Hvis Solbakken skulle overtatt som trener, så er det uansett bare et tidsspørsmål før Benny hadde opprettet "Solbakken må gå"-tråden.
Magnus Haglund
Collapse
X
-
Kommentar
-
-
Dessuten, desto morsommere å gni innleggene til Bennyt i trynet hans senere når Haglund tar Fugla til gullMvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Har dere noen sterke følelser nå folkens?
Hvordan går det med Ha-ha-Haglund?
Like bråkjekk nå. Tenke før du skriver?
Du sparte meg imidlertid for en trådstart. Kan mod sporenstreks flytte den til hovedforumet?
Ingen plan? Check.
Gamlinger? Check. (krøplinger ville jeg sagt)
Klippekort? Check.
Boblejakke og svensktopp i hvert fall.
Opprinnelig skrevet av HermanHan har enda ikke vunnet ligaen for oss. Haglund out!
Bedre med Pedersen på venstreback... Fy f**n for en haltepink.
99% eller 99,9% er alltid hjernedøde. Droner.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
I løpet av mai kommer Arne Erlandsen til å få tilbudet om å ta over LSK. Men kommer han til å si ja?
Høyere lønn og mer prestisje i LSK, men morsommere å kjempe i toppen med Kisa enn å reise Norge rundt med LSK og bli pissa på.Kommentar
-
Haglund har blitt presentert som en ærlig og direkte trener. Jeg forventer derfor total oppvask og div utskiftinger av lønnstaker'ne vi har i startelver'n før neste kamp. Viking er større pingler enn oss (med 0,05%) så de kan slås... Skjer det ikke en dritt, kan Benny få herje fritt til blue screen-en tar'n.Kommentar
-
Ståle var på vei hjem til Hamar. Hadde han ikke fått tilbudet fra Wolves, kunne det faktisk vært realistisk å få han til Åråsen på et eller annet tidspunkt. Nå må vi dessverre glemme Ståle, og håpe at Arne gidder å redde oss. Arne vinner ikke (støtte)pasningsstatistikken - han vinner fotballkamper.Kommentar
-
Hvis Haglund skal bevise at han er rett mann, må han ta tak allerede i dag. Gjøre rokkeringer og ta ut de som ikke synes det er gøy å spille fotball, som det brenner under beina på når dem har ballen og som gjør samme feilene gang på gang.Kommentar
-
Med Arne rykker vi ikke ned. Men med Arne kan vi også glemme alle forhåpninger om å bli et moderne, spillende lag.
Haglund har iallfall min tillit, selv om han ikke får resultater enda. Det er primitivt å sparke treneren som en slags ryggmargsrefleks, det er mange andre utpå der som må ta ansvar for sin egen bedritne arbeidsinnsats på banen. Jeg har ingen tro på at treneravgang vil løse et problem som først og fremst sitter i hodet på spillerne. Men det er klart, hvis vi går inn i juni uten seier blir det tvingende nødvendig å gjøre ett eller annet. Han trenger et par seire nå, for å skape ro og trygghet i spillergruppa. I går så det ut til at spillerne gruet seg til å spille kamp. Selvsagt blir det tap da.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Med Arne rykker vi ikke ned. Men med Arne kan vi også glemme alle forhåpninger om å bli et moderne, spillende lag.
Haglund har iallfall min tillit, selv om han ikke får resultater enda. Det er primitivt å sparke treneren som en slags ryggmargsrefleks, det er mange andre utpå der som må ta ansvar for sin egen bedritne arbeidsinnsats på banen. Jeg har ingen tro på at treneravgang vil løse et problem som først og fremst sitter i hodet på spillerne. Men det er klart, hvis vi går inn i juni uten seier blir det tvingende nødvendig å gjøre ett eller annet. Han trenger et par seire nå, for å skape ro og trygghet i spillergruppa. I går så det ut til at spillerne gruet seg til å spille kamp. Selvsagt blir det tap da.
La spesielt merke til Luke som gikk rett i garderoben uten å gi en liten takk til publikum, det blir for dumt.
Kommentar
Kommentar