Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • knut
    Make knut Great Again
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2006
    • 9463

    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Klassisk. Blir som klovnene i regjering som forsøker å dytte ansvaret nedover.

    Sitter du på toppen så er du ansvarlig. Puktum.

    Sulliken må gå!
    Man tar ansvar med å sitte. Er en ny greie...

    Kommentar

    • superbøffel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 5611

      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Klassisk. Blir som klovnene i regjering som forsøker å dytte ansvaret nedover.

      Sitter du på toppen så er du ansvarlig. Puktum.

      Sulliken må gå!
      Har savnet deg.
      Enøyd i de blindes dal.

      Kommentar

      • skotten
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 1794

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Sitter du på toppen så er du ansvarlig. Puktum.
        Hvordan forholder det seg for de som sitter over treneren, som har ansatt tre trenere på fem år?

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Skal Haglund gå er det flere som får ta konsekvensen av nok en satsing fra menn som tilsynelatende har null snøring på spillet fotball. En haug av signeringer uten mål og mening, der man også skygger de lovende unge norske spillerne som pesten. Er man norsk skal man være en arbeidsmur i LSK, krydderet skal være svart. Og helst få bruke et par år på seg for å få suppa svelgbar.

          De virkelig lovende norske spillerne går til klubbene som har et uttalt mål om å spille fotball man kan bli glad i. Og de kjemper samtidig i toppen av norsk fotball. Det henger tilsynelatende sammen, det der. Men på Åråsen lever man i sin egen boble.

          Kommentar

          • jeykey
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2012
            • 452

            Opprinnelig skrevet av GIFKanari
            Skal Haglund gå er det flere som får ta konsekvensen av nok en satsing fra menn som tilsynelatende har null snøring på spillet fotball. En haug av signeringer uten mål og mening, der man også skygger de lovende unge norske spillerne som pesten. Er man norsk skal man være en arbeidsmur i LSK, krydderet skal være svart. Og helst få bruke et par år på seg for å få suppa svelgbar.

            De virkelig lovende norske spillerne går til klubbene som har et uttalt mål om å spille fotball man kan bli glad i. Og de kjemper samtidig i toppen av norsk fotball. Det henger tilsynelatende sammen, det der. Men på Åråsen lever man i sin egen boble.
            Syntes du lever i din egen boble. Ohi, Ringstad, Gabrielsen, Bolly, Gulbrandsen får alle spille når de er skadefrie og fit for fight. Stallen er mer enn god nok den... Men om manageren er god nok er jo spørsmålet... Regner med at de evaluerer han etter sesongen og hører på hva han har og si om neste sesong.

            Dessuten, hvem er mer skikket til å ta over? Steinar Nilsen? Ivar Hoff? Tror ikke det du... Rekdal er utenkelig.
            Erik Soler? Bergdølmo? Gunnar Halle? Ronny Johnsen? Tom Gulbrandsen? Bård Wiggen? Powell? Erlandsen? Mjelde?

            Klarer ikke se hvem som gir "natt og dag"-inntrykket. Ingen av disse er noen frelser... Eneste frelsern jeg vet om er i Wolverhampton....
            "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
            - Sitat Grusom B

            Kommentar

            • GIFKanari
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2009
              • 8243

              Opprinnelig skrevet av jeykey
              Syntes du lever i din egen boble. Ohi, Ringstad, Gabrielsen, Bolly, Gulbrandsen får alle spille når de er skadefrie og fit for fight. Stallen er mer enn god nok den... Men om manageren er god nok er jo spørsmålet... Regner med at de evaluerer han etter sesongen og hører på hva han har og si om neste sesong.

              Dessuten, hvem er mer skikket til å ta over? Steinar Nilsen? Ivar Hoff? Tror ikke det du... Rekdal er utenkelig.
              Erik Soler? Bergdølmo? Gunnar Halle? Ronny Johnsen? Tom Gulbrandsen? Bård Wiggen? Powell? Erlandsen? Mjelde?

              Klarer ikke se hvem som gir "natt og dag"-inntrykket. Ingen av disse er noen frelser... Eneste frelsern jeg vet om er i Wolverhampton....
              Ingen av de unge norske vi nå har holder et akseptabelt nivå hva gjelder teknikk og pasningsfot. Førstetouch og nærteknikk er spesielt sensitive temaer for enhver norsk spiller i LSK-drakt. Basisferdighetene på de norske spillerne våre må rett og slett bli høyere, jeg mener vi ikke kan holde oss konkurransedyktige hvis det bare er utlendinger som skal stå for krydderet. Se og lær av av klubbene i toppen, de har alle norske spillere med vesentlig bedre basisferdigheter enn våre. Og da spesielt Godset og Molde. Solskjær har penger i ryggen, men se hvordan den klubben bruker penga sine. Bærekraftig til tusen! Noe man kan tro på!

