Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • dollyholly
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jul 2007
    • 965

    Dere er en gjeng medgangsupportere

    Kommentar

    • Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

      Opprinnelig skrevet av Xavi
      Spørsmål til de som klagde her etter Brann kampen. Ville dere gjort det selv etter seier?
      Ja, etter hallelujastemningen her inne etter juli, så forventet jeg så fryktelig mye mer. Medgangssupporter kan du gjerne kalle meg, realist kaller jeg meg selv.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4131

        Opprinnelig skrevet av dollyholly
        Dere er en gjeng medgangsupportere
        Adecco-supportere!!
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • RSP
          Moderator
          • Aug 2004
          • 10498

          Moderatormelding:
          Bruk gjerne sterke argumenter for eller mot Haglund. Men unngå usakligheter/meldinger som grenser mot ren sjikane. Innlegg moderert/slettet.

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av Xavi
            Spørsmål til de som klagde her etter Brann kampen. Ville dere gjort det selv etter seier?
            Pro-Haggis hjørnet argumenterer med "gode spillemessige" prestajoner etter en uendelig tapsrekke. Hva tror du selv?

            Selv med seier i går ville det vært åpenbart for alle med et snev av fotballforståelse at vi var griseheldige. Vi var griseheldige som ikke fikk 4-5 i sekken. Prestasjonen var mildt sagt skrekkelig i går, vi lot Brann spasere inn i egen boks gang etter gang. Det er ikke umulig at vi har mest risikable forsvarsspill.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7101

              Nå rakk jeg bare å se andreomgang, men med bakgrunn i det jeg så der, er jeg ikke enig i at vi ble så rundspilt som noen skal ha det til. Brann produserte et par sjanser før scoringa, som kom på et tidspunkt der jeg følte at vi hadde god kontroll på dem. Mulig Brann hadde ti sjanser i førsteomgang, bevares, men de 45 minuttene jeg så var først og fremst en noenlunde bra disponert kamp ut fra at vi ledet gjennom nesten hele omgangen. Jeg syntes vi ble litt vel dype, og backene trakk for langt inn ved flere anledninger og åpnet for mye rom på flankene (der Brann prøvde å doble når de kunne), det er det eneste. Ingen hadde vel forventet at vi skulle hive oss i angrep etter pause på stillingen 1-0?
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • mooph
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 1496

                Opprinnelig skrevet av trigz
                Ingen hadde vel forventet at vi skulle hive oss i angrep etter pause på stillingen 1-0?
                Det er forskjell på å skjære seg i fingeren og hogge av seg armen. Greit nok at LSK var flinke til å ligge kompakte bak, men det får være grenser. Hva forventer man egentlig når en leder med 1 mål og viljen til å ha ballen i laget (angrep) er totalt fraværende ?

                Dessuten, dersom det skal ha noe som helst for seg å spille på den måten må en trene på overganger! Nå er de jo helt forferdelige på den delen. Dersom posession er greia må de gjennomføre det isteden, ikke ligge å vake på egen 16 meter. Det er nytteløst å trene på en greie og deretter gjøre noe annet i kamp.

                Dessuten, dødballer... Greit at en eller annen innimellom klarer å putte direkte i gållen på frispark, men det bør finnes noen gjennomtenke alternativer som funker. Kårnere har blitt omtrent like interessante som pauseunderholdninga.
                Fugla mot nye høyder

                Kommentar

                • bjarmann
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 2936

                  Igår så vi ut som Enga. Ble til tider rundspilt og var feige som faen fremover. Denne feigheten er det Haglund må jobbe mest med. Tror faen meg det er her forskjellen vår ligger mellom å være et bunn og et topplag. Uheldigvis har vi aldri så flaks som Enga og RBK som kommer seg unna sånne kamper med 3 poeng.
                  I år så tar vi alt

                  Kommentar

                  • plantemiddel
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Feb 2012
                    • 807

                    Opprinnelig skrevet av bjarmann
                    Igår så vi ut som Enga. Ble til tider rundspilt og var feige som faen fremover. Denne feigheten er det Haglund må jobbe mest med. Tror faen meg det er her forskjellen vår ligger mellom å være et bunn og et topplag. Uheldigvis har vi aldri så flaks som Enga og RBK som kommer seg unna sånne kamper med 3 poeng.
                    Noen som la merke til at vi på stillingen 0-1 i andre omgang byttet ut en midtbanespiller og satt inn en spiss?

                    Kommentar

                    • bjarmann
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 2936

                      Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                      Noen som la merke til at vi på stillingen 0-1 i andre omgang byttet ut en midtbanespiller og satt inn en spiss?
                      Hjelper da ikke det når vi ikke tør å bruke den "ekstra spissen"
                      I år så tar vi alt

                      Kommentar

                      • HSft
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2004
                        • 6082

                        Knudtzon inn for fofana på vingen er heller et defensivt bytte enn et offensivt. Fofana har mer å bidra med offensivt på vingen, mens Erling er mer solid bakover.

