23.06.2013, 18:52. Begrunnelse: Skrive fei

Kommentar

• AG-3
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2006
                                      • 1081

Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                      feil på feil ...vi har en sentral midtbane som treffer med 10% av pasningene, Johan og Stian på omvendte plasser, Erling på back, jeg veit egenlig ikke hvor jeg skal begynne men en ting er sikkert ryker vi mot vif er helvete løs..
                                      Bør være absolutt siste sjanse til å få fortsette. Taper vi den også er vi nede i bunnsuppa og "Hedlund" er ikke mann til å ta oss ut av den...

Kommentar

• Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

Håper det er RB som har funnet på denne overskriften - dersom ikke:

Kommentar

• Laplace
                                          Medlem
                                          Møteplager
                                          • May 2013
                                          • 70

Sånn som LSK holder på om dagen, så begynner det å gå hardt utover barskapet mitt. Kan jeg sende regninga til Haglund?

Kommentar

Working...