Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4563

    Opprinnelig skrevet av ynnor
    Og det er du fornøyd med ?
    Sånn som ståa er om dagen, er jeg tålelig fornøyd så lenge vi hopper noen plasser på tabellen ved endt sesongslutt kontra i fjor ja. Selvfølgelig håper jeg at vi kan melde oss inn i diskusjonen om topp seks eller medalje, så bingo som tippeligaen er for tiden, kan det fort skje, men som en av de "unge fans som ikke husker hva lsk er bygget opp av", klarer jeg, i motsetning til dere som lever på gamle bragder, å innse hvordan ståa er i klubben akkurat nå. Vi er faktisk ikke bedre og et trenerskifte endrer ikke på den saken. Vi krevde hodet til Berg på et fat, men det var også på grunnlag av at han hadde mistet garderoben. Haglund virker å ha stor tillit blant spillerne. Senest etter kampen mot start uttalte Høibråten i intervju med LSK.no at Haglund er "en fantastisk trener", og jeg har fortsatt til gode å lese om mistillit til treneren blant spillerne. Selv RB har slått ring rundt Haglund!

    Til slutt vil jeg avklare en ting her: jeg er ikke defaitist, jeg er realist. Som dere andre HATER jeg å se lsk tape på en så æreløs måte som i dag.

    Kommentar

    • hthaug
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2004
      • 433

      Arne er vel ledig nå.

      Kommentar

      • *46*

        Opprinnelig skrevet av hthaug
        Arne er vel ledig nå.
        Må være kjedelig å være arbeidsledig.

        Kommentar

        • GIFKanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2009
          • 8243

          Opprinnelig skrevet av hthaug
          Arne er vel ledig nå.
          Og det er det kanskje en grunn til.

          Kommentar

          • DoubleHi5
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2011
            • 4112

            Jeg mener som du sikkert har skjønt at Haglund fortsatt må gis tid til å utvikle dette laget. Uansett ut sesongen, kanskje også lenger dersom klubben ikke får til en langsiktig avtale med et bedre alternativ som kan bygge videre på den jobben han har startet (Les: Ståle Solbakken).

            Ovenstående er sitat fra Morten Svesengens svar i "RB-tråden".

            Fra Dagbladets omtale av boka om Ståle:
            «Vi er og var dypt lidenskapelige Liverpool-supportere. Jeg har ikke tall på alle timene vi har diskutert klubben, og vi utveksler fortsatt synspunkter om spillerkjøp, startoppstillinger og kampforløp», sier Solbakkens barndomskompis Morten Svesengen — som nå er sportssjef i Romerikes Blad — i boka.

            (Mine uthevinger.)

            Kommentar: Svesengen har tydeligvis fortsatt tett kontakt med Ståle. Kan vi tolke det han skriver som at Ståle kan være åpen for å ta over etter sesongen?

            At han bruker formuleringen en langsiktig avtale med Ståle, liker jeg. Jeg vil ikke ha inn Ståle på en vanlig, kortsiktig trenerkontrakt. Jeg vil ha inn Ståle som en av grunnstenene i Nye LSK!
            Elska þetta félag

            Kommentar

            • Yellow-not-jella
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2009
              • 1606

              Ja, dette var skammelig. Det er vondt og trist, det skal ikke skje, men sånn er fotball. Viktigere, det er ny kamp på torsdag. Det ble faktisk null poeng, se det på den måten. Glem det, svelg det, whatever. Vi MÅ møte opp 16.mai. Siste sjans.

              Likevel, dagens er den som streifer innom "bukkake". God natt, den som kan.

              Vi skal nok reise oss igjen.

