Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • *46*

Haglund sitt hodet på fatet allerede? Nei, det er feil sted å starte. Tullete forslag, men forundrer meg ikke at det kommer. Enda mindre hvem det kommer fra.

God gammeldags hardt arbeide på treningsfeltet og på banen er medisin for det LSK er inne i nå om dagen. Finnes ikke snarveier til suksess. Enda færre ut fra uføret.

Kommentar

• Herman
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2010
      • 1101

Haglund ut? Haha. Vet at det finnes idioter i alle supporterleire, men kom igjen da for helvete.
      Twitter

Kommentar

• rælingen kanaris
        Kaptein Reketråler
        Myklebust Light
        • Jul 2005
        • 1446

Tror noen her inne tror Per Berg er like rik som John Fredriksen.... Betale lønn til Solbakken, pluss sluttpakke på Haglund? Og kjøpe enda en bunch med spillere? Herregud!
        Custodes
        I med og motgang

Kommentar

• Folke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2008
          • 5955

STOPP!

Jeg er den første til å ønske Ståle "GUD" Solbakken velkommen til klubben, men å prate om at Haglund ikke er rett mann blir bare for dumt. LSK har til nå i år spilt flere gode kamper enn siste 3-4 år til sammen, til tross for at resultatene ikke har gått lagets vei. Med Nosa eller Ujah på laget så hadde laget ledet serien! Selvsagt skal vi SKRIKE ut når ting ikke fungerer og det gjorde det ikke siste 65 min i går, men la nå Haglund få litt tid på seg!

DJ Benny Borg er en av mine favoritter her inne på forumet, men denne gangen tråkker du litt tidlig i salaten

Kommentar

• sten
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2005
            • 873

vi skulle hatt ei straffe til mot vif og da hadde vi vunnet den kampen. trøndera fikk godkjent ett offside mål på overtid så vi skulle også ha vunnet den kampen.da hadde vel ingen survet om at Haglund må gå (noe som er latterlig å gjøre)

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4263

Fra Sveas artikkel i VG i går - se nyhetstråden:
              Minner om Elfsborg
              Da Haglund tok over den svenske klubben i 2005, fikk han en værst tenkelig start: Etter åtte kamper lå klubben sist med ynkelige tre poeng. Mange ropte på Haglunds avgang. Det ble styremøte før neste kamp. Alt lå til rette for en kort karriere som topptrener for den da 30 år gamle svensken.
              Så snudde det. Ett år senere vant Elfsborg seriegull.
              - Det minner på noen områder om Elfsborg, sier Haglund til VG - etter tre poeng på seks kamper og FK Haugesund og Brann som motstandere i de to neste kampene. - Men Lillestrøms lag er mye bedre enn det laget jeg hadde i Elfsborg den gangen, mener Haglund, som er så overbevist som det går an om at det vil snu i LSK, som det gjorde i den svenske klubben for sju år siden. - For meg er erfaringen fra den gangen i Elfsborg viktig nå. Jeg vet hvordan jeg håndterer dette. Jeg vet hvor viktig det er at vi nå holder sammen, beholder roen. Og at jeg - som lederen i gruppa - viser fram mitt ekte ansikt utad, sier Magnus Haglund.

--
              Kommentar: Jeg er selvfølgelig like frustrert som alle andre over at trepoengerne lar vente på seg, men jeg har fortsatt klokketro på at Magnus Haglund er rett mann på rett plass! Jeg synes alle vi som lar Fuglas magre poengfangst styre følelseslivet vårt skal ta til oss Magnus' meget kloke ord: Jeg vet hvor viktig det er at vi nå holder sammen, beholder roen.
              Så derfor: La oss slippe å høre mer om treneravgang.
              Last edited by DoubleHi5; 30.04.2012, 10:03. Begrunnelse: Feil personlig pronomen! ;-)
              Elska þetta félag

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                Så derfor: La oss slippe å høre mer om treneravgang.
                100 % enig. Uansett forstår jeg frustrasjonen, men jeg tror ikke treneren er rett mann å få utløp for all frustrasjon mot. For det er forbaska frustrerende å ha vært på Åråsen og fått med seg de svært få poeng i snitt. På de 9 siste kampene jeg har sett live, har det totalt kommet inn 6 poeng! Man blir ikke blid av slikt.....

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6039

Faen det dere facepalm som dukker opp overalt irriterer meg.

Jeg er kanskje en av som blir kritisk fort. Men denne gangen har jeg full tiltro til Haglund. Jeg er overbevist om at vi havner på sikker plass og vel så det i år og at vi vil klatre enda mer de neste årene. Vi spiller til tider meget god fotball, noe som må resultere i resultater snart. Ja vi har lagt om mye og ja det er mye som ikke fungere, men jeg mener det er små ting som skal til. Før det første trenger spillera og roe seg ned og ikke stresse seg opp i alle situasjoner, mange mener at en mental coach hadde gjort seg og jeg er helt enig. Har selv hatt en i jobbsammenheng og det får en til å se helt nytt på tilværelsen. Jeg forbedret meg selv som leder mange hakk pga et par samtaler med henne.
                    Det andre handler om å gjøre endringer, Haglund er relativt god til dette, men nå må det tas skikkelig tak bak. Ut med Kippe og Pederse, to spillere jeg har stor respekt for, og inn med Scheel og Nystuen, med Stoor og Westerberg/Ringstad på hver sin kant. Vi henger ikke med i forsvar i det hele tatt i år og da må man noen ganger ta upopulære valg. Både Nystuen og Scheel har bevist at de har noe å fare med på dette nivået.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                      Poll St. Ring
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Dec 2005
                      • 11796

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                      Faen det dere facepalm som dukker opp overalt irriterer meg.

