Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kjell.T.Ring
    Poll St. Ring
    --==FORUMRUNKER==--
    • Dec 2005
    • 11796

Jeg betaler billetten tilbake til Sverige.
    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Uwes disippel
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6039

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
      Magnus Haglund må være den aller, aller feigeste og mest inkompetente treneren vi noen gang har hatt. Jeg måtte bare få det ut.
      Jeg fatter og begriper ikke hva denne mannen står for. Det gjør tydeligvis ikke spillera heller. Måten han disponerer dette laget på er direkte patetisk. Hva faen var det siste bytte for noe?

Kommentar

• dennis
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 872

Om Haglund er her neste år skjønner ikke jeg noen ting om hva ledelsen tenker........ jo det står vel på penger.
        Sharif: en bønn til deg: om du ikke har spyttet inn penger til spillere før: gjør det nå men merk kronarsen med SPARK TRENEREN

Kommentar

• DoubleHi5
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2011
          • 4263

Opprinnelig skrevet av dennis
          Om Haglund er her neste år skjønner ikke jeg noen ting om hva ledelsen tenker........ jo det står vel på penger.
          Sharif: en bønn til deg: om du ikke har spyttet inn penger til spillere før: gjør det nå men merk kronarsen med SPARK TRENEREN
          Ja, Sharif er nok den rette å be om hjelp nå:

Har mista formuen på 47 millioner kroner
          Tommy Sharif var god for 47 millioner kroner. Nå har han en formue på kroner null.

Elska þetta félag

Kommentar

• dennis
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2006
            • 872

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
            Ja, Sharif er nok den rette å be om hjelp nå:

Har mista formuen på 47 millioner kroner
            Tommy Sharif var god for 47 millioner kroner. Nå har han en formue på kroner null.

http://www.dagbladet.no/2012/10/20/n...katt/23951895/
            Samma faen, spør Berg, gå inn på skaettelistene eller finn en eller annen person med litt penger for svenskekødden må ut/bort fra distriktet Lillestrøm..
            Sharif kan i det minste skaffe noen dekk som klistrer bilen til veien så Haglund kommer velberget ut av landet!!!!!!!

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Fyren skulle jo ofre livet for at vi skulle redde plassen. Kan han ikke i det minste ofre jobben? ER rett og slett kvalmt at han utnytter klubbens uvilje mot å sparke flere trenere på denne måten.

Dette begynner å haste. Vi må bli kvitt ham før neste serierunde. Vil han ikke, så skal han.

Kommentar

• BennyLem
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 2902

Opprinnelig skrevet av Robiwan
                ©BennyLem
                Stille fra trådstarter...
                Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Mikki Mifsud
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 244

Skulle likt å sett en trenertype som Rekdal hadde sagt hvis han var trener, tror gutta hadde fått hørt det greit..

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Velkommen etter folkens. Selvsagt skal han gå.

I dag nådde vi et nytt bunnivå. Null plan fremover, de få sjansene vi skaper kommer på dødballer og den geniale pasningen fra Palmi, eller nada. Det er skammelig å ikke klare å gjøre mer med stallen enn dette.

Det verste er dog at benken ikke tar tak i åpenbare problemer underveis i kampen. Odd spilte seg til uttallige innleggsmuligheter på vår høyreside, uten at benken gjorde en drit med det. Odd doblet mot Erling oftere og oftere utover i 2. omg, og det endte selvsagt med et baklengsmål. Dette problemet var åpenbart 10 min etter pause, men med total mangel på match management gikk det som det måtte.

Haglund, du er sikkert en trivelig type, men det er nok nå. Farvel.
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• ojkristi
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Mar 2012
                      • 2

Nok er NOK.. Svensken duger ikke, har enda ikke kommet med en fotballfglig uttalse. Standard sitater er: vi skal kjempe på, vi skal jobbe hardt, vi skal være gode, vi skal stå på.. Hva med en trener med fotballfaglig komeptanse, og ikke minst en trener med engasjement?? Det er Sportsklubben vår for svingende!