              Kommentar

              • trigz
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jan 2004
                • 7092

                (Jeg mener fortsatt at avgang for Haglund ikke bør være tema, men

                Hvis vi skal skifte coach, bør det skje umiddelbart etter et eventuelt tap mot Sandnes, uten at man lar det skure og gå fram til fotballferien. Gi Ståle tida før ferien til å omstrukturere laget, og gi ham midler til å styrke stallen i sommervinduet.
                Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                Kommentar

                • reka
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Aug 2005
                  • 13277

                  Opprinnelig skrevet av trigz
                  (Jeg mener fortsatt at avgang for Haglund ikke bør være tema, men

                  Hvis vi skal skifte coach, bør det skje umiddelbart etter et eventuelt tap mot Sandnes, uten at man lar det skure og gå fram til fotballferien. Gi Ståle tida før ferien til å omstrukturere laget, og gi ham midler til å styrke stallen i sommervinduet.
                  Man kan dra frem kalkulatoren og sikkert spore en forbedring på et eller annet detaljnivå, men det spiller liten rolle når det overordnede målet om fremgang og "attackera toppen" uteblir. De har jo uteblitt over lang tid, mannen har snart to år i klubben. Det settes stadig nye rekorder i udugelighet som med all tydelighet viser at laget ikke akkurat er blitt mer solid.

                  Realiteten er vel dermed at Haglund i praksis ikke får fornyet kontrakt, ettersom klubben umulig kan la ham bli sittende med de resultatene han har. Vi vet jo av erfaring hva som skjer om trenere sitter på oppsigelse, dermed bør grep taes nå.

                  Kommentar

                  • fjacob82
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 1507

                    Økonomien styrer oss i alt vi gjør, så Haglund kommer til å bli sittende til sesongen er over. Alt snakket om å få inn Ståle må innebære at Ståle faktisk vil komme og trene oss og det er ikke gitt.

                    Selv om jeg ikke er stor fan av Haglund så skjønner jeg at han ikke har en lett jobb. Vi har vært ett kælkelag i mange år, nå prøver å gå over til ny spillestil, og Haglund hadde nok satt pris på å kunne slengt innpå ett hodesterk oppspillspunkt som plan B når gutta går seg fast og vender tilbake til gamle synder. Men økonomien tillater ikke at vi henter inn noen. kanskje til sommeren når folk i toppen ser at vi må ha flere strenger å spille på, men enn så lenge må Haglund jobbe med det han har.
                    Vi mangler basically en Sundgot eller Occean, for vi er egentlig flinke til å komme oss rundt på sidene hvis vi bare vil.

                    Skulle Ståle signalisere at han er villig til å ta over, så bytt nå ut mannen fort som svint. Men det er utopi at det skjer. vi har ikke penger til å betale ut Haglund og til å lønne Ståle. Så Haglund ut sesongen. Ender det greit får han sikkert fortsette, ender vi på 10.plass eller dårligere så ryker'n.
                    Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                    *Brasseberget*

                    Kommentar

                    • HolterKanaris
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2006
                      • 1603

                      Heller Adecco med Ståle enn Tippeligaen med Haglund!
                      ***Større baller enn vett***

                      Kommentar

                      • superbøffel
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2005
                        • 5611

                        Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                        Heller Adecco med Ståle enn Tippeligaen med Haglund!
                        Tull og tøys. Vi hører hjemme i Eliten. Heller Tippeligaen med Even Pellerud enn Adecco med Ståle, Sir Alex, Dalglish eller Heynkes.
                        Enøyd i de blindes dal.

                        Kommentar

                        • glasgow
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2007
                          • 1252

                          Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                          Heller Adecco med Ståle enn Tippeligaen med Haglund!
                          Hallo. Ta en tur på strømmen stadion hvis du er sugen på Adecco.

                          Kommentar

                          • HolterKanaris
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 1603

                            Sa jeg det?

                            Jeg vil heller få Ståle inn, rykke ned, bygge nytt lag og komme sterkt tilbake, enn å fortsette å svømme rundt i grøten sammen med Haglund. Det er så tregt, forutsigbart og kjedelig at jeg ikke engang synes det er moro å vinne kamper lenger
                            ***Større baller enn vett***

                            Kommentar

                            • knut
                              Make knut Great Again
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2006
                              • 9463

                              Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                              Sa jeg det?