              Jeg blir mer og mer usikker på hvorfor man henta Haglund. Men jeg tror jeg forstår mer av hvorfor det kun ble en toårskontrakt. Her var det rett og slett grunnleggende usikkerhet og dårlig retningssans i begge leire helt fra start. Og på det grunnlaget startet man på sirkuset som har resultert i nesten to nye ellevere.

              GALSKAP!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Hvis du mener det er Solskjær og Deila som har æren av basisferdighetene til de unge spillerne i klubben, tar du alvorlig feil. Det tror jeg begge trenerne har få problemer med å innrømme. Basisferdighetene deres la de til grunn lenge før de kom inn i A-stallen.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Kjølnerdomen
                  Seniormedlem
                  Forumsadist
                  • Jun 2008
                  • 148

                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                  Etter det jeg har hørt har Wiggen faktisk tatt mere og mere over på feltet.Han har også etter det jeg har hørt innført tacklingsforbud på treningene...
                  Dette har jeg også hørt, og spillerne er mildt sagt lite imponerte... Hørte også at Søgård ble sendt i garderoben etter å ha taklet på trening! Ikke så fryktelig rart at det er dårlig guts i kamp da, kanskje?

                  Kommentar

                  • GIFKanari
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2009
                    • 8243

                    Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Hvis du mener det er Solskjær og Deila som har æren av basisferdighetene til de unge spillerne i klubben, tar du alvorlig feil. Det tror jeg begge trenerne har få problemer med å innrømme. Basisferdighetene deres la de til grunn lenge før de kom inn i A-stallen.
                    Poenget mitt er jo spillertypene man henter. LSK tiltrekker seg ikke disse og virker heller ikke interessert. Og igjen står vi med kanskje landets fremste treningsanlegg, men spiller fortsatt fotball verdig Digernesjordet.

                    Kommentar

                    • DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4112

                      Haglunds lokomotiv.
                      Magnus Haglund har jo snakket mer om at det ville ta tid å spille inn et lag med så mange nye spillere enn noe annet. I våres sa han at det ville variere i starten, men at vi på høsten ville være like vanskelig å stoppe som et lokomotiv.

                      Haglund har holdt ord. Bare så nitrist for alle oss som er glade i LSK at lokomotivet følger blindsporet til Adeccoligaen.

                      Det blir stilt spørsmål ved om ikke andre, noen lenger oppe, må ta ansvar og gå hvis de sparker Haglund. Her tror jeg vi er ved problemets kjærne: Per Mathisen vet sannsynligvis at Haglund var hans siste sjanse til å fortsette som klubbformann. Han har spilt hazard med klubben. Og tapt.
                      Elska þetta félag

                      Kommentar

                      • KimFL
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 1410

                        Opprinnelig skrevet av jeykey
                        Klarer ikke se hvem som gir "natt og dag"-inntrykket. Ingen av disse er noen frelser... Eneste frelsern jeg vet om er i Wolverhampton....
                        Eventuelt i Brentford...

                        Kommentar

                        • Mikki Mifsud
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2005
                          • 244

                          Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                          Dette har jeg også hørt, og spillerne er mildt sagt lite imponerte... Hørte også at Søgård ble sendt i garderoben etter å ha taklet på trening! Ikke så fryktelig rart at det er dårlig guts i kamp da, kanskje?
                          Hvis dette er tilfellet så finnes det ikke håp lenger. Dette er skrekkelig! Hvis Haglund står for mindre av det som skjer på trening, hva er det han egentlig driver med i klubben?

                          Kommentar

                          • FUGlinho
                            KFL styremedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2454

                            Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                            Dette har jeg også hørt, og spillerne er mildt sagt lite imponerte... Hørte også at Søgård ble sendt i garderoben etter å ha taklet på trening! Ikke så fryktelig rart at det er dårlig guts i kamp da, kanskje?
                            Hvor i alle dager tar dere det fra? Vi har pratet med Espen om dette, og han begynte å le av det. Det blir også avkrefta på det sterkeste av flere andre spillere. Espen sa til og med at hvis han hadde blitt sendt av pga noe sånt så hadde det blitt "harabald". Og jeg er sikker på at da hadde det stått noe om dette i flere aviser.