Opprinnelig skrevet av superbøffel

Haglund, du er sikkert en trivelig type, men det er nok nå. Farvel.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Mikki Mifsud
                        Skulle likt å sett en trenertype som Rekdal hadde sagt hvis han var trener, tror gutta hadde fått hørt det greit..
                        Han burde i det minste være en kandidat, hvis Haglund setter seg på toget/flyet/bussen hjem.

Rykker neppe ned med Haglund. La han styre skuta ut året. Noe overillt nå, er neppe det som gjør at man vil se LSK oppstå som Brasil ut sesongen. Og hva er alternativet? Wiggen som så mange har så veldig trua på? Som aldri har prestert noe som helst som hovedtrener. Powell, som ikke fikk til noen ting sist høst sammen med Belsvik? Løse Tom Nordli fra kontrakta med KIL ut sesongen for så å finne en ny trener før neste år? Hva er svaret? Assistentene er ikke noe svar å komme med overhode! Det blir bare å videreføre de dårlige kokkekunstene som allerede presenteres fra før og vil ikke gi noen endring.

Uansett må det gjøres en ærlig og real vurdering av det sportslige etter sesongen. Du kan ikke få alle råvarene du peker på i butikken og så levere en trå flatbiff med brente poteter, kald saus og au de piss til drikke. Jeg sitter ikke med svaret, men det må gjøres noen grep i vinter på en eller annen front. Heldigvis er ikke jeg i noen sportslig ledelse, så jeg slipper ansvaret for å sitte med fasiten. Uansett er det noe som er riv ruskende galt i klubben, som ikke klarer å foredle så gode råvarer som dem besitter.

Og det gjenvennende problemet fra høst til høst de siste årene, Åråsen er nærmest folketomt på kampene. I dag var det ikke kø i kiosken en gang. Klubben blør cash rett ut av lomma pga begredelig spill og resultater. Har ikke vært annet enn kampen mot VIF det har vært tilfredstillende med tilskuere i år.

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Hvorfor i alle dager skal han sitte ut sesongen? Bli kvitt han med en gang. En "helhetlig sportslig vurdering" er totalt unødvendig. Se på tabellen. Se på fotballen de serverer. Det holder i massevis.

Som en annen forumrunker nevnte: sett statuen av Tommy på treningsfeltet og benken, den ville gjort en bedre jobb.
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• *46*

Hvorfor i alle dager skal han sitte ut sesongen? Bli kvitt han med en gang. En "helhetlig sportslig vurdering" er totalt unødvendig. Se på tabellen. Se på fotballen de serverer. Det holder i massevis.
                            Hvis du hadde sparka Haglund i morgen, hvem ville du presentert som trener på mandag? Glem Arne, han er ansatt i Kisa ut året. Assistentene har vært med på samme reisa som Haglund og har ikke vist noe som helst som tilsier at dem duger til å styre skuta ut sesongen.

Ringe Henning Berg, Tom Prahl, Tom Freddy Aune, Bjørneby, Thomas Berntsen, Knut Tørum, Roger Nilsen, Steinar Nilsen eller Jan Halvor Halvorsen? Fortell meg hva du mener vil redde klubben.

Hvis man skulle gått til det grepet å sparke Haglund i sesongen, skulle det vært gjort før fotball EM.

Kommentar

• GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

Opprinnelig skrevet av *46*
                              Uansett må det gjøres en ærlig og real vurdering av det sportslige etter sesongen. Du kan ikke få alle råvarene du peker på i butikken og så levere en trå flatbiff med brente poteter, kald saus og au de piss til drikke. Jeg sitter ikke med svaret, men det må gjøres noen grep i vinter på en eller annen front.
                              I hvilken grad Haglund har fått "alle råvarene har har pekt på" kan vel trygt diskuteres all den tid vi også har en sportsdirektør i klubben. Ingen skal fortelle meg at spillere som PVM er noe Haglund har pekt seg ut spesielt.

