Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Vraker Kippe i dag. Like a boss. Sent men godt.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      Tøff avgjørelse av Magnus. Så får vi se hvordan det hele ender..
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • Dole
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 1586

        Jeg har vanskelig for å se at noen annen eliteserietrener ville fått så lite ut av denne troppen som det Haglund har klart. Tvert i mot er jeg overbevist om at flere andre ville oppnådd langt bedre resultater. Haglund fremstår som en hyggelig kar, men dessverre har han foreløpig mislyktes som trener i Lillestrøm.

        Kommentar

        • DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4112

          Dette fikk du ikke til, Magnus Haglund. Det er nok nå.
          Elska þetta félag

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7092

            Dette var virkelig oppsiktsvekkende dårlig. 1-5 i mål, 1-20 i avslutninger. Og SE på det laget vi stilte med! Hvordan skal det engang være mulig?
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Dette var virkelig oppsiktsvekkende dårlig. 1-5 i mål, 1-20 i avslutninger. Og SE på det laget vi stilte med! Hvordan skal det engang være mulig?
              Egentlig bare i teorien.

              Kommentar

              • holmiz
                The kjøkken-kanariz
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6064

                Om ikke Haglund må gå, så må faen meg hver eneste spiller i klubben gå i seg selv og stille seg spørsmålet - gidder jeg dette her? I kveld så vi at de mangler motivasjon, guts og driv, og at det eneste som motiverer denne gjengen er småmus på Martins og hyggelige lønninger.

                Kan vi ha det sånn?
                Hilsen Anders

                Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                Kommentar

                • maurakanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2005
                  • 638

                  Nok er nok. Førstepri var å tette igjen bakover, og vi lekker værre enn noen gang. Ansett Høgmo fra neste sesong.
                  VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!

                  Kommentar

                  • Folke
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Jun 2008
                    • 5955

                    Noe rart er det dem driver med på trening når laget faller totalt sammen etter nok en "pause".. Haglund nevnte for litt siden at han skulle slutte å teste ut nye oppstillinger og spille inn en fast 11 for høsten, men det har jeg ikke sett noe til. Hva faen skjer med laget vårt? En av historiens største overkjøringer!

                    Kommentar

                    • Uwes disippel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2006
                      • 6039

                      Passer kanskje bedre her:
                      Nå må ting skje på Åråsen. Andre kampen på rad spillera løper rundt som hødeløse høns. Jada, vi hadde 7 på rad uten tap, men et fåtall av de spilte 630 minuttene var god fotball. Vi har faktisk ikke spilt god fotball siden andre omgang mot Tromsø hjemme. Forsvaret henger virkelig ikke med og ingen av spillera ser ut til å yte mer en 70% av maksnivået sitt.
                      Hva er greia her, Klarer ikke Haglund å mane til kamp? Klarer ikke Haglund å opptre som en sjef, men heller som en kompis?
                      Jada. 18 spillere tar tid å samspille, men jeg har ikke sett Haglund tilført dette laget noe som helst. Absolutt ingenting, Det er ingen ære, ingen som blør for drakta og det er en tafatthet som skremmer meg veldig.
                      Mangler spillergled, glød og engasjement i spillergruppa. Virker iallefall slik utad.

                      Jeg er rystet, skremt og redd for hva som vil skje med dette laget om ikke grep tas nå. Jeg har ment at Haglund kanskje burde bli iallefall ut sesongen, men noe er fryktelig galt i Lillestrøm Sportsklubb og jeg tror han må ut nå.
                      Wiggen kan ta over.

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Må gå an å fly over en liten bit av Sverige på veien hjem og tuppe ham ut døra.

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          Forventer at noe skjer nå ,ellers må vi gjøre noe. Nå er det nok.
                          Last edited by ynnor; 17.09.2012, 20:39.

                          Kommentar

                          • superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

                            På denne tiden i fjor, og året før, gikk diskusjonen rundt muligheten for nedrykk for LSK. Det var da enkelte som hevdet at et nedrykk ville vært bra for LSK, slik at vi kunne gå ned og "hente fart". Jeg ønsker dere hjertelig velkommen tilbake - nå bør dere stå frem igjen, for det skjer i år. Nedrykket altså, og dette blir virkelig spektakulært.
                            Enøyd i de blindes dal.