                              Jeg vil heller få Ståle inn, rykke ned, bygge nytt lag og komme sterkt tilbake, enn å fortsette å svømme rundt i grøten sammen med Haglund. Det er så tregt, forutsigbart og kjedelig at jeg ikke engang synes det er moro å vinne kamper lenger
                              Utopi. Vi er konkurs ved nedrykk.

                              Kommentar

                              • superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

                                Opprinnelig skrevet av HolterKanaris
                                Sa jeg det?

                                Jeg vil heller få Ståle inn, rykke ned, bygge nytt lag og komme sterkt tilbake, enn å fortsette å svømme rundt i grøten sammen med Haglund. Det er så tregt, forutsigbart og kjedelig at jeg ikke engang synes det er moro å vinne kamper lenger
                                Spør Ham-Kam, Kongsvinger og Sandefjord om nedrykket var positivt. Alle klubber som var etablert i eliten før nedrykket.

                                At noen i det hele tatt tror det er positivt å rykke ned er skremmende.
                                Enøyd i de blindes dal.

                                Kommentar

                                • Uwes disippel
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6039

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Spør Ham-Kam, Kongsvinger og Sandefjord om nedrykket var positivt. Alle klubber som var etablert i eliten før nedrykket.

                                  At noen i det hele tatt tror det er positivt å rykke ned er skremmende.
                                  Er vel kun Stabæk som i en kort periode kom styrket ut av det. Resten har blitt heislag av dimensjoner.

                                  Kommentar

                                  • Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

                                    Og Molde. (For faktaopplysningens skyld. Jeg er helt enig i at nedrykk er døden.)

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Haglund har i år hvert redda av at vi har hatt megaflaks med dommerne hjemme på Åråsen....Flaksen varer ikke evig desverre.

                                      Kommentar

                                      • Totti21
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Mar 2004
                                        • 3500

                                        Opprinnelig skrevet av tullebukk
                                        Haglund har i år hvert redda av at vi har hatt megaflaks med dommerne hjemme på Åråsen....Flaksen varer ikke evig desverre.
                                        Jeg føler vel at med unntak av den siste kampen mot Aafk så har alle kampene våre vært helt åpne. Vi kunne fort tapt noen av de vi har tatt poeng i, men kunne også fort fått med oss flere poeng fra de vi har tapt. For en gangs skyld føler jeg vel at ting har jevnet seg ganske greit ut, og at vi ligger der vi fortjener pr.dd.

                                        Håper vi i det minste får tilbake Fredrik Stoor til i morgen. Ikke fordi jeg mener Scheel er så veldig mye svakere individuelt, men fordi Stoor var en del av en forsvarsfirer sammen med Ringstad, Kippe og Østli som endelig så ut som en enhet som fungerte bra sammen defensivt før skademarerittet startet.

                                        Magnus Haglund skal ha ros for at han syter ekstremt lite over skadesituasjonen, dommere eller spillere som er suspendert. Vi spiller med det vi har tilgjengelig, og det er bakdelen med at man har valgt en liten stall med fokus på å ha 14-15 gode spillere og at de utover det er unge urutinerte spillere.
                                        Nå er jo dette sånn de fleste stallene i Tippeligaen er satt sammen med dagens økonomi i klubbene, så vi kan jo håpe og tro at det med skader også vil jevne seg noe ut over sesongen. Aafk, Viking, RBK og godset er alle lag som før sesongen sa at de var avhengig av få skader for å hevde seg i toppen pga liten stall.

                                        Kommentar

                                        • TomLundby
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Nov 2006
                                          • 616

                                          Djurgården trenger ny trener. Haglund burde passe bra, forutsatt at Djurgården er villig til å betale ut Haglund av kontrakten. Merkelig at det ikke spekuleres rundt det noe sted.

                                          Kommentar

                                          Working...