Vraker Kippe i dag. Like a boss. Sent men godt.
Magnus Haglund
Collapse
X
-
Jeg har vanskelig for å se at noen annen eliteserietrener ville fått så lite ut av denne troppen som det Haglund har klart. Tvert i mot er jeg overbevist om at flere andre ville oppnådd langt bedre resultater. Haglund fremstår som en hyggelig kar, men dessverre har han foreløpig mislyktes som trener i Lillestrøm.Kommentar
-
Om ikke Haglund må gå, så må faen meg hver eneste spiller i klubben gå i seg selv og stille seg spørsmålet - gidder jeg dette her? I kveld så vi at de mangler motivasjon, guts og driv, og at det eneste som motiverer denne gjengen er småmus på Martins og hyggelige lønninger.
Kan vi ha det sånn?Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Nok er nok. Førstepri var å tette igjen bakover, og vi lekker værre enn noen gang. Ansett Høgmo fra neste sesong.VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Kommentar
-
Noe rart er det dem driver med på trening når laget faller totalt sammen etter nok en "pause".. Haglund nevnte for litt siden at han skulle slutte å teste ut nye oppstillinger og spille inn en fast 11 for høsten, men det har jeg ikke sett noe til. Hva faen skjer med laget vårt? En av historiens største overkjøringer!Kommentar
-
Passer kanskje bedre her:
Nå må ting skje på Åråsen. Andre kampen på rad spillera løper rundt som hødeløse høns. Jada, vi hadde 7 på rad uten tap, men et fåtall av de spilte 630 minuttene var god fotball. Vi har faktisk ikke spilt god fotball siden andre omgang mot Tromsø hjemme. Forsvaret henger virkelig ikke med og ingen av spillera ser ut til å yte mer en 70% av maksnivået sitt.
Hva er greia her, Klarer ikke Haglund å mane til kamp? Klarer ikke Haglund å opptre som en sjef, men heller som en kompis?
Jada. 18 spillere tar tid å samspille, men jeg har ikke sett Haglund tilført dette laget noe som helst. Absolutt ingenting, Det er ingen ære, ingen som blør for drakta og det er en tafatthet som skremmer meg veldig.
Mangler spillergled, glød og engasjement i spillergruppa. Virker iallefall slik utad.
Jeg er rystet, skremt og redd for hva som vil skje med dette laget om ikke grep tas nå. Jeg har ment at Haglund kanskje burde bli iallefall ut sesongen, men noe er fryktelig galt i Lillestrøm Sportsklubb og jeg tror han må ut nå.
Wiggen kan ta over.Kommentar
-
På denne tiden i fjor, og året før, gikk diskusjonen rundt muligheten for nedrykk for LSK. Det var da enkelte som hevdet at et nedrykk ville vært bra for LSK, slik at vi kunne gå ned og "hente fart". Jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake - nå bør dere stå frem igjen, for det skjer i år. Nedrykket altså, og dette blir virkelig spektakulært.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Ut med Haglund! Nok er nok. Ikke et snev av forbedring i hele år. Søppel hele veien. Forsvaret lekker som ei sil, og det er ikke tegn til en plan offensivt, guts eller vilje. Spillerne er ræva, men det er Haglunds jobb å få de til å fungere. Vi må ha inn en trener som stiller krav, som f.eks Uwe, eller Kjetil Rekdal. Det er altfor snilt, og det finnes faen ikke vinnervilje hos noen, hverken på banen eller benken. Nå må noen slå i bordet her!..................Kommentar
-
Da er svensken historie. Vraker kapteinen og fornærmer han på det groveste. Nystuen taper duellen på 0-1, helt feilplassert på 1-3 og spiller til stolpe, tapte stort sett alle dueller. Østli har tydligvis fått klippekort men er ikke spesielt god. Merkelig at du vraker Kippe når det var Østli som dreit seg ut mot FFK. Forøvrig lurer jeg på om det er svensken eller det udugelige apparatet rundt som vraket Kippe. Rart er det ihvertfall at det øyeblikket du signerer ny kontrakt blir du satt for første gang i historien. Kippe er troppens beste midtstopper PUNKTUM!Kommentar
-
Kommentar
-
Utenom PVM og Riise er disse andre stjerneskuddene våre langt unna nivået de har vært på tidligere.Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
En midtbane der man kan velge mellom Hauger, Riise, Vaagan Moen, Omoijuanfo, Palmason, Bolly og Johan Andersson skal dominere mot de aller fleste andre midtbaner i Tippeligaen. Punktum finale.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Denne karen har definitivt hoppet ned av gjerdet. Her sitter jeg frenetisk og tupper Haglund-dukka mi over i pappboksen hvor jeg har skrevet Sverige med gule og blå fettstifter mens jeg vugger manisk frem og tilbake med hendene på hodet.FerdigskåraKommentar
-
Da har du ikke et godt lag, du har et oppskrytt lag.Kommentar
Kommentar