Magnus Haglund

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Percy Nilegård
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2003
    • 5146

Helt enig i at det er mindre en akseptabelt. Men jeg ser en bedring i de siste kampene, og fortsetter det i de to siste er jeg positiv til neste sesong.
    "Alltid blodsprengt"!
    Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• HSft
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Dec 2004
      • 6104

Haglund har hatt en dårlig sesong. Men på samme måte som at vi ikke shipper ut alle spillere som har misslykka sesonger så trenger vi ikke å shippe ut Haglund etter en dårlig sesong. Om noe som helst tyder på at det blir bedre neste sesong, så hadde det vært ok å fullføre en kontrakt for en gangs skyld.

Stabæk-kampen var et lite skritt i riktig retning. Blir spennende å se hvordan laget ser ut i årets to siste kamper.

Kommentar

• Yellow-not-jella
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2009
        • 1606

Opprinnelig skrevet av plantemiddel
        Morsomt å lese budsjett sett i forhold til tabellplassering. Forutsatt at plasseringene holder seg ser det ut til at de to eneste lagene som har overprestert ift. budsjett er Molde og Strømsgodset, mens de to lagene som har underprestert er Søpla og Fredrikstad (som etterhvert vel har måttet kutte i budsjettet).

Lillestrøm ligger "på budsjett". For et lag som har skifta nesten hele troppen både i vinter og sommer må det sies å være bra prestert av Haglund. Ser frem til hva Haglund får ut av laget når spillere som til dels har vært ute av form begynner å prestere skikkelig igjen og laget blir mer samspilt.
        Om ikke annet så er det bra jobba av Bjarmann. Han er den eneste jeg freder.

Kommentar

• HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6104

Opprinnelig skrevet av Yellow-not-jella
          Om ikke annet så er det bra jobba av Bjarmann. Han er den eneste jeg freder.

Hvem sin ære det er at vi ligger etter budsjett eller ikke vet jeg ikke. Men det blir jo diskutert hver gang disse budsjettene kommer opp at LSK egentlig har et mye større budsjett eenn det som kommer frem i oversikten. LSK har delt opp budsjettet mer enn andre med egne selskaper for stadion og eiendommer f.eks. Budsjettet i oversikten her dekker altså mindre for lsk enn for de andre.

Kommentar

• OptimistFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Apr 2008
            • 462

Opprinnelig skrevet av knut
            Hvis vi bare ser på kampen i går; fy faen for et lag vi er. Knuste eliteserielaget Stabæk. Detta blir gull!
            Jeg mener selvfølgelig ikke at sesongen er i nærheten av godkjent. Det er det vel ingen som gjør. Men i en sesong som er trist som faen synes jeg det er en prestasjon å finne noe å grine over i 6-0-seire. Det burde vært forbeholdt trøndere. Så bortskjemt er ikke vi.
            Jeg gruet meg til kampen. Tenkte at taper vi er det katastrofe og vinner vi er det som forventet. Fugla overrasket med 6-0. Det er vel Stabæks største tap siden de røk 0-7 i gymsalen mot høytflyvende fugler.
            Bra match. Ferdig snakka.

Kommentar

• reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13278

Opprinnelig skrevet av OptimistFugl
              Bra match. Ferdig snakka.
              Dessverre velger treneren vår å tolke dette som et tegn på at vi kommer høyt på tabellen neste år.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av reka
                Dessverre velger treneren vår å tolke dette som et tegn på at vi kommer høyt på tabellen neste år.
                Har han sagt det rett ut? Er det kommet ut noe sted at det ses på som kvalitetsstempel å slå Stabæk fra trenerstaben? Kan du gi oss en link i såfall.

Kommentar

• 10theri
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2010
                  • 438

Det Haglund sa var at vi kan hevde oss mot topplagene. Noe vi har vist mot blant annet RBK og Godset i år. Ikke hans feil at VG endret det til "Haglund - Vi kan hevde oss i toppen."
                  Heia Lillestrøm......

Kommentar

• Kay
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2004
                    • 763

Opprinnelig skrevet av *46*
                    Har han sagt det rett ut? Er det kommet ut noe sted at det ses på som kvalitetsstempel å slå Stabæk fra trenerstaben? Kan du gi oss en link i såfall.
                    Kanskje ikke direkte linket, men artikkelen kom rett etter kampen http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10047668

Kommentar

• DoubleHi5
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2011
                      • 4263

Jeg er selvsagt også ekstremt misfornøyd med årets sesong og jeg har sagt tidligere at Haglund er den treneren jeg vet om som har fått verdens lengste prøvetid. Han er tydeligvis like fredet som ulven er her i landet!

Men hva faen skal han si da? Han har brukt bortforklaringen med nye spillere langt inn på overtid av siste ekstraomgang! Hvis han ikke sier at vi skal laaangt oppover tabellen neste år, da kan han ta seg en bolle. For ikke å si bulle!

Haglund kan med rette kritiseres for mye, men dette hylekoret synes jeg blir litt kleint.

