Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • TheSilentMajorit
    I karantene
    Møteplager
    • Oct 2012
    • 99

    Opprinnelig skrevet av RSP
    Moderatormelding:
    Her er temaet Magnus Haglund. Arne Erlandsen og Henning Berg skal diskuteres i andre tråder. Innlegg flyttet.
    Hvem hadde Haglund som førstevalg mens han trente Elfsborg? Hadde han noen garantist for 12mål hvert år?
    Hvem var hans støtteapparatet i Sverige? Ass. Trener, osv? Var han like usynlig på treningsfeltet som han er i LSK?

    Kommentar

    • Oldtimer
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2011
      • 316

      Det går jo bra for Elfsborg i år, med ny trener,

      Kommentar

      • TheSilentMajorit
        I karantene
        Møteplager
        • Oct 2012
        • 99

        Opprinnelig skrevet av Oldtimer
        Det går jo bra for Elfsborg i år, med ny trener,
        Med Haglunds sitt lag. Lennartson har bare finpusset det som han fikk i gava

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          Fått Haglunds spillergruppe til å fungere som et fotballag, vil jeg snarere si.
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Herman
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Feb 2010
            • 1101

            Opprinnelig skrevet av trigz
            Fått Haglunds spillergruppe til å fungere som et fotballag, vil jeg snarere si.
            Nå gjorde ikke akkurat Haglund det ille med Elfsborg. Lennartson tar 4 poeng mer enn det Haglund tok ifjor, og denne poengsummen de tar i år hadde ikke holdt til gull ifjor.
            Twitter

            Kommentar

            • *46*

              Opprinnelig skrevet av Herman
              Nå gjorde ikke akkurat Haglund det ille med Elfsborg. Lennartson tar 4 poeng mer enn det Haglund tok ifjor, og denne poengsummen de tar i år hadde ikke holdt til gull ifjor.
              Pr nå, 2 poeng mer i 2011 enn 2012.

              Kommentar

              • Herman
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2010
                • 1101

                Opprinnelig skrevet av *46*
                Pr nå, 2 poeng mer i 2011 enn 2012.
                Yes, 1-1 mot Åtvidaberg. 2 poeng mer enn Haglunds Elfsborg. Men under Haglund underpresterte man, mens Lennartsson har fått dem til å funke som et fotballag!
                Twitter

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Nå blir Haglund sittende et år til i hvert fall. Får håpe han klarer å skape et samspilt lag til neste år og tar ut rett startelver fremover.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • *46*

                    Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Nå blir Haglund sittende et år til i hvert fall. Får håpe han klarer å skape et samspilt lag til neste år og tar ut rett startelver fremover.
                    Og det tror jeg er bra for klubben. Utskiftninger kommer det, men ikke hovedtrener. Skal sikkert inn en for Wiggen og kanskje Powell sitter utrygt?


                    Superbøffel, kom med tommel ned med en gang - jeg vet den kommer

                    Kommentar

                    • plantemiddel
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Feb 2012
                      • 807

                      Morsomt å lese budsjett sett i forhold til tabellplassering. Forutsatt at plasseringene holder seg ser det ut til at de to eneste lagene som har overprestert ift. budsjett er Molde og Strømsgodset, mens de to lagene som har underprestert er Søpla og Fredrikstad (som etterhvert vel har måttet kutte i budsjettet).

                      Lillestrøm ligger "på budsjett". For et lag som har skifta nesten hele troppen både i vinter og sommer må det sies å være bra prestert av Haglund. Ser frem til hva Haglund får ut av laget når spillere som til dels har vært ute av form begynner å prestere skikkelig igjen og laget blir mer samspilt.

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av plantemiddel

                        Lillestrøm ligger "på budsjett". For et lag som har skifta nesten hele troppen både i vinter og sommer må det sies å være bra prestert av Haglund. Ser frem til hva Haglund får ut av laget når spillere som til dels har vært ute av form begynner å prestere skikkelig igjen og laget blir mer samspilt.
                        På budsjett? Bra prestert? Patetisk.

                        Mer samspilt? Det Haglund ikke har klart hittil kommer han ikke til å klare heller.

                        6-0 mot et Stabæk i fritt fall friskmelder ikke "Prosjekt Haglund". 6-0 er akkurat den klasseforskjellen der bør være på oss og Stabæk med tanke på stallene.

                        Det er første gang i år vi leverer som vi bør. Selv en blind høne kan finne korn, det betyr ikke at hun bør unngå å bli sendt til slakteren.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • Grusom B
                          Generalissimo Bellisimo
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6248

                          To kamper til å gjøre det på. Klarer vi fire strake skal jeg holde kjeft i vinter, da holder det. Da klarer vi 9. plass, og det er nesten til å leve med. Grunnlaget vil være lagt, og da får vi gi ham litt mer tid. Tap mot søpla og Haugesund må imidlertid bety takk og farvel.
                          Ni principe ni rey...