Kommentar

• superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

Opprinnelig skrevet av *46*
                                Hvis du hadde sparka Haglund i morgen, hvem ville du presentert som trener på mandag? Glem Arne, han er ansatt i Kisa ut året. Assistentene har vært med på samme reisa som Haglund og har ikke vist noe som helst som tilsier at dem duger til å styre skuta ut sesongen.

Ringe Henning Berg, Tom Prahl, Tom Freddy Aune, Bjørneby, Thomas Berntsen, Knut Tørum, Roger Nilsen, Steinar Nilsen eller Jan Halvor Halvorsen? Fortell meg hva du mener vil redde klubben.

Hvis man skulle gått til det grepet å sparke Haglund i sesongen, skulle det vært gjort før fotball EM.
                                Jeg kunne ansatt deg. Eller meg selv. Evt statuen av Tommy. Det er rett og slett umulig å gjøre en dårligere jobb enn det som er gjort. Sannsynligvis ville spillerne løst det fint alene.

Forøvrig ingen dårlig liste du har satt opp. Du bør sende den til Per'ene.
                                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

Jeg tar jobben... på deltid men min allerede jobb jeg har.
                                  Kan umulig bli dårligere.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av GIFKanari
                                    I hvilken grad Haglund har fått "alle råvarene har har pekt på" kan vel trygt diskuteres all den tid vi også har en sportsdirektør i klubben. Ingen skal fortelle meg at spillere som PVM er noe Haglund har pekt seg ut spesielt.
                                    Å si at han ikke var delaktig å hente inn PVM, tviler jeg på. Han har sikkert ikke fått alt han ønsker seg, men han har fått mange gode spillere. Faktum er at LSK har hentet en rekke gode spillere til Åråsen i år. Og kollektivt leverer ikke laget.

Kommentar

• Mikki Mifsud
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Sep 2005
                                      • 244

– Vi tar det ene poenget. Slik er det. Vi får bare kjøre på videre og kjempe om framtidige poeng. Det er ikke så mye mer å si om det, sier Haglund.

For meg er det noe som skurrer her. Det virker så slapt, falleferdig, liten glød over slike kommentarer. Anstendig og A4. Jeg vil se krutt, meninger og glød. Det er så jævla fattig!

Kommentar

• *46*

Jeg kunne ansatt deg. Eller meg selv. Evt statuen av Tommy. Det er rett og slett umulig å gjøre en dårligere jobb enn det som er gjort. Sannsynligvis ville spillerne løst det fint alene.

Forøvrig ingen dårlig liste du har satt opp. Du bør sende den til Per'ene.
                                        Takk for tilliten. Vet bare om en trener med samme yrke som meg og han var en upopulær, norsk landslagstrener som en smått påseila BennyLem ringte hjem til Sondre Kåfjord for å få sparket. Jeg kan si med en gang, at det ville blitt mye værre med meg bak spakene. Jeg skulle klart å sette opp en startoppstilling, gjøre noen bytter og kjefte litt fra linja. Siden det nok er røykeforbud i teknisk sone foran innbytterbenken, så ville jeg nok slitt med å holde nervene i sjakk.

Den lista inneholder ikke et eneste navn jeg ønsker å se stå å lede laget på sidelinja. Fellesnevneren for alle sammen, er at de er ledige og nok har formelle kvalifikasjoner til å kunne bekle jobben.

Kommentar

• Folke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2008
                                          • 5955

Jeg ser problemene, men jeg ser ikke løsningen og derfor henger jeg med på de som sier at det å sparke Haglund ikke nødvendigvis er det rette. Jeg vil gjerne ha en fullstendig evaluering av HELE klubben (spillere inkludert) og det tror jeg ikke vi får dersom sesongen "reddes" med en ny trener. Da kan man fort ende opp i en situasjon veldig lik den vi har sett sportsklubben i så mange ganger, man fortsetter å sy puter under armene og fortsetter i samme tralten om vinnerkultur og fort åråsen. At man signerte Kippe for 2 nye år før kontrakten var sikret er i mine øyne også en virkelig blemme her, kan mannen som har hatt ansvaret på banen siste årene mobilisere noe krefter må han gjøre det NÅ ellers er det game over for han også!

Kommentar

Working...