Magnus Haglund
Collapse
X
-
Kommentar
-
Syvende generasjons Lillestrømling. LSK er i blodet.
Anders, Tidligere styremedlem KFLKommentar
-
Lån meg den krystallkula a! Folk her inne lever på gamle bragder og klarer ikke å innse at Lsk har blitt en klubb som ligger der den ligger av en grunn. Kan ikke se for meg at Haglund ut og Solbakken inn endrer noe som helst over natta, men det enkleste for oss er jo å legge skylden på treneren som vi har gjort siden det begynte å gå nedover i 2004. Blir flåsete å si at vi ikke er en klubb som taper 7-1, "fordi atte sånn er det lissom bare". Blir som å høre at "Arsenal er ikke en klubb som taper 8-2", "United er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN" eller " Real Madrid er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN". Si hva dere vil, men sesongstarten i år har vært langt bedre enn i fjor. Hvis ikke det er utvikling, så har jeg gått glipp av noe elementært her.Kommentar
-
Klubbene du nevner går på en smell pr 200 gang, vi går på smell helg etter helg.
Vi har nå 11 poeng, det er like mange poeng som mot samme lag i fjor( byttet nedrykk mot opprykk) forbedring? Neppe.Kommentar
-
Greit at vi taper 7-1 og at det er ille nok i seg selv, men det handler om å se litt bak det som skjer. Vi går ut på banen med en innstilling om at vi skal vinne, spiller tidvis offensiv og morsom fotball i første omgang, men får baklengs på verst mulig tidspunkt.
Punkt en, før sesongen var det svært mange som sa at om vi unngikk skader og for mange karantener kunne vi gjøre en god sesong. Etter min mening starta også sesongen på en godkjent+ måte. Vi har tidvis spilt bedre fotball enn vi har gjort på lenge, men har som alle vet svingt voldsomt i prestasjonene. Med så mange skader som vi har pdd vil naturlig nok kvaliteten på treningene synke, noe som igjen går ut over prestasjonene på banen.
Jeg vil minne alle om at vi idag stiller en forsvarsrekke med Scheel, Østli, Høibråten og Anderson. Dette skal ikke på noen måte forsvare at vi slipper inn 7 mål idag, men dette må vel være blant ligaens svakeste forsvarsrekker på papiret? I tillegg er Høibråten kun 18 år, og da må man faktisk godta at prestasjonene svinger. Skal vi slippe til unge spillere, må vi også godta at de feiler! Det viktigste er at de lærer av sine feil, noe jeg får et inntrykk av at Høibråten gjør. Hvem her inne er så dum og skriver at prestasjonen til Høibråten er det dårligste de har sett av en LSK stopper? Gutten er oppegående, og det kan fort hende at han leser her. Bruk heller hue, støtt gutten og om et par år har vi en av tippeligaens beste stoppere.
Et slikt tap er som å få vann på mølla for alle Haglund-kritikerne, men har vi egentlig noe godt alternativ? Jeg mener Haglund bør få minimum tid ut sesongen om situasjonen ikke forverres drastisk. Forhåpentligvis har vi et par spillere tilbake til Torsdag, slik at vi kan reise kjærringa da! Om vi nok en gang skal bytte trenere, må vi nok en gang innarbeide et nytt spillemønser osv osv. Som tidligere sagt her inne, ting tar tid! Og hadde det egentlig gjort situasjonen så mye bedre om Haglund hadde gått ut i media og kritisert alle spillerne?Kommentar
-
Kommentar
-
Tap mot Odd borte er en smell, uavgjort mot Sogndal er en smell, tap mot Ulf er en smell, kampen i dag er en smell. Jeg kan fortsette å ramse opp. En smell behøver ikke være tap med mange mål.Kommentar
-
For trenere og spillere er det greit å fokusere ensidig på neste kamp. Ved evaluering av trenere og spillere er det en katastrofeoppskrift å se bare på forrige og neste kamp...Kommentar
-
Lån meg den krystallkula a! Folk her inne lever på gamle bragder og klarer ikke å innse at Lsk har blitt en klubb som ligger der den ligger av en grunn. Kan ikke se for meg at Haglund ut og Solbakken inn endrer noe som helst over natta, men det enkleste for oss er jo å legge skylden på treneren som vi har gjort siden det begynte å gå nedover i 2004. Blir flåsete å si at vi ikke er en klubb som taper 7-1, "fordi atte sånn er det lissom bare". Blir som å høre at "Arsenal er ikke en klubb som taper 8-2", "United er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN" eller " Real Madrid er ikke en klubb som taper 6-1 MOT ERKERIVALEN". Si hva dere vil, men sesongstarten i år har vært langt bedre enn i fjor. Hvis ikke det er utvikling, så har jeg gått glipp av noe elementært her.
