Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • _Jonern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 4384

    Syns hvertfall det er meget sært, etter ikke å ha fått til en dritt på 26 kamper, og si at det "bare er å kjøre på videre".
    ..................

    Kommentar

    • Percy Nilegård
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2003
      • 5146

      Jeg kan forsåvidt si meg enig med deg i det Jonern.
      "Alltid blodsprengt"!
      Fong/Macho

      Even Nordlien

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Kan dere som forsvarer Haglund komme med en bra ting han har kommet med???

        Kommentar

        • reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13277

          Jeg forsvarer ikke haglund, men dette er jo bra:

          – Jeg har aldri opplevd en liknende situasjon i mine 12 år som trener, men dette er virkelig en utfording jeg har lyst til å ta. Vårt eneste mål nå er å unngå nedrykk og kvalifisering. Det er 17 kamper igjen, og jeg skal ofre livet for at LSK skal holde plassen i Tippeligaen, sier Haglund.

          Kommentar

          • Xavi
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • May 2008
            • 1275

            Vanskelig å argumentere mot at sesongen er en katastrofe, men for meg personlig mener jeg ikke løsningen er å sparke Haglund, ser hverken hvem som skal overta eller noen grunn for at laget plutselig skal bli mye bedre heller.

            Setter heller min lit til at Haglund drar dette i land. Når det gjelder Haglund sin framtid, sier som jeg alltid har sagt. Den bestemmes i 2014. Enten går det mye bedre, (noe jeg personlig trur det vil gjøre) ellers så fortsetter vi den dårlige trenden. Da er bare å ikke gi han ny kontrakt og bruke god tid på å finne en erstatter.
            Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
            Anders, Tidligere styremedlem KFL

            Kommentar

            • Gjest

              Vi ønsker offensiv fotball!
              Og Nils Arne Eggen trener et trøndelag langt nede i divisjonssystemet. Så han bør kunne være mulig å få på kroken. Gå for han! Han er uten tvil den råeste treneren som er tilgjengelig i Norge! Hans record gruser alt annet!!! For gammel? Nei, han lever. Lei av møkkafotball! Nils Arne, kom deg hit.

              Kommentar

              • Bibaboy
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Mar 2008
                • 712

                Å se Fredrik og Fofana sitte på på benken når våre to spisser ikke får til noe som helst er i beste fall en katastrofe. Haglunde evner til å lede kamper og også avgjøre de til vår fordel er så elendig at jeg har ikke ord. Og han har hatt veldig mange muligheter nå til å vise taktiske egenskaper som kampleder. Det er rett og slett fryktelig å sitte å se på hvor passiv han er på sidelinjen. Og spillet er fullstendig planløst. Det er 10 mann utpå der i gul drakt som løper rundt som hodeløse kyllinger. Etter kampen mot Odd skjønner jeg veldig gode de som ikke gidder å stille til kamp helg etter helg. Man går trossalt på fotballkamp for å se på fotball. Jeg fatter heller ikke at det er mulig å få dette laget så dårlig med tilsynelatende så mange gode spillere. Jeg har ikke vært å sett på mange treninger i år men jeg lurer veldig på hva som skjer der. Eneste jeg gir godkjent i kampen mot Odd er PVM. Han jobber og sliter på hver enenste ball.
                Og hva skjer med at vi legger oss så til de grader bakpå når vi for en gangs skyld klarer å ta ledelsen på hjemebane mot et lag som er totalt ute av form. Dette er direkte flaut å sitte å se på....Hvor er stoltheten ved å ikle seg LSK drakta. Den er fullstendig borte...
                Løsningen på problemet tror jeg desverre stikker dypere enn bare å hive treneren på dør.
                Må si det blir spennende å se hvor mange som i det hele tatt giddeer å investere i sesongkort neste år. Det er jo nesten bare sesonkortinnehavere igjen på tribunen. Og de kjøpte fordi LSK skulle satse igjen! Jeg for min del lurer på hva som blir neste trekk, eller om det idet hele tatt blir foretatt noe som helst, Akkurat som Haglund. Det mest påfallende er at jeg med veldig mange andre har sluttet å bry meg. Taper vi så spiller det ikke så stor rolle lenger. Vi er jo blitt så vant til det.
                Fugla Forever

                Kommentar

                • Playboy1
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2003
                  • 2151

                  Bolly prøvde også og var god til tider,eneste ved siden av PVM som bør få godkjent.
                  Ellers er jeg veldig enig Bibaboy her.

