Dere er en gjeng medgangsupportere
Magnus Haglund
Collapse
X
-
-
Kommentar
-
Selv med seier i går ville det vært åpenbart for alle med et snev av fotballforståelse at vi var griseheldige. Vi var griseheldige som ikke fikk 4-5 i sekken. Prestasjonen var mildt sagt skrekkelig i går, vi lot Brann spasere inn i egen boks gang etter gang. Det er ikke umulig at vi har mest risikable forsvarsspill.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Nå rakk jeg bare å se andreomgang, men med bakgrunn i det jeg så der, er jeg ikke enig i at vi ble så rundspilt som noen skal ha det til. Brann produserte et par sjanser før scoringa, som kom på et tidspunkt der jeg følte at vi hadde god kontroll på dem. Mulig Brann hadde ti sjanser i førsteomgang, bevares, men de 45 minuttene jeg så var først og fremst en noenlunde bra disponert kamp ut fra at vi ledet gjennom nesten hele omgangen. Jeg syntes vi ble litt vel dype, og backene trakk for langt inn ved flere anledninger og åpnet for mye rom på flankene (der Brann prøvde å doble når de kunne), det er det eneste. Ingen hadde vel forventet at vi skulle hive oss i angrep etter pause på stillingen 1-0?Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Dessuten, dersom det skal ha noe som helst for seg å spille på den måten må en trene på overganger! Nå er de jo helt forferdelige på den delen. Dersom posession er greia må de gjennomføre det isteden, ikke ligge å vake på egen 16 meter. Det er nytteløst å trene på en greie og deretter gjøre noe annet i kamp.
Dessuten, dødballer... Greit at en eller annen innimellom klarer å putte direkte i gållen på frispark, men det bør finnes noen gjennomtenke alternativer som funker. Kårnere har blitt omtrent like interessante som pauseunderholdninga.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Igår så vi ut som Enga. Ble til tider rundspilt og var feige som faen fremover. Denne feigheten er det Haglund må jobbe mest med. Tror faen meg det er her forskjellen vår ligger mellom å være et bunn og et topplag. Uheldigvis har vi aldri så flaks som Enga og RBK som kommer seg unna sånne kamper med 3 poeng.I år så tar vi altKommentar
-
Igår så vi ut som Enga. Ble til tider rundspilt og var feige som faen fremover. Denne feigheten er det Haglund må jobbe mest med. Tror faen meg det er her forskjellen vår ligger mellom å være et bunn og et topplag. Uheldigvis har vi aldri så flaks som Enga og RBK som kommer seg unna sånne kamper med 3 poeng.Kommentar
-
Kommentar
-
Førsteomgangen endte 3-3 i store sjanser. To ganger alene med keeper for LSK sin del med Helstad og Fofana. Brann hadde mest ball, men sjansestatistikken i 1. omgang endte jevnt.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
I tillegg pleier de fleste å telle mål som sjanser, så vi kan godt si 4 LSK-sjanser i 1. omgang.Kommentar
-
Hadde vi snitta 5 poeng på 3 kamper (50 poeng over 30 kamper) ville vi f.eks tatt 3 plassen foran Rosenborg i 2011. Og de tre siste kampene har vi spilt Molde hjemme, og Brann/Viking borte. Og vi har vært nærmere 7 poeng på disse tre, enn 3/4.Kommentar
-
Første omgang er mer 2-4 til oss i sjanser... utrolig nok. Zirooo i annen, det er for svakt.Kommentar
-
Haglund kan være aktuell for Malmø. I tillegg har det versert rykter tidligere om at Bajen er neste stopp.
http://www.nrk.no/sport/fotball/_-haglund-i-samtaler-med-malmo-1.11180870Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
hmmmm kanskje ikke så rart.
Dette kan tyde på en ting:
LSK er ikke fornøyd med Haglund og har ikke hatt diskusjoner vedr. kontraktsforlenging.
Kun synsing, men slik jeg tolker dette.Kommentar
-
Samtalar om jobbet – han kan bli ersättaren
Malmö FF har träffat och varit i kontakt med Magnus Haglund, 40, vid ett flertal tillfällen.
Lilleström-tränaren är ett av namnen på MFF:s lista över potentiella ersättare till Rikard Norling.
En lista till vilken MFF rådfrågat Englands förbundskapten Roy Hodgson om lämpliga namn.
– Jag har egentligen inget mer att säga än att mitt kontrakt med Lilleström går ute efter säsongen, säger Haglund till SPORT-Expressen.
– Min framtid får ge sig de närmsta månaderna, säger Haglund vars Lilleström just nu ligger tia i Tippeligaen samt är framme i semifinal i norska cupen.
– Det är inte så att dörren till en fortsättning i Lilleström är stängd. Det förs diskussioner om en eventuell förlängning här.
Regner med at det er fest i "Haglund må gå klubben" i dag. Anført av ledelsen ved reka og Superbøffel.Kommentar
Kommentar