Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TomLundby
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2006
    • 616

Bolly lå jo nede med 20 min igjen, så ingen kan ha unngått å se han var sliten. Jeg tror Haglund mente det var viktig for Bolly å få en hel kamp for en gangs skyld så han kan få føle hvor lista ligger. Som alle andre må Bolly lære seg å porsjonere kreftene så han kan spille 90 min. Nettopp å spille hele kamper er beste måten å gjøre det på. Og tross alt det var jo et bolly-raid som resulterte i farlig frispark helt på tampen, så helt kjørt var han ikke.

Kommentar

• Rankiz
      Medlem
      Bøffel
      • Aug 2009
      • 39

Jeg synes virkelig at Haglund må gå etter denne sesongen. Med de ressursene og spillerene som har kommet inn denne sesongen er dette alt for dårlig. Det er trenerens ansvar å få det beste ut av spillerene, og det har Haglund overhode ikke greid. Ergrer meg også over hvorfor han trekker ned alle på cornere og ikke lar f. eks Knutdzon stå igjen på top, dette hadde jo bidratt til at vi kunne contre kornerene og at Knutdtzon måtte minst ha to motstandere som passet på han. Et godt eksempel på en trener som har greid å få spillerene til å fungere sammen er Roberto Di Matteo, Torres var i lange perioder rett og slett ræva, så kom Roberto Di Matteo som ga han spilletid og tillit, Torres gjorde et godt VM og er nå tilbake i form. Jeg føler at på papiret har vi et veldig godt lag, men det er Haglund som ikke greier å få disse til å fungere sammen som et lag, han har en hel sesong på seg og fortsatt sliter vi i nedrykksstriden, nei spark Haglund etter årets sesong.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Rankiz
        nei spark Haglund etter årets sesong.
        Smart konklusjon. Syv runder før slutt. "Etter sesongen må du gå 1 år før kontrakten går ut, men vi gir deg tillit de siste 7 rundene....."

Kommentar

• Stray Cat
          Moderator
          • Aug 2008
          • 5918

Nå stemmer jeg for å ta tilbake det gamle navnet på denne tråden og jeg er vanligvis ikke for trenerbytter hver gang det butter imot.
          Javel, så hadde vi to viktige spillere ute, men nå virker det som om enhver spiller havner inn i den store middelmådigheten, så snart de har signert kontrakten på Åråsen.
          Vi har et godt lag på papiret og noen må få dem til å spille som ett. Den mannen er åpenbart ikke du, Haglund. Leit, for jeg hadde trua på deg.
          For vi vet, både du og jeg, at fugla nå skal reise seg og sterkere enn før, her kommer fugla!!

Kommentar

• forzafugla!
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 461

Om det ikke innkalles til pressekonferanse i løpet av uka ang en treneravgang blir jeg svært skuffet. Haglund beviser idag igjen at han ikke har noe som trener å gjøre. Ikke klarer han å gjøre de nødvendige endringene så vi scorer når vi har overtaket, og ikke klarer han å sikre oss 1 poeng. Det laget vi har per dags dato skal kunne prestere så mye bedre, og det er trenerens jobb å få til netopp det.

Kommentar

• dennis
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 872

jeg ønsker noen grunner til at Haglund skal få lov til å fortsette som trener for LSK, og ingen av grunnenen skal innholde at han har 1 år igjen som trener.
              Om han hadde kontrakt ut året hadde han da fått trene laget neste år??
              Last edited by dennis; 07.10.2012, 20:27. Begrunnelse: TRYKKLEIF

Kommentar

• ynnor
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2008
                • 857

Nå er det nok for seint. Ingen spennende er klare på så kort tid. Bare Wiggen og Powell som hadde overtatt.Det er ikke nok

Kommentar

• LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

For meg summeres Haglund 1 år hos oss, greit med klubbens beste spiss denne sesongen. Benken mot Aafk, høyere back mot Viking og høyere kant mot Songdal.
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av ynnor
                    Nå er det nok for seint. Ingen spennende er klare på så kort tid. Bare Wiggen og Powell som hadde overtatt.Det er ikke nok
                    Uten å tulle, det finnes forumdeltagere som ville hevet laget.
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13278

Opprinnelig skrevet av LSK N/B
                      og høyere kant mot Songdal.
                      Hadde ikke PVM trukket seg før kampen ville vår beste spiss og toppskårer startet på benken. Man må jo lurer på om treneren er kokko.

