Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • superbøffel
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 5611

    Opprinnelig skrevet av Kristiansen
    Nå må folk faen meg skjerpe seg her og få opp øya. At Lillestrøm kollapser i dag er ikke Haglund sin feil, men spillerne ute på matta som ikke gir 100% for klubben.
    Bollocks. Det er trenerens ansvar at gutta er tent og klare til kamp. En oppgave Haglund beviselig ikke mestrer. Hvor mange ganger hører vi ikke spillere under store managere snakke om at de er villige til å ofre alt for seier og at treneren gir de en tro på at det umulige er mulig?

    Taktikken og spillestilen er NULL verdt om ikke gutta er tent og klare til match når fløyta blåser. Det gjelder i TL, i CL, i PL og i 7. div.

    Jeg har sagt det lenge, og sier det igjen: Farvel, Haglund. Du virker som en trivelig og klok fyr, men det er ikke nok. Dessverre.
    Enøyd i de blindes dal.

    Kommentar

    • GIFKanari
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2009
      • 8243

      Men hva får vi etter Haglund da? Sånt holder ihvertfall meg våken om natta, kaldsvettende. Haglund vil i det minste forme et lag som spiller fotball.

      Kommentar

      • tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

        Om treneren din ber deg løpe i sirkel selv om du veit at for og komme til målet må du løpe rett frem hva gjør du jo sef hører du på sjefen din om ikke blir du satt ut av laget.. Spillerne har ikke noe annet valg en og følge ordre ..Haglund gikk jo knall hardt ut i media for en liten stund siden og sa klar i fra at spillerne skulle følge kamp planen til punkt og prikke.

        Kommentar

        • AG-3
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 1081

          Opprinnelig skrevet av tullebukk
          Om treneren din ber deg løpe i sirkel selv om du veit at for og komme til målet må du løpe rett frem hva gjør du jo sef hører du på sjefen din om ikke blir du satt ut av laget.. Spillerne har ikke noe annet valg en og følge ordre ..Haglund gikk jo knall hardt ut i media for en liten stund siden og sa klar i fra at spillerne skulle følge kamp planen til punkt og prikke.
          100% enig. Spillerne gjør det de får beskjed om det skal de også. Problemet er at beskjeden de får er feil feil feil feil feil. Error!
          Faen, Tullebukk, i dag har jeg vært så sinna at jeg har spydd!:/

          Kommentar

          • G-Man
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2011
            • 3209

            Jeg håper at noen kan rapportere om at lysene på kontorene på Åråsen lyser utover natta. Har de ikke krisemøter nå kan trener, styre og ledelse forøvrig ta seg en lang kikk i speilet og forhåpentligvis se det vi andre ser. Blir det ikke 100% tenning fra start på torsdag og maksimal innsats i god gammel LSK-ånd kan de ryke og reise for min del. Jeg vender aldri klubben ryggen, uansett resultater (og divisjon) - men for mitt engasjement blir kampen på torsdag den viktigste på mange år.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7092

              Opprinnelig skrevet av Kanariz
              Det er ikke Haglund sin feil at vi taper i dag. Vi har mange skader, skrall tropp osv osv osv.... MEN Haglund er mannen som skal si ifra, og vise hva han mener. Røsler hadde latt troppen gå hjem til Lillestrøm, Reka hadde skjelt dem ut, Erlandsen hadde gitt dem straffetrening, Eggen hadde sprengt. Men Haglund er like rolig, vet ikke om det er positivt eller negativt......
              Uansett hvor mye supportere liker å tro det, er kjeft og avstraffelser lite egnet i hverdagslivet i en fotballklubb, det er jeg rimelig sikker på.

              Helt enig i at Haglund fremstår altfor nøktern og lavmælt i media, men er det bedre å skjelle ut spillerne offentlig? Alex Ferguson kritiserte vel så godt som aldri sine egne spillere utad. Det funket greit for ham. Kjetil Rekdal-metoden er neppe oppskriften på harmoni, tillit og indre ro i spillergruppa. Vi vet altså ikke hva som sies i garderoben og på treningsfeltet.

              Når det er sagt, må laget komme på banen med hevn i blikket før Sandnes-kampen, ellers er noe alvorlig galt. Måten et lag slår tilbake etter katastrofer som i kveld, sier mer om trenerens arbeidsmetoder enn hva han sier på tv tre minutter etter at kampen er blåst av.
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • superbøffel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2005
                • 5611



                Velkommen.
                Enøyd i de blindes dal.

                Kommentar

                • DoubleHi5
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2011
                  • 4112

                  Jeg driter i om Haglund ber, skriker, smisker, truer, lyver, lurer eller banner. Det eneste jeg bryr meg om er: 1. Har han en plan som fungerer? 2. Klarer han å kommunisere planen til de som skal utføre den?

                  Jeg blir mer og mer usikker på begge punkter.
                  Elska þetta félag

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Er du helt sikker på at du ønsker å bli med i gruppen "Togtråden: Vi som vil sette Haglund på toget hjem!"?
                    you bet!

