Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • plantemiddel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2012
    • 821

Siterer U21-landslagssjef Per Joar Hansen i et intervu med Aftenposten:
    Da jeg tok over som U21-sjef, var media brutale og fortalte at norsk fotball var i elendig forfatning. Det var psykologisk negativt. Og jeg har brukt mye tid på å fortelle spillerne at de har gode ferdigheter og at vi kan slå alle lag i Europa.
    Synes det er ganske tydelig at spillerne er redde for å tape på Åråsen når man så til de grader legger seg bakpå mot lilleputlag som Odd. På bortebane har man slappet mer av og resultatene er da også bedre. Har fremdeles tro på prosjekt Haglund, som virker uendelig mye mer intelligent enn Norlie/Berg, men virker som han sliter med å motivere gruppa. Sikkert en selvforsterkende effekt av at man på Åråsen møter et frustrert publikum og lokalmiljø som har har mistet helt trua på laget.

Kommentar

• DoubleHi5
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2011
      • 4263

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
      Sikkert en selvforsterkende effekt av at man på Åråsen møter et frustrert publikum og lokalmiljø som har har mistet helt trua på laget.
      Når det gjelder kuriøse bortforklaringer på prosjekt Haglunds havari, kommer dette høyt på lista! Kanarifansen og publikum på Åråsen er vel noe av det siste med litt selvrespekt som fortsatt finnes i klubben!
      Elska þetta félag

Kommentar

• vermu
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2008
        • 1729

Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Fofana er mere en bra nok og det er mange som lurer på hvorfor han ikke spiller...Meget merkelig at Roger som er mere en god nok for landslaget sitt ikke en gang var på benken mot Odd... Jeg veit at mange innad i klubben er veldig veldig forundra over disse avgjørelsene og dette med flere ting fører nok til Haglunds avgang ..
        Bortsett i fra resultatene tullebukk, vet du noe mer om hva det konkret er misnøye med?

Kommentar

• Patriot
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2010
          • 437

Noen som så intervjuet med Haglund på TV 2 noen minutter etter kampslutt? Skulle jo tro mannen kom rett fra en begravelse. Vis litt glede da mann! Jeg ble jo nesten lei meg av å høre ham snakke. Hadde likt å høre Deila i en lignende situasjon.

Kommentar

• holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

Ja ja, kast mannen på dør og gjerne helst etter at vi i kveld slår Brann i bærgæn for første gang på mange år. Det er vel de samma sullikene som mente at det aldri kom til å bli noe av Bolly. Noe om at han var for veik, brukt opp potensialet, tallentet osv?

JEG mener ihvertfall at Haglund fortsatt er den rette mannen enn så lenge, og det absolutt siste jeg bryr meg om når det kommer til treneren, er hva han har å fortelle til fylikkene i tv2. Det deles ikke ut stilkarakterer til trenere i fotball, med untak av avdakna fotballspillere på tv og en og kanskje noen på forumet.
            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Opprinnelig skrevet av Patriot
              Noen som så intervjuet med Haglund på TV 2 noen minutter etter kampslutt? Skulle jo tro mannen kom rett fra en begravelse. Vis litt glede da mann! Jeg ble jo nesten lei meg av å høre ham snakke. Hadde likt å høre Deila i en lignende situasjon.
              Vi skiller nok lag, derav entusiasmen. Han kan ta med seg helstad på topp ut døra.

Kommentar

• superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

Opprinnelig skrevet av holmiz
                Det deles ikke ut stilkarakterer til trenere i fotball.
                Det er nettopp derfor han må gå. Resultatene er for svake. En hyggelig kveld i Bergen endrer ikke det at Haglund har levert alt for svakt.
                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• holmiz
                  The kjøkken-kanariz
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6064

Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  Det er nettopp derfor han må gå. Resultatene er for svake. En hyggelig kveld i Bergen endrer ikke det at Haglund har levert alt for svakt.
                  På marginen så synes jeg at han har levert greit i det siste jeg, fire poeng på de to siste kampene, og tre poeng (joda jeg så matchen og det var MYE som ikke var bra) i Bærgæn står det faktisk respekt av, især i den situasjonen vi er i nå.
                  Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                    Poll St. Ring
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Dec 2005
                    • 11796

Startoppstillinga i dag var på trynet som vanlig. Ikke rart vi alltid er ræva 1. omganger.
                    Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Fugl1120
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2005
                      • 3528

Man er faen meg bitter av natur dersom man skal bruke kvelden på å grine over Haglund. 3 poeng og tilnærmet sikra plass i Tippeligaen 2013, er det mulig å nyte en seier og holde sutringa for seg sjøl på det som tross alt er en gledens dag i en grå sesong? Jeez..
                      Lauken er vår venn!

Kommentar

• knut
                        Make knut Great Again
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Dec 2006
                        • 9539

Opprinnelig skrevet av reka
                        Vi skiller nok lag, derav entusiasmen. Han kan ta med seg helstad på topp ut døra.
                        Halvveis riktig. Helstad blir brukt feil, så kan ikke forvente så mye da. Ikke én ball å jobbe med i dag, bare noen rare halvveis-pasninger som han klarte å skape halvfarligheter ut av. Blir han brukt riktig, er det Bundesliga neste.

