Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    Det kunne vært verre, vi kunne hatt Solskjær som trener. Bedre lag, dårligere motstand, verre resultater!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

    Kommentar

    • Serbern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 5496

      Men også 2 seriegull....

      Kommentar

      • TomLundby
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2006
        • 616

        Seier over Brann og starten har vært god. Tap eller uavgjort og starten har vært dårlig. Fortsatt alt for tidlig å avskrive Haglund!

        Kommentar

        • Dole
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 1586

          Det som bekymrer meg mest, er at vedkommende som ansetter trenere fortsatt beholder dette ansvaret. Etter en rekke av "feilansettelser" er det kanskje på tide å be om hjelp til akkurat denne oppgaven. Et rekrutteringsbyrå hadde neppe utført oppgaven dårligere enn det klubben selv har gjort. Eventuelt får man lytte til Ivar Hoff og få inn et styre med peiling på fotball som kan bistå med denne oppgaven.

          Jeg er ikke i tvil om at Haglund og andre trenere som har vært i Lillestrøm har gjort sitt beste. Feilen er eventuelt at de aldri burde vært ansatt.

          Kommentar

          • GIFKanari
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2009
            • 8243

            Opprinnelig skrevet av TomLundby
            Seier over Brann og starten har vært god. Tap eller uavgjort og starten har vært dårlig. Fortsatt alt for tidlig å avskrive Haglund!
            Fire av ni mulige poeng hjemme etter en eventuell seier mot Brann er ikke en god start, den er til nød akseptabel.

            Kommentar

            • 307
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2007
              • 358

              Vet dere hva som irriterer meg. Det er folk som går på kamp som negative. Og spiller ikke vi ut motstanderen så er det klaging fra første feil en spiller gjør. Og så er det å sette seg foran tastaturet og lire av seg alt av negative ting om Haglund. Og late som man vet hvordan fotball spilles og hvordan Haglund er som person. Uansett hva Haglund gjør det i dag er det folk som ikke vil ha han her. Og en grund er at Solbakken er ledig. Selvfølgelig trenger jeg ikke lese her inne, men jeg bryr meg om klubben. Jeg blir jo bare deppa av å lese her. Og selvsagt når Hoff og Erlandsen utaler seg skal jo folk underskrive på hva man mener sjøl. Dette blir bra det bare vent. Det er en lang serie.

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611

                Opprinnelig skrevet av 307
                Vet dere hva som irriterer meg. Det er folk som går på kamp som negative. Og spiller ikke vi ut motstanderen så er det klaging fra første feil en spiller gjør. Og så er det å sette seg foran tastaturet og lire av seg alt av negative ting om Haglund. Og late som man vet hvordan fotball spilles og hvordan Haglund er som person. Uansett hva Haglund gjør det i dag er det folk som ikke vil ha han her. Og en grund er at Solbakken er ledig. Selvfølgelig trenger jeg ikke lese her inne, men jeg bryr meg om klubben. Jeg blir jo bare deppa av å lese her. Og selvsagt når Hoff og Erlandsen utaler seg skal jo folk underskrive på hva man mener sjøl. Dette blir bra det bare vent. Det er en lang serie.
                Og vi ønsker velkommen til menings-politiet!

                Jeg og alle andre er i vår fulle rett til å slakte både laget og Haglund. Jeg er betydelig mer kvalifisert til å være negativ enn du er til å være positiv.

                Om du virkelig vil gjøre noe for å bedre stemningen har du to valg:
                1. Bidra til å bytte ut Haglund, eller
                2. Dele ut noen av de pillene du åpenbart går på til dine medsupportere. Jeg klarer i alle fall ikke å være optimist på Åråsen uten kreativ kjemi.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                  2. Dele ut noen av de pillene du åpenbart går på til dine medsupportere. Jeg klarer i alle fall ikke å være optimist på Åråsen uten kreativ kjemi.
                  Du har ikke noe nytt å komme med da?

                  Kommentar

                  • superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

                    Opprinnelig skrevet av *46*
                    Du har ikke noe nytt å komme med da?
                    Nei. Jeg kommer til å gjenta at Haglund må gå til det kjedsommelige.
                    Jeg har null forventninger til kampen i dag og blir overrasket over noe som minner om poeng. For nettopp så dårlige er vi under Haglund. Trist, men sant.

                    Om noen optimister da synes jeg er for negativ ber jeg gjerne om noen av lykkepillene deres, for historien under Haglund viser ingen grunn til nettopp optimisme.
                    Enøyd i de blindes dal.

                    Kommentar

                    • *46*

                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                      Nei. Jeg kommer til å gjenta at Haglund må gå til det kjedsommelige.
                      Jeg har null forventninger til kampen i dag og blir overrasket over noe som minner om poeng. For nettopp så dårlige er vi under Haglund. Trist, men sant.

                      Om noen optimister da synes jeg er for negativ ber jeg gjerne om noen av lykkepillene deres, for historien under Haglund viser ingen grunn til nettopp optimisme.
                      Jeg er absolutt ikke utelukkende positiv til Haglund, men disse nedsettende kommentarene om lykkepiller synes jeg er en forbanna uting og ufin dreining av debatt. Det er så lite oppfinnsomt!

