Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ynnor
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2008
    • 857

Satt oppe til langt på natt og bladde i nettaviser,sikker på at det skulle komme opp nyheter om konsekvenser. Stod opp tidlig om enda sikrere på at det skulle stå noe.Men neida klubben sitter med hendene i fanget fullstendig hjelpeløse. Haglund"Jeg skal ofre livet for....tullpratet er eneste uttalelse. Hva betyr det egentlig?Hadde det vært en spiller som skulle ofre seg i taklinger.Det er nok nå Haglund,alle kan ikke være på rett sted. Ta deg en ferie på mallis nå og så finner du et litt trist svensk lag etterhvert

Kommentar

• norveggio
      Medlem
      Hoffnarr
      • May 2008
      • 65

Jeg har gjort det samme. Derfor klarer jeg heller ikke å dy meg og skriver nok et innlegg: Det er vel rimelig åpenbart at Haglund med sin uttalelse signaliserer at han ikke kommer til å trekke seg, og det er vel nærliggende at dette er økonomisk begrunnet. Sluttpakken må nok på bordet raskt for at denne situasjonen skal få en løsning.

Kommentar

• Bibaboy
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2008
        • 712

Opprinnelig skrevet av norveggio
        Jeg har gjort det samme. Derfor klarer jeg heller ikke å dy meg og skriver nok et innlegg: Det er vel rimelig åpenbart at Haglund med sin uttalelse signaliserer at han ikke kommer til å trekke seg, og det er vel nærliggende at dette er økonomisk begrunnet. Sluttpakken må nok på bordet raskt for at denne situasjonen skal få en løsning.
        Kloke av skade signerte de han bare for 2 år såvidt jeg husker. Er vel ikke allverden til sluttpakke da selv om klubben antagligvis ikke har veldig mye å rutte med om dagen. Uansett. Hvis det å gi Haglund sparken hindrer et nedrykk så er ikke regnestykket spesielt vanskelig.
        Fugla Forever

Kommentar

• jonfugl
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Jun 2009
          • 181

Opprinnelig skrevet av Folke
          – Planen var å ligge kompakt og slå lange baller det første kvarteret for å unngå tidlig baklengsmål slik vi har opplevd den siste tiden. Det fungerte ikke. Vi slo ikke ballen langt nok, og fikk på den måten et trykk på oss og kom ikke inn i kampen, forklarer LSK-trener Magnus Haglund.

Bodø/Glimt er motstander og dette er planen? Skal man slå lange baller må det stilles med andre enn Johan og Bjørn på topp hvertfall! Laget lå altfor lavt, feil spillere på banen i forhold til taktikk og sist men ikke minst så var det ikke en jævla pudding utpå der som ga jernet.. Jeg skal være førstemann til å innrømme at jeg alltid har ment at Søgård ikke var god nok for laget, men han kan vel ta plassen til hvem som helst sånn det er nå. Velkommen Søgård, Velkommen Kaptein! Bye bye partysvensker!

Dette er en skremmende dårlig taktikk med møte mot et adecco lag.

Kommentar

• Macho-Morten
            Ikke KFL-styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2687

Opprinnelig skrevet av norveggio
            Er det noen som kan hjelpe meg med å forstå bakgrunnen for dette synspunktet?
            Det var RB som ansatte ham...

Kommentar

• DoubleHi5
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2011
              • 4263

Haglund til dagbladet.no: - Men vi har en klar målsetning om å redde plassen.

Takker faen! Nå ble jeg beroliga, gitt!
              Elska þetta félag

Kommentar

• Leif A
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 3962

[ironi]Nå har LSK i to kamper på rad ikke klart å score mer enn fire mål. Og det til tross for at de har hatt massevis av tid å gjøre det på. Dette er ikke godt nok! [/ironi]
                Knurr...