                        Kommentar

                        • Rønnern
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6690

                          Opprinnelig skrevet av trigz
                          Mulig Brann hadde ti sjanser i førsteomgang, bevares, men de 45 minuttene jeg så var først og fremst en noenlunde bra disponert kamp ut fra at vi ledet gjennom nesten hele omgangen.
                          Førsteomgangen endte 3-3 i store sjanser. To ganger alene med keeper for LSK sin del med Helstad og Fofana. Brann hadde mest ball, men sjansestatistikken i 1. omgang endte jevnt.
                          Mvh Ronnie "The Runner"
                          LSK for alltid

                          Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                          Kommentar

                          • ynnor
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2008
                            • 857

                            Synes første omg.bortsett fra første minuttene var grei, andre omgangen er vi bakpå fra første stund igjen dessverre og gjør en dårlig omgang.

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              Opprinnelig skrevet av Rønnern
                              Førsteomgangen endte 3-3 i store sjanser. To ganger alene med keeper for LSK sin del med Helstad og Fofana. Brann hadde mest ball, men sjansestatistikken i 1. omgang endte jevnt.
                              I tillegg pleier de fleste å telle mål som sjanser, så vi kan godt si 4 LSK-sjanser i 1. omgang.

                              Kommentar

                              • GIFKanari
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2009
                                • 8243

                                Tre kamper og fem poeng. Spillemessig ett skritt frem og to tilbake, resultatmessig er det selvfølgelig mer enn godkjent.

                                Kommentar

                                • ON
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3639

                                  Hadde vi snitta 5 poeng på 3 kamper (50 poeng over 30 kamper) ville vi f.eks tatt 3 plassen foran Rosenborg i 2011. Og de tre siste kampene har vi spilt Molde hjemme, og Brann/Viking borte. Og vi har vært nærmere 7 poeng på disse tre, enn 3/4.

                                  Kommentar

                                  • Yellow-not-jella
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2009
                                    • 1606

                                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                    Førsteomgangen endte 3-3 i store sjanser. To ganger alene med keeper for LSK sin del med Helstad og Fofana. Brann hadde mest ball, men sjansestatistikken i 1. omgang endte jevnt.
                                    Første omgang er mer 2-4 til oss i sjanser... utrolig nok. Zirooo i annen, det er for svakt.

                                    Kommentar

                                    • xeR
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 11206

                                      Haglund kan være aktuell for Malmø. I tillegg har det versert rykter tidligere om at Bajen er neste stopp.

                                      http://www.nrk.no/sport/fotball/_-haglund-i-samtaler-med-malmo-1.11180870
                                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

                                      Kommentar

                                      • Fuglamannen
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2011
                                        • 543

                                        hmmmm kanskje ikke så rart.

                                        Dette kan tyde på en ting:

                                        LSK er ikke fornøyd med Haglund og har ikke hatt diskusjoner vedr. kontraktsforlenging.

                                        Kun synsing, men slik jeg tolker dette.

                                        Kommentar

                                        • *46*

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Samtalar om jobbet – han kan bli ersättaren

                                          Malmö FF har träffat och varit i kontakt med Magnus Haglund, 40, vid ett flertal tillfällen.

                                          Lilleström-tränaren är ett av namnen på MFF:s lista över potentiella ersättare till Rikard Norling.

                                          En lista till vilken MFF rådfrågat Englands förbundskapten Roy Hodgson om lämpliga namn.

                                          – Jag har egentligen inget mer att säga än att mitt kontrakt med Lilleström går ute efter säsongen, säger Haglund till SPORT-Expressen.
                                          – Min framtid får ge sig de närmsta månaderna, säger Haglund vars Lilleström just nu ligger tia i Tippeligaen samt är framme i semifinal i norska cupen.

                                          – Det är inte så att dörren till en fortsättning i Lilleström är stängd. Det förs diskussioner om en eventuell förlängning här.
                                          Klubben er i det minste i samtaler med Haglund om en forlenging av kontrakten, men spør du meg - så ser det ut som om LSK har dårlige kort på hånda. Og hva gjør man da? Solbakken er nok i FCK lenge før sesongen her hjemme er slutt, med tanke på resultatene den klubben kan "skryte av" om dagen. Haglund vil nok befinne seg i Malmö i tankene lenge før sesongslutt. Jeg ser umiddelbart ingen nordmenn som passer inn eller jeg ønsker meg i LSK.

                                          Regner med at det er fest i "Haglund må gå klubben" i dag. Anført av ledelsen ved reka og Superbøffel.

                                          Kommentar

                                          Working...