                          D10S!

                          Kommentar

                          • trigz
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2004
                            • 7092

                            Aftonbladet har en lengre artikkel om Jörgen Lennartsons arbeid med Elfsborg-laget i dag. Ingressen: "Stjärnorna har funnits där. Men år efter år har Elfsborg bara kommit nära. Tills nu. 2012 är året när Elfsborg blev ett lag igen." Tolk det dit du vil.
                            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9463

                              Aftonbladet er en drittblekke.

                              6-0 over Stabæk er ok. Men igjen er det enkeltmannsprestasjoner (Fredrik) som drar i land det akseptable resultatet.

                              LSK som lag er dessverre en levende støttepasning.

                              Kommentar

                              • *46*

                                Opprinnelig skrevet av trigz
                                Aftonbladet har en lengre artikkel om Jörgen Lennartsons arbeid med Elfsborg-laget i dag. Ingressen: "Stjärnorna har funnits där. Men år efter år har Elfsborg bara kommit nära. Tills nu. 2012 är året när Elfsborg blev ett lag igen." Tolk det dit du vil.
                                Haglund tok også gull med Elfsborg. Tar Lennartson gull til neste år også, så kan jeg kjøpe deler av det. Å skape noe en gang, er en ting - å gjenskape det år etter år krever mye mer!
                                Last edited by Gjest; 04.11.2012, 23:14.

                                Kommentar

                                • OptimistFugl
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2008
                                  • 462

                                  Opprinnelig skrevet av knut
                                  Aftonbladet er en drittblekke.

                                  6-0 over Stabæk er ok. Men igjen er det enkeltmannsprestasjoner (Fredrik) som drar i land det akseptable resultatet.

                                  LSK som lag er dessverre en levende støttepasning.
                                  Det må være trist å være misfornøyd med spillet som ga 6-0. Tror du må slutte med fotball.

                                  Kommentar

                                  • knut
                                    Make knut Great Again
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2006
                                    • 9463

                                    Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
                                    Det må være trist å være misfornøyd med spillet som ga 6-0. Tror du må slutte med fotball.
                                    Hvis vi bare ser på kampen i går; fy faen for et lag vi er. Knuste eliteserielaget Stabæk. Detta blir gull!

                                    Kommentar

                                    • mr.Jordbakke
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Jun 2005
                                      • 3845

                                      Det er alt for tidlig å friskmelde LSK etter en storseier mot tabelljumbo Stabæk. Alle er selvsagt kjempeglade for å oppleve 3 poeng på Åråsen, noe som omtrent har vært fraværende i hele år. Man må se hele sesongen under ett. Vi kan ikke se oss fornøyde med en mulig 9.plass. Jeg mener fortsatt at Haglund er feil man ved roret.
                                      NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                                      Mvh
                                      Mr.Jordbakke

                                      Kommentar

                                      • andersmm
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2006
                                        • 5764

                                        Ensom svale redder ingen jobb. Dog ser jeg ingen grunn til å begynne å hakke på Haglund etter gårsdagens kamp. Selvfölgelig må man kunne forvente at man skal dra i land en klar seier mot den typen motstander, noe vi også gjorde. I går leverte Haglund og laget i henhold til det man bör forvente seg, og kanskje litt til. Bra, fortsett sånn. Samtidig må jeg si at det er betryggende å se at vi endelig leverer mot antatt svakere motstand og klarer å styre en kamp uten problem. Det har vi sett lite til i år, og nettopp derfor har vi levert så grusomt dårlig på Åråsen. Jeg har selv gitt Haglund (og laget forövrig) en del pepper i höst, men gårsdagens kamp har jeg lite å utsette på. Nå får Haglund de siste to kampene på seg til å overbevise oss. Seier mot söpla og en sjarmerende avslutning mot Haugesund vil gi dette laget litt mer arbeidsro i vinter.
                                        "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                                        Kommentar

                                        • trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7092

                                          Enig med de to siste. Én storseier feier ikke en miserabel sesong under teppet. Stabæk forsvarte seg som fulle sjømenn utover i andre. Høydepunktet for meg var å se Fredrik tilbake i kjent slag. Det var veldig gledelig.

                                          Spent på hva vi klarer å mønstre mot VIF. Helheten gjøres opp etter 30 serieomganger. 41 poeng er maks, og jeg mener selv det er mindre enn akseptabelt.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                          Kommentar

                                          Working...