Tenk hvis dagens motstander hadde hatt en annen draktfarge. Blå og rød f.eks? Tror du det hadde gått pent for seg da? Og - hallo - hvorfor skulle ikke det skje? Laget fremstår som null og nix.
Dessuten handler ikke denne diskusjonen om en enkel kamp alene, men hele systemet og organiseringen rundt laget.Eller mangelen på det. Det er vel ingen som har sett noen klar plan, mønster eller konkret spillestil i Haglunds prosjekt til nå?
Vi presterer en knapp omgang pr. kamp. I fjor presterte vi en halv høstsesong. Blir veldig mye halvt?
Spillerne gjør det de får beskjed om og følger "planen" - Haglund er 100% ansvarlig for det som summeres ute på banen. Det er rett og slett jobben hans.
Å ta seg i å være fornøyd med at vårsesongen er bedre enn i fjor er vel bare komikveld.
Jeg velger fortsatt å være pinlig berørt og dritforbanna på det som er vist til nå.Kommentar
-
Det har kommet til så mange unge fans som ikke husker hva LSK er bygget opp av.Vi var best .Vi fant opp kruttet gang på gang .De beste spillerne , de beste trenerene , de beste lederne .Alle var redd oss alle respekterte oss. LSK taper ALDRI 7-1 mot et sånt lag . ALDRI . Det er brukere her inne som finner seg i det og bruker skiskytterprat,"Hadde jeg truffet på mer en ett skudd i dag hadde jeg vært topp 6" Skam dere spillere , skam dere ledere og SKAM deg trener .Jeg har sett så og si hver kamp på Åråsen siden 1973 og nå er bunnen nådd Selvfølgelig har vi hatt nedturer før også ,men kampene under Haglund har så og si vært en nedtur fra start til nå med Stabæk, Glimt ,Sandnes , TIL, i fjor og i dag som det aller dårligste noengang.Vi kan ikke ha flaks år etter år og med et skippertak på høsten klare oss med et nødskrik.Norges Wigan er ikke noe å trakte etter.RB har gitt opp,de roser oss etter to bortekamper hvor vi har to skudd på mål til sammen. Det er vel på tide og bytte litt i den redaksjonen også.Ta tak NÅ LILLESTRØM som by og som lagKommentar
-
Kall meg gjerne lykkepillemisbruker, men jeg finnes ikke bekymra for hvordan det kommer til å gå i år. Setter en kasse pils på at vi, som forventet, til å havne i ingenmannsland på tabellenKommentar
-
Kommer aldri til himmelen
Kommer aldri til helvete
vi forblir i skjærsilden
vi er altfor kjedelige
vi er
Verdiløse mennEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Det å kreve Haglunds hode på et fat og drømme om Solbakken som det en gang ikke er sikkert ønsker å ta over og ei heller er noen garanti for bedre resultater, minner meg unektelig om de som ønsker FRP ved makta. Gresset grønnere på den andre siden, pisse seg varm i buksa osv.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar