Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • G-Man
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2011
    • 3209

    Åge Hareide styrer Viking stødig mot nedrykk. Kjell Jonevret kommer inn, og gjør en gjeng med middelmådigheter til et lag som nesten har heng på medalje.

    Magnus Haglund kommer til LSK og får det som på papiret er et av de 3 sterkeste lagene til å se ut som et middelmådig adeccolag.

    Tenk hva en skikkelig trener kunne fått til med LSK!!!

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7092

      Opprinnelig skrevet av GIFKanari
      Du kan si det, men faktum er at vi har dratt til alle de "store" lagenes arenaer for å spille drittfotball. Gi hele initiativet til hjemmelaget. Viking, Godset, RBK, Molde og idag Tromsø. Alt handler om å parkere laget på egen seksten og satse på overganger.

      Da har du ikke et godt lag, du har et oppskrytt lag.
      Helt enig, unntatt den siste setningen. Det du beskriver har med taktikk å gjøre, ikke kvaliteten på enkeltspillerne.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • bird
        Medlem
        Møteplager
        • Nov 2009
        • 91

        Denne kampen var tapt før den startet. For en håpløs inngang til matchen. I dag lot vi Tromsø få spille på det de kan best, nemlig føre kampen på eget kunstgress. Forsvaret vårt har vært ustabilt hele sesongen, og hvordan Haglund kan mene at vi skal forsvare oss til poeng på Alfheim er en gåte for meg. Ikke rart at vi ender men FEM i sekken med en slik kampplan.

        Kommentar

        • tullebukk
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2006
          • 5446

          Jeg orker ikke mere .

          Kommentar

          • Grusom B
            Generalissimo Bellisimo
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6248

            Ikke glem hatten din på vei ut, Magnus.

            Takk for seg.
            Ni principe ni rey...

            D10S!

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av trigz
              Helt enig, unntatt den siste setningen. Det du beskriver har med taktikk å gjøre, ikke kvaliteten på enkeltspillerne.
              Med så gode spillere, og med en trener med vanlig svensk possession-glede, hvorfor fremstår vi like umoderne som vi har gjort i flere år nå? jeg nekter å tro at Haglund har full kontroll på det sportslige. Jeg kan ikke fatte at han bifaller blant annet disse vanvittige idiotiske langballene opp på EK, som om han var murbrekker av Drogba-kaliber. At han leder ett lag uten evne til å holde ballen i laget. Det er absolutt ingenting av Elfsborg i LSK!

              Og bak lurer en investor som sier "fin fotball" på inn- og utpust. Og en sportsdirektør med oppheng på offensive spillere på et lag som lekker som ei sil.

              Kommentar

              • ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

                Hvis det ikke er møtevirksomhet i lokalene til Norges beste gressmatte i kveld så er vi ferdig som topplag

                Kommentar

                • kimmern
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2005
                  • 1174

                  tom prahl v2.0

                  Kommentar

                  • Oddis
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2006
                    • 2744

                    Nå blei detta plutselig aktuelt for meg også.. Det her kan ikke pågå stort lengre. Er nesten så det hadde vært bedre om vi ansatte en litt hissig alkoholiker som kan mest om krokket.
                    Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.

                    Kommentar

                    • superbøffel
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 5611



                      Jeg spanderer gjerne billett!
                      Enøyd i de blindes dal.

                      Kommentar

                      • skotten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 1794

                        Tror jaggu jeg blir med i hylekoret jeg også nå...

                        Kommentar

                        • ynnor
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2008
                          • 857

                          Tom Lund eller en engelskmann med pondus. Kom igjen Per,Per og Torgeir

                          Kommentar

                          • GIFKanari
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2009
                            • 8243

                            Opprinnelig skrevet av G-Man
                            Åge Hareide styrer Viking stødig mot nedrykk. Kjell Jonevret kommer inn, og gjør en gjeng med middelmådigheter til et lag som nesten har heng på medalje.

                            Magnus Haglund kommer til LSK og får det som på papiret er et av de 3 sterkeste lagene til å se ut som et middelmådig adeccolag.
                            Viking er ikke et middelmådig lag, de har en haug av kvalitet og spillere med komplimentære ferdigheter. Hareide passer ikke inn i norsk fotball, det er min mening. I blant annet De Lanlay og Berisha har Viking også unge spillere med viktige ferdigheter som våre unge langt på vei mangler. Jeg er ikke ute etter å ta dem, men jeg mener også de ikke når andre lags unge spillere, de vi gjerne vil sammenligne oss med, til kneskålene. Og de er faktisk viktige brikker i sine lag, type spillere med utslagsgivende bidrag. LSK mangler en rød tråd på de etablerte som hentes og de unge vi dyrker frem. LSK klarer ikke finne noen stil på noen områder. Det er en jævla grå grøt.

                            Ledelsen skryter av et sine fasiliteter, men LSK spiller en fotball totalt blottet for ambisjoner. Fullstendig strippet! Mot TIL hører man kommentatorer som gjentatte ganger i forbløffelse si at man sjelden ser slik klasseforskjell på to lag. Hva skal man med state of the art når det man får ut av det år ut og år inn er minste felles multiplum? Det kan ikke stå på annet enn viljen.

                            Og det skremmer ihvertfall vettet av meg.