                    Kommentar

                    • Kanarivogel89
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 4563

                      Laget som kom utpå i dag virka gira som faen de! Utrolig synd med selvmålet, men vi kom knallsterkt tilbake og dominerte førsteomgang. Ja jeg vet at Aalesund hadde stolpeskudd osv, men ALLE sjansene til Aafk var det vi som forærte dem. De skapte ikke en drit selv og vi dominerte banespillet. At vi ryker på tre mål på personlige feil er da faen ikke Haglund sin feil?! Forresten helt forbanna utrolig at ikke Ohi er tomålsscorer etter første omgang. Den sjansen på pasningen fra Fofana hadde oldemora mi putta på!

                      Til andreomgangen kommer laget utpå og gjør det forsåvidt greit i bansespillet, men når Aalesund får 4-1 rakner det helt og du ser at frustrasjonen tar over for lysten til å spille fotball hos gutta. Jeg sier ikke at jeg tilgir den slappe innsatsen etter 4-1, men jeg forstår at det skjer, spesielt med så mange unge spillere/spillere i feil posisjoner. Hva skulle Haglund gjort fra sidelinjen i andre omgang? skreket "løp nu, gubbjävlar!" (ja, jeg suger i svensk) til han ble hes og fråden sto ut av kjeften? Satt inn en rusten Ruben som bare er på benken fordi vi ikke har noen andre tilgjengelig? Det var rett og slett ikke mye han kunne gjøre i dag.

                      Til alle dere som ikke så en plan i dag: dere har ikke peiling. Se 1. omgang på nytt. I dag ryker vi på personlige feil defensivt. Sånt skjer, men det er faen ikke treneren sin feil.

                      Sparker vi Haglund på bakgrunn av denne kampen, gir jeg opp... Det hele blåses kun ut av proporsjoner fordi tapet ble så stort. Jeg taper heller 7-1 i en kamp enn å tape sju kamper 1-0

                      Kommentar

                      • jonfugl
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Jun 2009
                        • 181

                        En annen ting, hvorfor kan vi aldri spille 2 gode omganger. Vi kommer nesten alltid under etter første omgang, og så hender det at de spiller god fotball for å ta igjen det tapte, ofte 1-2 mål, og spiller u, skjeldent vinner knepent eller selvsagt taper.. Hva med å "Gønne" på fra første spark. Haglund sier at "ja, vi skal ut å kjøra matchen fra start" piss meg i øret, når skjedde det sist.
                        Virker som inngangen til kampene er helt feil.
                        491,- Lillestrøm-Halmstad med TOG , (Haglunds fødested) Jeg kan betale!

                        Kommentar

                        • AG-3
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2006
                          • 1081

                          Du får fort i pose og sekk 7-1 i dag og masse 1-0 tap fremover.
                          Suppa vi koker er tynn. Og har vært det siden suppekokken kom.
                          Dessuten er ikke LSK en klubb som skal tape 7-1.

                          Kommentar

                          • Roll75
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Dec 2007
                            • 834

                            Opprinnelig skrevet av DoubleHi5
                            Jeg driter i om Haglund ber, skriker, smisker, truer, lyver, lurer eller banner. Det eneste jeg bryr meg om er: 1. Har han en plan som fungerer? 2. Klarer han å kommunisere planen til de som skal utføre den?

                            Jeg blir mer og mer usikker på begge punkter.
                            Jeg blir mer og mer SIKKER på punktene dine! Svaret er NEI på begge.

                            Kommentar

                            • DoubleHi5
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2011
                              • 4112

                              Opprinnelig skrevet av AG-3
                              Dessuten er ikke LSK en klubb som skal tape 7-1.
                              Magnus Haglund har for all fremtid skrevet seg inn i LSKs historie med en skammens rekord. Det skal ingen ta fra ham.
                              Elska þetta félag

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Haglund skal ikke gå for denne kampen. Han skal gå for alle kampene. Vi er så ræva at vi får pissa-på klubben til å se gode ut. Vi blir ikke pissa på, vi inviterer til bukkake-party.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  LSK tapte 5-1 borte mot Tromsø i 2012. Slo tilbake og vant i neste kamp. Det samme skjer på torsdag.

                                  Kommentar

                                  • Uwes disippel
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6039

                                    Opprinnelig skrevet av *46*
                                    Det samme skjer på torsdag.
                                    Det samme sier LSK.no hver gang, sjelden vi ser det.

                                    Kommentar

                                    • *46*

                                      Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                      Haglund skal ikke gå for denne kampen. Han skal gå for alle kampene. Vi er så ræva at vi får pissa-på klubben til å se gode ut. Vi blir ikke pissa på, vi inviterer til bukkake-party.
                                      Du kan bedre enn det der? Trøkk til litt ordentlig nå - få inn litt flere seksuelle ord, gjerne litt mer rundt avføring osv. Da høres det enda kulere ut.

                                      Kommentar

                                      • *46*

                                        Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                                        Det samme sier LSK.no hver gang, sjelden vi ser det.
                                        Stortap etterfølges tilnærmet alltid av seier eller uavgjort. Barnelærdom.

                                        Kommentar

                                        • Uwes disippel
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 6039

                                          Opprinnelig skrevet av *46*
                                          Du kan bedre enn det der? Trøkk til litt ordentlig nå - få inn litt flere seksuelle ord, gjerne litt mer rundt avføring osv. Da høres det enda kulere ut.
                                          Du har mye å lære, bukkake er ikke avføring.

                                          Kommentar

                                          Working...