                  Kommentar

                  • ynnor
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2008
                    • 857

                    Rb har ikke en eneste negativ kommentar til kampdisponeringen i dagens utgave. En latterlig avis som jeg har mistet all respekt for

                    Kommentar

                    • Bibaboy
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2008
                      • 712

                      Opprinnelig skrevet av ynnor
                      Rb har ikke en eneste negativ kommentar til kampdisponeringen i dagens utgave. En latterlig avis som jeg har mistet all respekt for
                      Det er igrunn ganske utrolig... Er det noen gang RB bør og skal komme med kritiske tilbakemeldinge så må det være nå. Og hoveddelen synes jeg personlig bør rettes mot Haglund. Synes også det er underlig at Haglund med egne ord sier at LSK hadde god kontroll på Odd gjennom hele 2. omgang. Her er jeg overhode ikke enig. Odd valset opp det ene angrep etter det andre og det var bare et tidsspørsmål før målet måtte komme. At vi legger oss så lavt mot et så dårlig lag som Odd på vår egen hjemmebane er for meg direkte respektløst overfor publikum. Jeg for min del lurer nå på hva som blir diskutert på brakka? Igjen så må noe gjøres og det er nå ledelsen virkelig kan vise hva de er laget av. Jeg har overhode ingen forhåpninger til at de skal fatte noen fornuftige avgjørelser, men det er lov å håpe.Håper det eneste jeg har gjort de siste 5 årene. Bare så synd det blir med håpet. "Something stinks in suburbia"
                      Fugla Forever

                      Kommentar

                      • knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9463

                        Opprinnelig skrevet av ynnor
                        Rb har ikke en eneste negativ kommentar til kampdisponeringen i dagens utgave. En latterlig avis som jeg har mistet all respekt for
                        Rb legger skylda for uavgjorten på Ruben.

                        Kommentar

                        • Boing
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2005
                          • 711

                          Opprinnelig skrevet av knut
                          Rb legger skylda for uavgjorten på Ruben.
                          Ja, legg skylda på Ruben, det er jo han som legger opp taktikken og velger ut hvem som skal spille. Jeg har aldri likt Morten Svesengen, han er stor dust for meg og han kan bare forsvinne med Haglund over til sverige igjen. Men nå har jeg ikke sett artikkelen der dem legger skylda på Ruben, er det i papirutgaven?

                          Kommentar

                          • Jan Banan
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 809

                            Nå legger vel også Ruben skylden på seg selv, så det virker litt pussig å klikke på RB.
                            - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                            Stuart Baxter har forstått det.

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9463

                              Opprinnelig skrevet av Boing
                              Ja, legg skylda på Ruben, det er jo han som legger opp taktikken og velger ut hvem som skal spille. Jeg har aldri likt Morten Svesengen, han er stor dust for meg og han kan bare forsvinne med Haglund over til sverige igjen. Men nå har jeg ikke sett artikkelen der dem legger skylda på Ruben, er det i papirutgaven?
                              Papir. Skyld og skyld, er iaff et "ekstremt" fokus på "tabba" til Ruben. Ruben uttaler seg og.

                              INGEN andre enn rb, i hele verden, har dette fokuset.