                            Kommentar

                            • Petter Ø
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Mar 2004
                              • 3008

                              Ut med Haglund! Wiggen eller Arne som hovedtrener

                              Vi er ikke bare i fare for å rykke ned, men å etablere oss som et bunnlag. Lillestrøm SK er inne på et skikkelig blindspor
                              Petter Ø - Kreativ Kanaris
                              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                              Kommentar

                              • G-Man
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Sep 2011
                                • 3209

                                Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                Viking er ikke et middelmådig lag, de har en haug av kvalitet og spillere med komplimentære ferdigheter. Hareide passer ikke inn i norsk fotball, det er min mening. I blant annet De Lanlay og Berisha har Viking også unge spillere med viktige ferdigheter som våre unge langt på vei mangler. Jeg er ikke ute etter å ta dem, men jeg mener også de ikke når andre lags unge spillere, de vi gjerne vil sammenligne oss med, til kneskålene. Og de er faktisk viktige brikker i sine lag, type spillere med utslagsgivende bidrag. LSK mangler en rød tråd på de etablerte som hentes og de unge vi dyrker frem. LSK klarer ikke finne noen stil på noen områder. Det er en jævla grå grøt.

                                Ledelsen skryter av et sine fasiliteter, men LSK spiller en fotball totalt blottet for ambisjoner. Fullstendig strippet! Mot TIL hører man kommentatorer som gjentatte ganger i forbløffelse si at man sjelden ser slik klasseforskjell på to lag. Hva skal man med state of the art når det man får ut av det år ut og år inn er minste felles multiplum? Det kan ikke stå på annet enn viljen.

                                Og det skremmer ihvertfall vettet av meg.
                                Joda, det er absolutt noen spillere med kvaliteter i Viking, men helheten var rimelig grå under Hareide, og de styrte like sikkert mot adecco som vi gjør nå.

                                Poenget mitt var at Haglund fremstår like ødeleggende for LSK som Hareide gjorde for Viking, og at en ny trener som kommer inn vil ha et mye bedre utgangspunkt enn det Jonevret fikk. For du mener vel ikke at spillere som Landu Landu, Danielsen, Nisja, Sigurdsson og Olsen er bedre enn PVM, BHR, Hauger, Andersson etc?

                                Kommentar

                                • GIFKanari
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2009
                                  • 8243

                                  Opprinnelig skrevet av G-Man
                                  Joda, det er absolutt noen spillere med kvaliteter i Viking, men helheten var rimelig grå under Hareide, og de styrte like sikkert mot adecco som vi gjør nå.

                                  Poenget mitt var at Haglund fremstår like ødeleggende for LSK som Hareide gjorde for Viking, og at en ny trener som kommer inn vil ha et mye bedre utgangspunkt enn det Jonevret fikk. For du mener vel ikke at spillere som Landu Landu, Danielsen, Nisja, Sigurdsson og Olsen er bedre enn PVM, BHR, Hauger, Andersson etc?
                                  Vel, faktum er at Viking også med Hareide som trener rundspilte oss i Stavanger. Vi flakset oss til seier med den vante medisin. Når man ser på det som leveres er det helt logisk at vi ligger der vi ligger. Mange mener vi har et lag for medaljer, men LSK går aldri ut på banen for å bestemme. Vise seg som det bedre laget.

                                  Og det henger uløselig sammen med laget vi stiller. Til tross for navnene.

                                  Kommentar

                                  • G-Man
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Sep 2011
                                    • 3209

                                    Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    Vel, faktum er at Viking også med Hareide som trener rundspilte oss i Stavanger. Vi flakset oss til seier med den vante medisin. Når man ser på det som leveres er det helt logisk at vi ligger der vi ligger. Mange mener vi har et lag for medaljer, men LSK går aldri ut på banen for å bestemme. Vise seg som det bedre laget.

                                    Og det henger uløselig sammen med laget vi stiller. Til tross for navnene.
                                    At noen rundspiller oss er vel ikke akkurat noe kvalitetsstempel denne sesongen. Det gjorde også Bodø-Glimt som sist jeg sjekket var en middelhavsfarer i Adecco...

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1586

                                      Men hvem skal ha ansvar for å ansette vår neste trener? Er det en oppgave som kan settes bort til et rekrutteringsbyrå . Etter flere mislykkede forsøk er dette en oppgave vår sportslige ledelse tydeligvis ikke mestrer.

                                      Kommentar

                                      • Eirik
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Oct 2004
                                        • 154

                                        Nå må han Haglund-nissen gå sjøl, eller bli sidekicka på hue og rævva ut av porten. Det må inn en sjef med mye mer pondus, hår på brøstet og cowboystyle, for å styre den gjengen av ei spillergruppe som vaser rundt nede på Åråsen nå!

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Benny har vært stille i det siste, og det er like greit. Spill, innsats og resultater i 2012 er selvforklarende. Eller rettere sagt mangelen på spill, innsats og resultater.

                                          Jeg velger meg noen strofer fra Cornelis Vreeswijk som jeg finner passende på dagens trenersituasjon. Avslutningen på den noe makabre "Jultomten Är Faktiskt Död":

                                          "- Nästa år kommer han igen, säger barnen, och då får vi klappar av 'en
                                          Men tror dom det, så tror dom fel, för igår blev han lagd i graven.
                                          Slå i mera öl och mjöd, jultomten är faktiskt död!

                                          God Jul!"
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...