Kommentar

• superbøffel
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2005
                          • 5611

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                          Man er faen meg bitter av natur dersom man skal bruke kvelden på å grine over Haglund. 3 poeng og tilnærmet sikra plass i Tippeligaen 2013, er det mulig å nyte en seier og holde sutringa for seg sjøl på det som tross alt er en gledens dag i en grå sesong? Jeez..
                          Ingen som griner over Haglund her, men greit å minne om realitetene når men etter en heldig seier i Bergen freder treneren etter en enormt skuffende sesong sett under ett.
                          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• 36.
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Nov 2009
                            • 121

Obs, ironi: Alt dette må da være Wiggens fortjeneste. Må være at Bolly er oppvokst på Holmlia med Kebabnorsk som gjør at han uttaler seg i flertall:

- Jeg har kommet mer inn i rollen min, og vet hva jeg skal. Jeg vet at jeg har kvaliteter, og trenerne har hjulpet meg med å få ut det beste, sier Mathis Bolly til VG Nett.
                            Last edited by 36.; 29.10.2012, 22:52. Begrunnelse: Ironi
                            Seksogtredve år

Kommentar

• Xavi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2008
                              • 1275

Opprinnelig skrevet av 36.
                              Alt dette må da være Wiggens fortjeneste. Må være at Bolly er oppvokst på Holmlia med Kebabnorsk som gjør at han uttaler seg i flertall:

- Jeg har kommet mer inn i rollen min, og vet hva jeg skal. Jeg vet at jeg har kvaliteter, og trenerne har hjulpet meg med å få ut det beste, sier Mathis Bolly til VG Nett.
                              Klassiker det. "Selfølgelig" er det "bare" Wiggens fortjenelste
                              Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                              Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Percy Nilegård
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Dec 2003
                                • 5146

Ingen som griner over Haglund her, men greit å minne om realitetene når men etter en heldig seier i Bergen freder treneren etter en enormt skuffende sesong sett under ett.
                                Hvem har fredet treneren her? Og selvsagt var det heldig seier.... Hadde vi vunnet 6-0 hadde det vært brann som ikke ville vinne.
                                "Alltid blodsprengt"!
                                Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• xeR
                                  Seniormedlem
                                  --==FORUMRUNKER==--
                                  • Jan 2004
                                  • 11206

Opprinnelig skrevet av 36.
                                  Alt dette må da være Wiggens fortjeneste. Må være at Bolly er oppvokst på Holmlia med Kebabnorsk som gjør at han uttaler seg i flertall:

Dnne kampen er wiggens fortjeneste, alle de dårlige kampene må selvsagt haglund lastes for. Rett skal være rett.
                                  Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• superbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2005
                                    • 5611

Opprinnelig skrevet av holmiz
                                    Ja ja, kast mannen på dør og gjerne helst etter at vi i kveld slår Brann i bærgæn for første gang på mange år. Det er vel de samma sullikene som mente at det aldri kom til å bli noe av Bolly. Noe om at han var for veik, brukt opp potensialet, tallentet osv?

JEG mener ihvertfall at Haglund fortsatt er den rette mannen enn så lenge, og det absolutt siste jeg bryr meg om når det kommer til treneren, er hva han har å fortelle til fylikkene i tv2. Det deles ikke ut stilkarakterer til trenere i fotball, med untak av avdakna fotballspillere på tv og en og kanskje noen på forumet.
                                    Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    Hvem har fredet treneren her? Og selvsagt var det heldig seier.... Hadde vi vunnet 6-0 hadde det vært brann som ikke ville vinne.
                                    Si det...?

Forresten, så du kampen? Hvor mange sjanser hadde vi utover målene? Ikke veldig mange. Brann hadde vesentlig fler enn oss, så ja, det var en heldig seier. Deilig, men heldig.
                                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Som forumbrukeren superbøffel pleier å skrive; bla, bla, bla... Realitetene er at vi er i Tippeligaen neste år, det er den eneste objektive realitet alle kan enes om...

Kommentar

• Xavi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2008
                                        • 1275

Si det...?

Forresten, så du kampen? Hvor mange sjanser hadde vi utover målene? Ikke veldig mange. Brann hadde vesentlig fler enn oss, så ja, det var en heldig seier. Deilig, men heldig.
                                        Palmi hadde vel 2 ganske store vil jeg si.
                                        Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
                                        Anders, Tidligere styremedlem KFL

Kommentar

• Serbern
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 5496

Siden vi tar flere poeng borte enn vi gjør hjemme bør kanskje Haglund gjøre som Ivar Hoff gjorde?

- Da jeg startet med å bygge opp Lillestrøm på 70-tallet, analysterte jeg hjemme- og bortekampene. I 1971 tok vi like mange poeng hjemme og borte. Hvorfor det, spurte jeg. Da så jeg på forberedelsene. Hvordan forberedte vi oss? Året etter gjennomførte jeg borteforberedelse på hjemmebane. Vi doblet hjemmepoengene. Åråsen ble et fort, og motstanderne la fra seg poengene på utsiden. Lag hatet å komme til Åråsen, og slik er det ikke lenger. Det viser tallene dine, mener TV 2-eksperten.

Kommentar

Working...