Haglund har forstått at kampene mot Enga er årets viktigste. Han må levere seier på søndag for å bevare en viss troverdighet. Det tror jeg det er gode sjanser for at han gjør!
                      Elska þetta félag

Kommentar

• reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13278

Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                        Haglund har forstått at kampene mot Enga er årets viktigste. !
                        Når sa han det? Eneste jeg har sett fra Haglunds munn den siste uka er at han mener "vi har et godt lag" og at vi "fint kan konkurrere mot de andre topplagene" (min uthevning).

Om man ikke engang får med seg tabellen tror jeg neppe man får med seg viktigheten av helgas kamp.

Kommentar

• *46*

Opprinnelig skrevet av Kay
                          Kanskje ikke direkte linket, men artikkelen kom rett etter kampen http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10047668
                          Essensielt fra denne artikkelen:
                          Mener du at dere kan blande dere inn i medaljekampen allerede neste sesong?

- Det er vanskelig å si, men som sagt så har vi et godt lag. Tippeligaen er en jevn liga, og vi har en god startellever som fint kan konkurrere mot de andre topplagene.
                          Jeg ser ikke noe galt i uttalelsen. Man må vel han litt ambisjoner? Har man ikke ambisjoner er det feil. Viser man at man har litt ambisjoner, så er jammen meg det feil også!

Setter også kryss i taket, da jeg og DoubleHi5 er enige i trenerspørsmålet for en gangs skyld.

Kommentar

• reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13278

Essensielt fra denne artikkelen:

Jeg ser ikke noe galt i uttalelsen. Man må vel han litt ambisjoner? Har man ikke ambisjoner er det feil. Viser man at man har litt ambisjoner, så er jammen meg det feil også!
                            ambisjo'nm1 (fra lat., av ambire 'gå omkring for å verve stemmer, å søke embete') lyst til å hevde seg, gjøre karriere ha a-er i politikken/ han har ingen a-er i den retning / ha sosiale a-er / honnette a-er, se *honnett

Det er forskjell på å hevde seg og å ha lyst til å hevde seg. Haglund mener at jobben alt er gjort.

Kommentar

• *46*

ambisjo'nm1 (fra lat., av ambire 'gå omkring for å verve stemmer, å søke embete') lyst til å hevde seg, gjøre karriere ha a-er i politikken/ han har ingen a-er i den retning / ha sosiale a-er / honnette a-er, se *honnett

Det er forskjell på å hevde seg og å ha lyst til å hevde seg. Haglund mener at jobben alt er gjort.
                              Hvor har du det fra at Haglund mener jobben er gjort?

Kommentar

• reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13278

Hvor har du det fra at Haglund mener jobben er gjort?
                                Herregud. Han sier jo at laget er godt og at vi er en av topplagene. Det står svart på hvitt i det du selv limte inn.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 5146

Han sier ikke at vi er ett av topplagene. Han sier at vi fint kan konkurrere med topplagene neste sesong. Skulle jo bare mangle om han ikke hadde sagt det. Noen som husker hvor mye pes Henning Berg fikk for å si at vi ikke kunne regne med å konkurrere i toppen neste sesong?
                                  "Alltid blodsprengt"!
                                  Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Opprinnelig skrevet av Percy Nilegård
                                    Han sier ikke at vi er ett av topplagene. Han sier at vi fint kan konkurrere med topplagene neste sesong. Skulle jo bare mangle om han ikke hadde sagt det. Noen som husker hvor mye pes Henning Berg fikk for å si at vi ikke kunne regne med å konkurrere i toppen neste sesong?
                                    De ANDRE topplagene sier han. Mao er vi et topplag i skrivende stund. I Haglunds øyne.

Kommentar

• Percy Nilegård
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Dec 2003
                                      • 5146

Han snakker om neste sesong. Ergo mener han at vi kan bli et topplag neste sesong, ikke at vi er det nå. Kanskje han har tenkt å trene i vinter også? Og muligens gjøre endringer i stallen?
                                      "Alltid blodsprengt"!
                                      Fong/Macho

Even Nordlien

Kommentar

• *46*

De ANDRE topplagene sier han. Mao er vi et topplag i skrivende stund. I Haglunds øyne.
                                        Ja, det er også en viktig bagatell å henge seg opp i. Man skal virkelig vokte sine ord hvis man sitter i en posisjon til åpne munnen i LSK. Det kan og skal tydligvis ikke være lett å tilfredstille alle....

Kommentar

• reka
                                          Seniormedlem
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Aug 2005
                                          • 13278

Ja, det er også en viktig bagatell å henge seg opp i. Man skal virkelig vokte sine ord hvis man sitter i en posisjon til åpne munnen i LSK. Det kan og skal tydligvis ikke være lett å tilfredstille alle....
                                          Mannen sier jo disse tingene selv. Ordrett gjengitt. I motsetning til dere finner jeg ingen god grunn til å forvrenge det han sier eller tillegge ham meninger han ikke ytrer.

Det står svart på hvitt at han mener vi er et av topplagene nå og at vi har et godt lag. Fantastisk.

Kommentar

Working...