Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7092

    Stokstad gjør jo bare jobben sin. Rekordtap, tilskuersvikt og høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid, som har eskalert etter Ålesund-katastrofen. Du trenger ikke være journalist for å se at det er en bra story, ei heller at de tre neste kampene langt på vei avgjør fremtiden hans. Bjarmanns svar syntes jeg var litt svakt. Han kunne erklært at Haglund satt trygt og avfeid spekulasjonene, men lar det hele henge i lufta. Taper vi i dag overrasker det meg ikke om Stokstad på plass på treningsfeltet lørdag for å presse på videre.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • tullebukk
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2006
      • 5446

      Opprinnelig skrevet av dollyholly
      Nå må dere faen meg slutte å skylde på treneren. Alle som har VETT i skallen vet at grunnen til nedgangen er skader på SVÆRT sentrale spillere. Dere er faen meg en gjeng med medgangsupportere som griner så fort det blir ett tap eller to- Skjerp dere!!!
      Greit at sentrale spillere er ute ,men legg til at uten dommer hjelp i noen kamper hadde det sett svert dystert ut.

      Kommentar

      • DoubleHi5
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2011
        • 4112

        Opprinnelig skrevet av tullebukk
        Greit at sentrale spillere er ute ,men legg til at uten dommer hjelp i noen kamper hadde det sett svert dystert ut.
        Dessuten begynte elendigheten med ekstremt lavt bunnivå allerede i den første kampen (les: første timen) mot Sarpsborg. Vi hadde vel ikke så mange skader da?
        Elska þetta félag

        Kommentar

        • Fugl1120
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 3528

          Opprinnelig skrevet av trigz
          Stokstad gjør jo bare jobben sin. Rekordtap, tilskuersvikt og høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid, som har eskalert etter Ålesund-katastrofen. Du trenger ikke være journalist for å se at det er en bra story, ei heller at de tre neste kampene langt på vei avgjør fremtiden hans. Bjarmanns svar syntes jeg var litt svakt. Han kunne erklært at Haglund satt trygt og avfeid spekulasjonene, men lar det hele henge i lufta. Taper vi i dag overrasker det meg ikke om Stokstad på plass på treningsfeltet lørdag for å presse på videre.
          Jeg er ikke enig i at det har vært høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid. At 15-20 forumbrukere daglig leverer sin dose drittslenging kvalifiserer ikke til å si at supporterne er misfornøyde. Det er alltid de misfornøyde som skriker høyest og sånn vil det alltid være. Jeg har hvert fall ikke sett at KFL som organisasjon har uttrykt noe misnøye mot Haglund, slik mange supportergrupper har gjort mot sin trener (Klanen vs Martin, Kjernen vs ansettelsen av Perry osv). Den mest uttrykte misnøyen er klubbens manglende evne til å trekke flere folk på kamp, der har både LSK og Haglund en jobb å gjøre. Men jeg er enig med deg i at dette er journalistikk som selger, det ville antagelig ikke blitt like mange klikk på "LSK-supporterne vil ha utskiftninger i markedsavdelinga".
          Lauken er vår venn!

          Kommentar

          • superbøffel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 5611

            Opprinnelig skrevet av Fugl1120
            Jeg er ikke enig i at det har vært høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid. At 15-20 forumbrukere daglig leverer sin dose drittslenging kvalifiserer ikke til å si at supporterne er misfornøyde. Det er alltid de misfornøyde som skriker høyest og sånn vil det alltid være. Jeg har hvert fall ikke sett at KFL som organisasjon har uttrykt noe misnøye mot Haglund, slik mange supportergrupper har gjort mot sin trener (Klanen vs Martin, Kjernen vs ansettelsen av Perry osv). Den mest uttrykte misnøyen er klubbens manglende evne til å trekke flere folk på kamp, der har både LSK og Haglund en jobb å gjøre. Men jeg er enig med deg i at dette er journalistikk som selger, det ville antagelig ikke blitt like mange klikk på "LSK-supporterne vil ha utskiftninger i markedsavdelinga".
            Noen ligger lenger frem på kurven enn andre. "Enkeltbrukeren Stian Dahl" ligger helt fremst.

            De fleste følger nok etter denne gangen også.
            Enøyd i de blindes dal.

