Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nok er nok! Her må det renskes opp, og ikke bare Haglund. Er noen spillere som kan pelle seg bort også, samt inkompetente nisser i ledelsen. Ta ansvar og gå, dere fortjener ikke lønna!
Håpet i det lengste at Haglund skulle snu dette, for han virker som en meget bra fyr.
Navnet haglund bør jo stå som søkeord for sparken i leksikon fremover. Han satt og gjemte seg på benken i hele kampen og løp i garderoben da matchen var over. For en latterlig figur
Rykte; For to uker siden traff jeg en speller i LSK på byen, som hevdet at Haglund mistet garderoben lenge før ferien.
Men hva faen da!! Er de en gjeng med snørrunger i barnehagen? De må da for faen ta ansvar sjøl også! Er så drittlei av spillere som mister respekten for trenere og ikke kan prestere. Udugelige unger!
Rykte; For to uker siden traff jeg en speller i LSK på byen, som hevdet at Haglund mistet garderoben lenge før ferien.
Synd spilleren ikke blir outa. Virker som om alle trenere i LSK mister garderoben etter svært kort tid. Vet ikke om spillerne ikke tåler at det stilles krav til de eller hva faen det er som er problemet. Men lettvint å skylde på treneren. Møkkafolk!
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Synd spilleren ikke blir outa. Virker som om alle trenere i LSK mister garderoben etter svært kort tid. Vet ikke om spillerne ikke tåler at det stilles krav til de eller hva faen det er som er problemet. Men lettvint å skylde på treneren. Møkkafolk!
Jada, men then again: spillerne må ha tro på prosjektet og det er trenerens ansvar å gi dem den trua. Det maktet ikke Berg og det makter ikke Haglund. Jeg er egentlig motstander av hyppige trenerbytter, men noen ganger er det kanskje riktig å kutte tvert, når man innser at det var et mistak. Og jeg tror ikke at det mistaket var en klar tabbe av styret og Bjarmann. Det fantes gode grunner til å ha tillit til valget.
For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!
Problemet er vel at vi ikke har noe å lokke han med. Per Berg ville jo trossalt ha underholdene fotball fremfor 4. plasser. Og han har jo trossalt til dels fått det. Jeg klarte ihvertfall ikke å gjøre noe annet enn å le når Sandnes ulf putta de to på rappen idag.
Men det å få tilbake Uwe ville jo ha vært en drøm. Gjerne Fjørtoft og. Det var kanskje ikke det mest underholdene, men det var da jevnt godt spill, samt litt underholdning på og utenfor banen.
Jada, men then again: spillerne må ha tro på prosjektet og det er trenerens ansvar å gi dem den trua.
Det er spillernes ansvar å prestere på banen, å legge ned innsats utenom banen for å være best mulig i stand til å prestere på banen og å opptre lojalt mot klubben. Jeg kan ikke se at de gjør noen av delene. Samme gjeng føler seg allikevel berettiget til å stille høye krav til treneren og nå har altså nok en trener mistet garderoben. For meg blir det bare patetisk.
Tro på prosjektet forutsetter jo at man faktisk presterer og oppnår resultater. Med en slik møkkagjeng blir det svært vanskelig og da kommer vel spillerne også i framtiden til å "mangle tro på prosjektet".
PS: Dette er ikke noen forsvarstale for Haglund. Han har vel ikke overbevist noen for å si det mildt.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil
Ett forslag... Kan noen med meget gode overtalesesevner ta en prat med Tom Lund, å få han til å ta over denne skakkjørte skuta? Garantert 10000 tilskuere på hver hjemmekamp ut sessongen!
Kommentar