Jeg er kanskje en av som blir kritisk fort. Men denne gangen har jeg full tiltro til Haglund. Jeg er overbevist om at vi havner på sikker plass og vel så det i år og at vi vil klatre enda mer de neste årene. Vi spiller til tider meget god fotball, noe som må resultere i resultater snart. Ja vi har lagt om mye og ja det er mye som ikke fungere, men jeg mener det er små ting som skal til. Før det første trenger spillera og roe seg ned og ikke stresse seg opp i alle situasjoner, mange mener at en mental coach hadde gjort seg og jeg er helt enig. Har selv hatt en i jobbsammenheng og det får en til å se helt nytt på tilværelsen. Jeg forbedret meg selv som leder mange hakk pga et par samtaler med henne.
                      Det andre handler om å gjøre endringer, Haglund er relativt god til dette, men nå må det tas skikkelig tak bak. Ut med Kippe og Pederse, to spillere jeg har stor respekt for, og inn med Scheel og Nystuen, med Stoor og Westerberg/Ringstad på hver sin kant. Vi henger ikke med i forsvar i det hele tatt i år og da må man noen ganger ta upopulære valg. Både Nystuen og Scheel har bevist at de har noe å fare med på dette nivået.
                      FYI: Facepalmen er til tråden. Haglund skal bli!
                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2006
                        • 6039

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                        FYI: Facepalmen er til tråden. Haglund skal bli!
                        Mente facepalm i seg selv. Uavhengig hvilken tråd det er snakk om.

Kommentar

• BennyLem
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 2902

Tikk-takk.

Ny rekord i feilbeslutninger?
                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av BennyLem
                            Tikk-takk.

Ny rekord i feilbeslutninger?
                            Spar meg...

Kommentar

• BennyLem
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Aug 2005
                              • 2902

Opprinnelig skrevet av *46*
                              Spar meg...
                              De er herved spart.

Ingen tvinger deg til å lese forumet. Ingen tvinger deg til å lese Benny sine bannbuller.

Nåværende trener har sviktet totalt på:
                              * Innhenting av spillere
                              * Formasjon
                              * Spillerutvikling
                              * Laguttak
                              * Motivasjon i pausen
                              * Osv.

Kommentar

• holmiz
                                The kjøkken-kanariz
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 6064

De er herved spart.

Ingen tvinger deg til å lese forumet. Ingen tvinger deg til å lese Benny sine bannbuller.

Nåværende trener har sviktet totalt på:
                                * Innhenting av spillere
                                * Formasjon
                                * Spillerutvikling
                                * Laguttak
                                * Motivasjon i pausen
                                * Osv.
                                Et svært innlysende spørsmål som mange stiller seg Benny, det er hvor er du hen når det faktisk en sjelden gang går BRA med fugla?
                                Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• BennyLem
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 2902

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                  Et svært innlysende spørsmål som mange stiller seg Benny, det er hvor er du hen når det faktisk en sjelden gang går BRA med fugla?
                                  Hvorfor tar du mannen og ikke ballen? Tom for argumenter?

Utdyp heller hvorfor nåværende trener skal beholdes.

Benny sier: inn med Gud og godt gammelt LSK-trøkk.

Kommentar

• *46*

Du går vel selv på mannen (les Haglund) og ikke ballen. Overgår glatt faktum som at man har hatt marginene i mot seg, 11 nye spillere og nytt regime. I stede deiser du ut med den gamle, lite sjarmerende BennyLem taktikken med at noen må gå. Det er så billig!

Hadde linjemannen i kampen mot RBK gjort jobben sin, litt tur mot Molde eller Godset - hadde ikke BennyLem uttalt seg.

Kommentar

• holmiz
                                      The kjøkken-kanariz
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6064

Jeg har lenge vært enig i veldig mye av det du skriver, men du har helt rett i at jeg er tom for argumenter, jeg finner kun stort sett kun kritikk av Sportsklubben fra din side. Og det synes jeg er trist, for jeg er (antakelig som en av de få på forumet) av den oppfatning at om mye av det du peker på, hadde blitt tatt tak i, så hadde ting kunne blitt bedre. Så kom gjerne med noe konstruktivt, ikke bare bevis at "jeg hadde rett, noen måtte gå".
                                      Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Stray Cat
                                        Moderator
                                        • Aug 2008
                                        • 5918

Benny: Nåværende trener skal ikke gå, fordi ingen lag noensinne har tjent på å skifte trener hver 14. dag.

For øvrig dukker ikke Gud opp som trener i Lillestrøm med det første uansett, så du kan spare skytset til det er aktuelt.
                                        For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• armykanari
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2009
                                          • 747

Altså tror noen at hvis man henter Ståle solbakken, så skal alt gå på skinner!!! hvorfor i helvete er det en automatikk! faen for en naiv gjeng. Ha litt troverdighet, så skal dette gå bra.

Kommentar

Working...