                            Kommentar

                            • _Jonern
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 4384

                              Ut med Haglund! Nok er nok. Ikke et snev av forbedring i hele år. Søppel hele veien. Forsvaret lekker som ei sil, og det er ikke tegn til en plan offensivt, guts eller vilje. Spillerne er ræva, men det er Haglunds jobb å få de til å fungere. Vi må ha inn en trener som stiller krav, som f.eks Uwe, eller Kjetil Rekdal. Det er altfor snilt, og det finnes faen ikke vinnervilje hos noen, hverken på banen eller benken. Nå må noen slå i bordet her!
                              ..................

                              Kommentar

                              • dollyholly
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jul 2007
                                • 965

                                Da er svensken historie. Vraker kapteinen og fornærmer han på det groveste. Nystuen taper duellen på 0-1, helt feilplassert på 1-3 og spiller til stolpe, tapte stort sett alle dueller. Østli har tydligvis fått klippekort men er ikke spesielt god. Merkelig at du vraker Kippe når det var Østli som dreit seg ut mot FFK. Forøvrig lurer jeg på om det er svensken eller det udugelige apparatet rundt som vraket Kippe. Rart er det ihvertfall at det øyeblikket du signerer ny kontrakt blir du satt for første gang i historien. Kippe er troppens beste midtstopper PUNKTUM!

                                Kommentar

                                • junior
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2006
                                  • 492

                                  Opprinnelig skrevet av trigz
                                  Dette var virkelig oppsiktsvekkende dårlig. 1-5 i mål, 1-20 i avslutninger. Og SE på det laget vi stilte med! Hvordan skal det engang være mulig?
                                  Må jo nesten jukse i editoren til FM for å få til noe lignende....
                                  ------- Forza Fugla! -------

                                  Kommentar

                                  • fjacob82
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2005
                                    • 1507

                                    Opprinnelig skrevet av trigz
                                    Dette var virkelig oppsiktsvekkende dårlig. 1-5 i mål, 1-20 i avslutninger. Og SE på det laget vi stilte med! Hvordan skal det engang være mulig?
                                    Tja, navnene er nok litt blendende desverre.
                                    Utenom PVM og Riise er disse andre stjerneskuddene våre langt unna nivået de har vært på tidligere.
                                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                    *Brasseberget*

                                    Kommentar

                                    • trigz
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jan 2004
                                      • 7092

                                      Opprinnelig skrevet av fjacob82
                                      Tja, navnene er nok litt blendende desverre.
                                      Utenom PVM og Riise er disse andre stjerneskuddene våre langt unna nivået de har vært på tidligere.
                                      En midtbane der man kan velge mellom Hauger, Riise, Vaagan Moen, Omoijuanfo, Palmason, Bolly og Johan Andersson skal dominere mot de aller fleste andre midtbaner i Tippeligaen. Punktum finale.
                                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                      Kommentar

                                      • Kimito
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 2601

                                        Denne karen har definitivt hoppet ned av gjerdet. Her sitter jeg frenetisk og tupper Haglund-dukka mi over i pappboksen hvor jeg har skrevet Sverige med gule og blå fettstifter mens jeg vugger manisk frem og tilbake med hendene på hodet.
                                        Ferdigskåra

                                        Kommentar

                                        • GIFKanari
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2009
                                          • 8243

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          En midtbane der man kan velge mellom Hauger, Riise, Vaagan Moen, Omoijuanfo, Palmason, Bolly og Johan Andersson skal dominere mot de aller fleste andre midtbaner i Tippeligaen. Punktum finale.
                                          Du kan si det, men faktum er at vi har dratt til alle de "store" lagenes arenaer for å spille drittfotball. Gi hele initiativet til hjemmelaget. Viking, Godset, RBK, Molde og idag Tromsø. Alt handler om å parkere laget på egen seksten og satse på overganger. Og hjemme evner vi ikke spille fotball.

                                          Da har du ikke et godt lag, du har et oppskrytt lag.

                                          Kommentar

                                          Working...