                            Det med Wiggen stemmer heller ikke i følge de spillerne vi har pratet med!


                            Hold diskusjonen saklig i det minste, og ikke kom med usannheter!
                            Kim
                            Styremedlem KFL

                            Kommentar

                            • HolterKanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2006
                              • 1603

                              Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                              Hvor i alle dager tar dere det fra? Vi har pratet med Espen om dette, og han begynte å le av det. Det blir også avkrefta på det sterkeste av flere andre spillere. Espen sa til og med at hvis han hadde blitt sendt av pga noe sånt så hadde det blitt "harabald". Og jeg er sikker på at da hadde det stått noe om dette i flere aviser.

                              Det med Wiggen stemmer heller ikke i følge de spillerne vi har pratet med!


                              Hold diskusjonen saklig i det minste, og ikke kom med usannheter!
                              I forbindelse med LSKs keeperskole overvar jeg to treninger for A-laget og jeg kan bekrefte at det er Wiggen som styrer alt på trening. Haglund er redusert til Gallionsfigur på et synkende skip
                              ***Større baller enn vett***

                              Kommentar

                              • Jan
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2007
                                • 386

                                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                I forbindelse med LSKs keeperskole overvar jeg to treninger for A-laget og jeg kan bekrefte at det er Wiggen som styrer alt på trening. Haglund er redusert til Gallionsfigur på et synkende skip
                                Er ikke uvanlig det at ass. trener styrer treninger. Helt sikkert i regi av Haglund.

                                Kommentar

                                • Herman
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Feb 2010
                                  • 1101

                                  Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                  I forbindelse med LSKs keeperskole overvar jeg to treninger for A-laget og jeg kan bekrefte at det er Wiggen som styrer alt på trening. Haglund er redusert til Gallionsfigur på et synkende skip
                                  Ok, da kan vel Molde like gjerne bare sparke Ole Gunnar Solskjær og ansette Mark Dempsey og Richard Hartis som hovedtrenere?
                                  Twitter

                                  Kommentar

                                  • mooph
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Aug 2005
                                    • 1496

                                    Nei, nei. Da får jo ingen trent molde pga mangel på assistenter...
                                    Fugla mot nye høyder

                                    Kommentar

                                    • Kjølnerdomen
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Jun 2008
                                      • 148

                                      Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                      Hvor i alle dager tar dere det fra? Vi har pratet med Espen om dette, og han begynte å le av det. Det blir også avkrefta på det sterkeste av flere andre spillere. Espen sa til og med at hvis han hadde blitt sendt av pga noe sånt så hadde det blitt "harabald". Og jeg er sikker på at da hadde det stått noe om dette i flere aviser.

                                      Det med Wiggen stemmer heller ikke i følge de spillerne vi har pratet med!


                                      Hold diskusjonen saklig i det minste, og ikke kom med usannheter!
                                      Om du leser det jeg skriver, ser du at det står at jeg også har HØRT dette. Jeg har HØRT det fra en kilde som jeg ville tatt for å være veldig pålitelig, men det er tydeligvis feil da - i følge deg.

                                      Og jeg mener på ingen måte å være usaklig, og iallfall ikke å komme med ting som jeg vet er usant!

                                      Trodde kanskje dette ville være interessant for noen, beklager så meget.

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        Opprinnelig skrevet av Kjølnerdomen
                                        Om du leser det jeg skriver, ser du at det står at jeg også har HØRT dette. Jeg har HØRT det fra en kilde som jeg ville tatt for å være veldig pålitelig, men det er tydeligvis feil da - i følge deg.

                                        Og jeg mener på ingen måte å være usaklig, og iallfall ikke å komme med ting som jeg vet er usant!

                                        Trodde kanskje dette ville være interessant for noen, beklager så meget.
                                        For meg så blir det veldig feil å komme med "ting man har hørt", som man ikke veit om er sanne eller ikke, i en sånn diskusjon. Var like mye ment til Tullebukk...
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Kjølnerdomen
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Jun 2008
                                          • 148

                                          Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                          For meg så blir det veldig feil å komme med "ting man har hørt", som man ikke veit om er sanne eller ikke, i en sånn diskusjon. Var like mye ment til Tullebukk...
                                          Ok. Jeg trodde det var såpass takhøyde på forumet at man kunne skrive ting man hadde hørt, iallfall når man ikke en gang prøver å si at det er en sannhet...

                                          Sorry - OT, men måtte bare bli ferdig.

                                          Forresten er kilden til dette en jeg tror de fleste her på forumet hadde stolt 100% på...

                                          Kommentar

                                          Working...