Kommentar

• LSK N/B
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 830

Opprinnelig skrevet av reka
                        Hadde ikke PVM trukket seg før kampen ville vår beste spiss og toppskårer startet på benken. Man må jo lurer på om treneren er kokko.
                        Ja man kan jo lure på hva han tenker på. Endelig så fikk vi en god relasjon på topp. Bevegelige E K og og den fantastiske pasningsfoten til PVM, men det kunne vi ikke ha noe av.
                        03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

Nei til NFF!

Kommentar

• Kimito
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2004
                          • 2602

Hvis noen lurte, så leder et Haglund-fritt Elfsborg forsatt Allsvenskan.
                          Ferdigskåra

Kommentar

• superbøffel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 5611

Opprinnelig skrevet av Kimito
                            Hvis noen lurte, så leder et Haglund-fritt Elfsborg forsatt Allsvenskan.
                            Godt det kommer bevis for at lag løfter seg når den trivlige gubben forlater åstedet.
                            Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• G-Man
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2011
                              • 3263

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                              Uten å tulle, det finnes forumdeltagere som ville hevet laget.
                              Tror du virkelig det finnes NOEN her inne son IKKE ville hevet dette laget???

Kommentar

• tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

Opprinnelig skrevet av ynnor
                                Etter det jeg har hørt har Wiggen faktisk tatt mere og mere over på feltet.Han har også etter det jeg har hørt innført tacklingsforbud på treningene...
                                Last edited by tullebukk; 07.10.2012, 22:37.

Kommentar

• armykanari
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Jan 2009
                                  • 747

Syns folk skal roe seg ned et par hakk her! Det er ikke Haglund som løper utpå matta, og det er spillerene som bør ta seg sjøl litt i nakken. Hadde Helstad satt sjansen sin mot Viking og mot Sogndal hadde pipa vært en heeeelt annen, og det er bare snakk om marginer her. Jeg har fortsatt stor tro på Haggis! Han bør heller få støtte enn tyn. En annen ting man kan tenke på er at han står der ikke alene som trener, og jeg regner med at forslagene til wiggen og powell går igjennom i ny og ned. Så jeg tror ikke dette ligger på en enkel person, men i hele kollektivet.

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Opprinnelig skrevet av G-Man
                                    Tror du virkelig det finnes NOEN her inne son IKKE ville hevet dette laget???
                                    Ja, de som fortsatt mener Haglund er rett mann.
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• CFD
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • May 2004
                                      • 2319

Det er ufattelig at slik ukultur har bygget seg opp i klubben vår.
                                      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• mooph
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 1496

Opprinnelig skrevet av armykanari
                                        Det er ikke Haglund som løper utpå matta, og det er spillerene som bør ta seg sjøl litt i nakken.
                                        Det er vel Haglund som har ansvaret for at spillera skal slippe å ta seg selv i nakken, en oppgave han umulig kan utføre særlig bra siden spillere ustanselig blir bedt om å gjøre nettop det.
                                        Fugla mot nye høyder

Kommentar

• BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

Opprinnelig skrevet av armykanari
                                          Syns folk skal roe seg ned et par hakk her! Det er ikke Haglund som løper utpå matta, og det er spillerene som bør ta seg sjøl litt i nakken. Hadde Helstad satt sjansen sin mot Viking og mot Sogndal hadde pipa vært en heeeelt annen, og det er bare snakk om marginer her. Jeg har fortsatt stor tro på Haggis! Han bør heller få støtte enn tyn. En annen ting man kan tenke på er at han står der ikke alene som trener, og jeg regner med at forslagene til wiggen og powell går igjennom i ny og ned. Så jeg tror ikke dette ligger på en enkel person, men i hele kollektivet.
                                          Klassisk. Blir som klovnene i regjering som forsøker å dytte ansvaret nedover.

Sitter du på toppen så er du ansvarlig. Puktum.

Sulliken må gå!
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

Working...