            Kommentar

            • trigz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 7092

              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Jeg er ikke enig i at det har vært høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid. At 15-20 forumbrukere daglig leverer sin dose drittslenging kvalifiserer ikke til å si at supporterne er misfornøyde. Det er alltid de misfornøyde som skriker høyest og sånn vil det alltid være. Jeg har hvert fall ikke sett at KFL som organisasjon har uttrykt noe misnøye mot Haglund
              KFL som organisasjon har riktignok ikke gått ut mot treneren, men misnøyen mot Haglund har jo vært hørbar utover grinebiterne på forumet, helt siden tidlig i fjor sommer, og den har tiltatt igjen nå som formkurven har pekt rett nedover etter en ok start på sesongen.

              Stokstad kan man jo mene hva man vil om, men han er en dyktig tabloidjournalist. Og han har masse kontakter på alle plan i og rundt klubben, så hans noe spekulative innslag på sporten er garantert ikke tatt ut av løse lufta. Verken omkring Haglunds posisjon eller muligheten for at Ståle tar over.

              (Påpeker nok en gang at jeg slett ikke støtter noen sparking av Haglund.)
              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

              Kommentar

              • LS89
                Kamptrådkongen
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2013
                • 3387

                Opprinnelig skrevet av dollyholly
                Nå må dere faen meg slutte å skylde på treneren. Alle som har VETT i skallen vet at grunnen til nedgangen er skader på SVÆRT sentrale spillere. Dere er faen meg en gjeng med medgangsupportere som griner så fort det blir ett tap eller to- Skjerp dere!!!
                Nå er det jo engang slik at alle lag opplever skader på sentrale spillere i alle ledd. Jeg er så absolutt enig at det har en betydning, klart det er et uromoment å ikke ha en trygg Kippe bakerst, men å bruke skader som en fullverdig unnskyldning for å tape 7-1 er så absolutt ikke godt nok for meg.

                Jeg forventer at Lillestrøm, gjennom sin visjon gjennom alle år - et lag som skal blø for drakta, det skal smelle, gjøre vondt og folk skal få frysninger å gå inn porten på Åråsen. Det er det vi er vant med.
                Istedet har vi blitt et puslete puselag som er alle kjæres mor. Det er ingen som frykter oss lenger. Der har vi problemet. Som en motpol har vi blitt en kjæledegge der lag kommer og koser seg på Åråsen. Dette synliggjøres gjennom spillestilen til Haglund. Lag kan rett og slett bare ligge lavt å vente på polere. Klarere. Repetere. 2*45.

                Vi bruker faktisk fritida vår, penger og følelser på laget - vi bruker ikke tida på å bli pissa på av fulle sunnmøringer på danskebåten. Jeg forstår at det kan være psykisk tungt når man først får ett par baller i nettet like før pause. At det kommer ett par til kan vi alle leve med, men når det renner inn uten noen form for guts, vinnervilje - da kjenner jeg det å være supporter tærer på.

                Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke lenger bryr meg i like stor grad som jeg har gjort tidligere. Jeg har ikke holdt med laget i all verdens tid, men har holdt med laget siden 2001. Jeg tror dette er første sesongen der jeg ikke nevneverdig orker å være skuffet, sint og lei over et tap i like stor grad som tidligere sesonger. Og det synes jeg er trist, for jeg har en stor lidenskap til dette laget og jeg ønsker at vi skal ligge der vi normalt skal ligge, blant topplagene i Norge. Nå er vi bare en parentes og en kasteball. En grå mus som alle lag gleder seg til å fange.

                Jeg håper for guds skyld vi strammer opp i dag - denne kampen her vil bety så uendelig mye. Med seier kan Haglund fortsatt få arbeidsro til sommeren, med tap her - ja, da skjønner folk hvordan dette ender.

                Samtidig vil jeg avslutte med et ikke altfor ukjent sitat i forhold til den situasjonen vi er i;
                Er du gammel, er du god nok.

                Kommentar

                • *46*

                  Opprinnelig skrevet av LS89
                  Samtidig vil jeg avslutte med et ikke altfor ukjent sitat i forhold til den situasjonen vi er i;
                  Er du gammel, er du god nok.
                  Mulig du prøver på en morsom vri nå, men er det ikke: "Er du god nok, er du gammel nok".

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Fyren gikk jo med på en slags gentlemans agreement i den forrige klubben, noe vi kanskje kan få til her også? Bli kvitt ham uten å sverte ham unødvendig, slik at han kan ta opp hansken i en ny klubb?

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Lykke til videre Haglund!