                      Når det gjelder Haglund, så er jeg selv meget skuffa over uttellingen på hjemmebane. Den er katastrofalt dårlig. Kun seier i 3 av 17 kamper hjemme, holder ikke. Normalt sett skulle man rykket ned med en slik statistikk. På samme måte som at jeg legger skylda på Haglund for elendig hjemmestatistikk, så gir jeg han også skylda for meget god form på bortebane. Der har han vært god. Taktisk gode, litt flyt og ligaens nest beste lag på bortebane er bra.

                      Er uttellingen på hjemmebane Haglund sin skyld, så er også poengfangsten på bortebane hans fortjeneste. At han må forbedre hjemmeformen, er det ikke noe tvil om. Spørsmålet er hvor mye tid skal han få til å rette opp denne elendigheten på hjemmebane? Har LSK penger til å betale han lønn ut året og hente inn en potent erstatter? Hvem er ledige?

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Selvsagt er bortestatistikken bra, men summen er uansett alt for dårlig. 3 av 17 mulige seiere på hjemmebane er oppsigelsesgrunn uansett hvordan vi gjør det borte.

                        Og ja, jeg mener alvorlig at man trenger lykkepiller for være optimist når man går på Åråsen.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • GIFKanari
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2009
                          • 8243

                          Opprinnelig skrevet av *46*
                          Er uttellingen på hjemmebane Haglund sin skyld, så er også poengfangsten på bortebane hans fortjeneste.
                          Problemet er bare at det er en grunn til at det er slik, LSKs fraværende evne til å styre kamper. Det hjelper fint lite å være bra borte i en liga med en utprega høy andel hjemmeseire, noe 22 av 45 mulige bortepoeng som var fasit i fjor illustrerer godt. Å være gode borte i TL holder egentlig ikke til noe verdens ting, det er hjemme man skaper grunnlaget og entusiasmen blant fansen. LSKs store nemesis er og blir den manglende stabiliteten. Og alt henger sammen med måten man spiller på og inngangen til kampene. Det er passivitet og safety first over hele linja og det preger laget tungt på Åråsen.

                          Kommentar

                          • Petter Ø
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3008

                            Jeg har ikke trenerkurs eller er en sterk fotballtaktiker, men om noen har spurt meg om hva slags fotball Lillestrøm spiller har jeg under alle foregående trenere til Arne kunnet svare. Det kan jeg ikke nå. Enten finnes det ingen tanke bak eller så klarer ikke laget å gjennomføre et forsøk en gang. Uansett hvem av de det er så er det slett jobba av Hæggis å få til et så signaturløst lag som Ivar Hoff valgte å kalle det
                            Petter Ø - Kreativ Kanaris
                            http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                            Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Det er signaturløst fordi man ikke veit hva man vil og hvordan man skal komme dit man vil. Man tenker ikke lag og samhandling når man henter nøkkelspillere, men navn. Derfor ser vi Kippe slå langballer opp mot et knippe av TLs mest kortvokste spisser og over det man i fullt alvor mener er Norges beste midtbane. Og fotball-Norge ler av oss.

                              Er det rart man er kritisk?

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Saved by the bell

                                Kommentar

                                • superbøffel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Aug 2005
                                  • 5611

                                  Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                  Saved by the bell
                                  Hinter du til at styret endelig har skjønt det og gitt han kniven på strupen?
                                  Enøyd i de blindes dal.

                                  Kommentar

                                  • tullebukk
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2006
                                    • 5446

                                    Neida bare det at jeg tippa han kom til og få sparken etter 4 omg.

                                    Kommentar

                                    • jeykey
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2012
                                      • 452

                                      Spillerne spillte den kombinasjonsfotballen Haglund ønsker seg i dag. Jeg så masse av det. Taktisk å sette Knudtzon på venstre mot Demir? Jeg så en plan. Og den fungerte.
                                      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
                                      - Sitat Grusom B

                                      Kommentar

                                      • Leif A
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2003
                                        • 3962

                                        Opprinnelig skrevet av jeykey
                                        Spillerne spillte den kombinasjonsfotballen Haglund ønsker seg i dag. Jeg så masse av det. Taktisk å sette Knudtzon på venstre mot Demir? Jeg så en plan. Og den fungerte.
                                        I 25 minutter eller noe sånt....? (Og det holdt til 3 poeng, for all del)
                                        Knurr...

                                        Kommentar

                                        • glasgow
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2007
                                          • 1252

                                          Dårlig kamp i går igjen, men denne gangen har vi flaks og får 3 poeng.
                                          Brann skulle hatt minimum 1 mål i 1 omg som ble feilaktig avblåst.
                                          Da hadde kampen sett annerledes ut.

                                          Vi holder nullen og det er hvert og ta med seg også.

                                          Men det LSK viser bortsett fra i kanskje 20 min er for dårlig.
                                          Syntes spillet er kjedelig og til tider ser planløst ut.


                                          Har ikke trua på prosjekt Haglung....

                                          Kommentar

                                          Working...