Sånn som ståa er om dagen, er jeg tålelig fornøyd så lenge vi hopper noen plasser på tabellen ved endt sesongslutt kontra i fjor ja. Selvfølgelig håper jeg at vi kan melde oss inn i diskusjonen om topp seks eller medalje, så bingo som tippeligaen er for tiden, kan det fort skje, men som en av de "unge fans som ikke husker hva lsk er bygget opp av", klarer jeg, i motsetning til dere som lever på gamle bragder, å innse hvordan ståa er i klubben akkurat nå. Vi er faktisk ikke bedre og et trenerskifte endrer ikke på den saken. Vi krevde hodet til Berg på et fat, men det var også på grunnlag av at han hadde mistet garderoben. Haglund virker å ha stor tillit blant spillerne. Senest etter kampen mot start uttalte Høibråten i intervju med LSK.no at Haglund er "en fantastisk trener", og jeg har fortsatt til gode å lese om mistillit til treneren blant spillerne. Selv RB har slått ring rundt Haglund!
Til slutt vil jeg avklare en ting her: jeg er ikke defaitist, jeg er realist. Som dere andre HATER jeg å se lsk tape på en så æreløs måte som i dag.
Til slutt vil jeg avklare en ting her: jeg er ikke defaitist, jeg er realist. Som dere andre HATER jeg å se lsk tape på en så æreløs måte som i dag.
Kommentar