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Opprinnelig skrevet av Folke
                        Lykke til videre Haglund!
                        Mulig han kan jobbe i Owe Rundbergs e-shop:


                        Etter å ha fått oppsigelsen til Owe Rundberg tok jo klubben seriegull. Kan vi håpe på det samme nå? En trener som sier opp og deretter opptur som f.... under en ordentlig trener?

                        Kommentar

                        • perrern80
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Dec 2006
                          • 603

                          Hva er grunnen til å ta av JA? Ohi sitt bytte kan jeg forstå, men å ta av JA begriper jeg ikke, da han var den som satte oppmdet meste av spillet i 2,omg. Samtidig sette opp den samme venstre siden som blei skinkekjørt så til de grader mot aafk? I mine øyne Haggis, gikk du nå fra å være den "lungne" gubben, til den "løyliga" gubben!

                          Kommentar

                          • Uwes disippel
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 6039

                            Jeg klarer ikke å se hvordan Haglund skal kunne snu dette. Planløst og uinspirert er to ord som stikker seg ut. Slik det har vært under nesten hver eneste kamp under Haglund, var det i dag også. En grei og en fullstendig ræva omgang.
                            Jeg blir mer og mer sikker for hver kamp at han må ut og det må skje kjapt. Slikt v spiller i dag skylder jeg ikke på skader, for det spiller ingen rolle hvem som står i startellveren.

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              Jeg mener vi ikke har tid til å vente på at Haglund skal snu dette. Fortsetter han ved roret, tror jeg det ender med nedrykk! Hadde det ikke vært for noen heldige dommeravgjørelser i vår favør, hadde vi ligget i bånn med Molde!

                              Haglund ut - NÅ!
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • Folke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2008
                                • 5955

                                Det som skjedde i 2. omgang i dag, er det som ikke kunne skje. Greit nok at det kan skje 1-2 ganger i året, som da alt raknet sist kamp.. Men når det skjer for endte gang denne sesongen så er det noe som ligger der som man må luke bort! Spillet under Haglund er ved flere anledninger nesten fantastisk, men som oftest er det helt bortreist og sånn kan vi bare ikke fortsette!

                                Kommentar

                                • Jan
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2007
                                  • 386

                                  Av en eller annen grunn er jeg helt uenige med dere. Jeg tror at så lenge vi får litt flyt på ballen og lite skader fremover så kan det her bli bra. Ser jo i perioder at vi faktisk spiller ball. Det har vi ikke gjort på flere år.

                                  Begynne med prosjekt Ståle nå vil si at vi har kastet bort lang tid på noe som kan bli bra.

                                  Kommentar

                                  • Kay
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 763

                                    Opprinnelig skrevet av perrern80
                                    Hva er grunnen til å ta av JA? Ohi sitt bytte kan jeg forstå, men å ta av JA begriper jeg ikke, da han var den som satte oppmdet meste av spillet i 2,omg. Samtidig sette opp den samme venstre siden som blei skinkekjørt så til de grader mot aafk? I mine øyne Haggis, gikk du nå fra å være den "lungne" gubben, til den "løyliga" gubben!

                                    JRA var nok småskadet, tok seg til lysken.

                                    Kommentar

                                    • Uwes disippel
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2006
                                      • 6039

                                      Greit nok, men hvorfor skal det plutselig skje i løpet av sommeren når vi ikke har vist noe som helst på 38 tl-kamper som tilsier at vi klarer å spille fotball i to omganger? Det er like stor sjanse for at vi begynner å spille to ræva omganger som det er at vi skal spille to bra omganger.

                                      Kommentar

                                      • reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13277

                                        Opprinnelig skrevet av Folke
                                        Spillet under Haglund er ved flere anledninger nesten fantastisk
                                        Haglund? Dette ser du fordi vi har fantastiske spillere. En midtbane bestående av Riise, Mjelde, Andersson, Palmasson og til dels PVM vil tidvis få til bra ting uansett hvor dårlig organisert og ledet de er. Midtbanen er faenmeg en våt drøm, vi må tilbake til Ståle eller 70- og 80 tallet for å finne bedre dekning der. Selv da hadde vi vel ikke så MYE kvalitet, selv om enkeltspillere har vært bedre enn noen av de som er der i dag.

                                        Kommentar

                                        • jonfugl
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Jun 2009
                                          • 181

                                          Skjønner ikke spillestilen, bortsett fra høye backer.
                                          At gameplan inneholder lange høye baller opp mot banens minste Guldbrandsen, sier alt! Dette går ikke Haglund

                                          Kommentar

                                          Working...