Kommentar

• G-Man
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2011
                  • 3263

På tide å blåse liv i denne igjen? Allerede laguttaket i dag varslet katastrofe. Ohi og Søgård sentralt? Og hva var tanken bak det? At vi skulle bli så temposvake at fredrikstad ikke ville ta fra oss ballen i ren medynk??? Og Ringstad med klippekort på venstreback. Jeg trodde ikke han kunne bli verre enn jeg har sett han ved noen anledninger tidligere i år, men jeg tok grundig feil. Helstad på topp i 90 minutter? Ja, scoret mål, men utover det, da??? 3 av fire forsvarspillere som med hjelp fra Ohi satte verdensrekord i sidepasninger og bakoverpasninger.
                  Og hva gjør Haglund? Står (og sitter på ræva) og strekker seg aller nådigst til et forsiktig "Jobba På, grabbar!" Jævlig bra. Som jeg savner Uwe og den gang det ble stilt krav til spillerne!!!
                  Dette var en SKAM, og Haglund burde gå ut og be alle om unnskyldning, mens han forsikrer oss om at slik innsats skal få konsekvenser!!!

Kommentar

• HSft
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2004
                    • 6104

Haglund overbevise ikke, men la han nå få litt bedre tid på å få laget til å spille sammen. Vi kan heller ta denne diskusjonen etter sesongen.

Kommentar

• G-Man
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2011
                      • 3263

Opprinnelig skrevet av HSft
                      Haglund overbevise ikke, men la han nå få litt bedre tid på å få laget til å spille sammen. Vi kan heller ta denne diskusjonen etter sesongen.
                      Er prisipielt enig med deg, men kjenner at jeg ikke klarer å ikke eksplodere når svensken går ut i media og sier at vi spilte en god 2. omgng. Er det mulig???

Kommentar

• Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

Litt urettferdig å trekke frem Uwe, han er jo tross alt übermensch. Men jeg er faen ikke fornøyd per nu.
                        Ni principe ni rey...

D10S!

Kommentar

• chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

Kjøpe kjøpe kjøpe. Tape tape tape. Haglund -> LOL.
                          Bølerkanaris

Kommentar

• GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

Faktum er at Haglund skapte et frykta hjemmelag av Elfsborg med masse penger. Med hjemmeform formes topplag. Vitsen Åråsen lever videre med Haglund i et LSK med penger. Hvordan er egentlig samarbeidet mellom Bjarmann og Haglund, er de engang på samme planet? Hva er planen? Jeg synes det er talende når Wiggen kommer inn og sier det både Bjarmann og Haglund burde gjort klart fra dag en: norsk fotball preges av lag som ikke evner holde ballen i laget, og det forringer kvaliteten på alt annet som skjer på banen. Vi skal gjøre noe med det!

Det er tross alt denne kulturen Haglund kommer fra med Elfsborg.

Kommentar

• Boing
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2005
                              • 711

Spark Haglund.

Henning Berg fikk sparken uten mulighet og hjelp til å få inn 18 spillere, hvorfor skal man i alle dager skal man gi Haglund noe mer tid. Og haglund må bare rive med seg noen fra styret og ledelsen med seg ut porten.

Kommentar

• fjacob82
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2005
                                • 1509

Og hylekoret er igang igjen... La oss ta diskusjonen etter sesongen. Ingenting som skjer før etter det uansett.

Hafslund har tydeligvis fortsatt mye å lære i norsk fotball, kan 2013 bli året?

Når det er sagt, det som irriterer meg absolutt aller mest er at vi ligger med alle 11 i egen 16-meter på corner imot. Hva med å ha Erling/Fredrik luskende på midtstreken i tilfelle en av våre skulle få ballen og klare å sende avgårde en bakromsball. Han ville ihverfall bundet opp ett par forsvarere. Jeg klarer rett og slett ikke se ett jævla argument imot dette.
                                Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                *Brasseberget*

Kommentar

• Mariel
                                  Juniormedlem
                                  Bøffel
                                  • Feb 2012
                                  • 26

Bedre tid? Hvor lang tid skal han få? Når en trener disponerer det spillermaterialet han gjør, og da evner å sette inn en spiller som ikke har vært på en eneste trening, klarer han ikke å få laget samspilt i år. Får bare håpe han unngår nedrykk!!!!!!