                              Kommentar

                              • Mingus
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Mar 2004
                                • 193

                                Rb var jo en av de som startet prosessen med å få fjernet Henning i fjor høst. Tror ikke de starter en ny heksejakt i år og de vil nok la det meste av mangler ved Haglund passere. Det tror jeg er lurt. - Å bytte trenere så ofte som vi har gjort de siste årene er ikke bra. Hvis vi ikke rykker ned bør han få muligheten til å samkjøre laget og prøve seg på TL 2013. Spiller vi da like lutefisk som nå, er det farvel!

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av Mingus
                                  Rb var jo en av de som startet prosessen med å få fjernet Henning i fjor høst. Tror ikke de starter en ny heksejakt i år og de vil nok la det meste av mangler ved Haglund passere. Det tror jeg er lurt. - Å bytte trenere så ofte som vi har gjort de siste årene er ikke bra. Hvis vi ikke rykker ned bør han få muligheten til å samkjøre laget og prøve seg på TL 2013. Spiller vi da like lutefisk som nå, er det farvel!
                                  "Bør få muligheten til å samkjøre laget"????? Hva har han brukt de siste 10 månedene til da?

                                  Det er bare piss at det skal ta en sesong å samkjøre et fotballag med så mange gode spillere. Landslagene har vel i snitt 20 samlingsdøgn i året. Om de skulle brukt like lang tid på å bli samspilte som LSK snakker vi om 10 år. Det vet vi jo at de ikke bruker, hvorfor skal det være greit å bruke 2 år i LSK? Fordi spilleplanen er for ambisisøs? Da bør i så fall spilleplanen byttes ut. Les: treneren.
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • *46*

                                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                    "Bør få muligheten til å samkjøre laget"????? Hva har han brukt de siste 10 månedene til da?
                                    Her er jeg enig med deg. Der jeg ikke er enig med deg, er at man skal sparke Haglund nå. La han trene laget ut sesongen. En ny trener inn nå vil neppe gjøre noe fra eller til. Assistene har vært med på den samme bedritene reisa som Haglund - har dem noe å tilføre, regner jeg med dem hadde gjort det tidligere i sesongen under Haglund.

                                    Kommentar

                                    • superbøffel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2005
                                      • 5611

                                      Opprinnelig skrevet av *46*
                                      Her er jeg enig med deg. Der jeg ikke er enig med deg, er at man skal sparke Haglund nå. La han trene laget ut sesongen. En ny trener inn nå vil neppe gjøre noe fra eller til. Assistene har vært med på den samme bedritene reisa som Haglund - har dem noe å tilføre, regner jeg med dem hadde gjort det tidligere i sesongen under Haglund.
                                      Tja, Haglund har hatt siste ord, og det er han som har styrt prosjektet i grøften. Han har jo klart å få møbel-martin til å se ut som en vellykket trener. Selvsagt skal han gå nå. Hva tilsier at vi får en opptur de siste 4 kampene med Haglund som sjef? Ingenting.

                                      Det kan faktisk ikke bli verre enn det er, ergo, nedsiden er null. Han må gå.
                                      Enøyd i de blindes dal.

                                      Kommentar

                                      • tullebukk
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2006
                                        • 5446

                                        Opprinnelig skrevet av *46*
                                        Her er jeg enig med deg. Der jeg ikke er enig med deg, er at man skal sparke Haglund nå. La han trene laget ut sesongen. En ny trener inn nå vil neppe gjøre noe fra eller til. Assistene har vært med på den samme bedritene reisa som Haglund - har dem noe å tilføre, regner jeg med dem hadde gjort det tidligere i sesongen under Haglund.
                                        Jeg er for og sparke Haglund nå fort som bare mulig.... Sett in Runar Kristinson resten av sesongen,samtidig får vi sett om han passer i Lsk...... Tullebukk spår at det kommer til og skje noe rimelig snart.

                                        Kommentar

                                        • superbøffel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 5611

                                          Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                          Tullebukk spår at det kommer til og skje noe rimelig snart.
                                          Elsker deg.
                                          Enøyd i de blindes dal.

                                          Kommentar

                                          Working...