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Hvor lang tid skal svensktopprinsen få?

Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                    Litt urettferdig å trekke frem Uwe, han er jo tross alt übermensch. Men jeg er faen ikke fornøyd per nu.
                                    Nå gir du meg våte drømmer. Uwe ville tatt denne troppen til seriegull og gruppespillet i CL.

Opprinnelig skrevet av chrissp
                                    Kjøpe kjøpe kjøpe. Tape tape tape. Haglund -> LOL.
                                    Snd, mem sant. Igjen, det har blitt sagt før.

Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                    Og hylekoret er igang igjen... La oss ta diskusjonen etter sesongen. Ingenting som skjer før etter det uansett.

Hafslund har tydeligvis fortsatt mye å lære i norsk fotball, kan 2013 bli året?

Når det er sagt, det som irriterer meg absolutt aller mest er at vi ligger med alle 11 i egen 16-meter på corner imot. Hva med å ha Erling/Fredrik luskende på midtstreken i tilfelle en av våre skulle få ballen og klare å sende avgårde en bakromsball. Han ville ihverfall bundet opp ett par forsvarere. Jeg klarer rett og slett ikke se ett jævla argument imot dette.
                                    Jada, neste år... Bla, fucking bla.

Om det virkelig var nødvendig å lære gutta man henter å spille fotball før de skal skaffe resultater finner man billigere alternativer på feltet.

Selvfølgelig må Haglund gå. Han leverer like dårlige resultater som Berg med en usannsynlig mye sterkere tropp. Norsk fotball burde han lært seg før han kom.

Ha det bra Haggis!
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7135

Mer tid? Det er 1. september. "Laget må bli samspilt"-argumentet er brukt opp for lenge siden. Fra nå og resten av sesongen krever jeg å se resultater og et lag som har en tydelig plan for å dominere sine motstandere. Unnskyldningene er brukt opp!
                                      Last edited by trigz; 01.09.2012, 22:16.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Fugl1120
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2005
                                        • 3528

Omleggingen av spillestil var riktig og nødvendig da vi lå helt i sumpa i vår. Vi har nå gjort et byks oppover på tabellen. Resultater kommer med godt spill, men Haglund må i løpet av høsten bevise at vi evner å prestere langt bedre dersom han har ambisjoner om å fortsette som trener i klubben. Hans viktigste jobb første året var ifølge han selv å stramme opp forsvarsspillet da 54 mål i ræva var for mye, basert på snittet ender vi opp på 52 innslupne i år. Oppstramming i forsvar og ikke minst et langt bedre angrepsspill forventes/kreves i høst med den spillerstallen LSK nå besitter. Vi er for gode til å rykke ned, men vi må se en markant bedring spillemessig dersom det skal være noe poeng å beholde Haglund også i 2013.
                                        Lauken er vår venn!

Kommentar

• G-Man
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2011
                                          • 3263

Vi har frem til kveldens SKAM av en fotballkamp sett poengmessig fremgang (7 kamper uten tap). Ser vi bak poengfangsten har vi spillemessig vært ganske labre i de fleste av kampene vi har tatt poeng i. Vi mangler et tydlig spillmønster, vi evner overhodet ikke å føre kamper, fremdriften er totalt fraværende. Legg til et par spillere med klippekort som ikke holder mål og en trener som tydeligvis tar ut laget etter bingometoden, og vi er i alvorlige problemer. Pr dags dato er vi IKKE for gode til å rykke ned. Vi spilte mot et Adeccolag i dag, og tapte fortjent - på hjemmebane (for crying out loud).

I denne situasjonen får jeg panikk når Haglund går ut i media og sier at vi spilte en god 2.omgang. Jeg så en 2.omgang på middels Adecconivå, og hvis dette er godt nok for Haglund, så har han ikke lenger min støtte. Med unntak av Martine tror jeg ikke det finnes en eneste trener i Norge som kunne få mindre ut av det mannskapet vi har enn den godeste Haglund. Desverre.

Kommentar

Working...