Stokstad gjør jo bare jobben sin. Rekordtap, tilskuersvikt og høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid, som har eskalert etter Ålesund-katastrofen. Du trenger ikke være journalist for å se at det er en bra story, ei heller at de tre neste kampene langt på vei avgjør fremtiden hans. Bjarmanns svar syntes jeg var litt svakt. Han kunne erklært at Haglund satt trygt og avfeid spekulasjonene, men lar det hele henge i lufta. Taper vi i dag overrasker det meg ikke om Stokstad på plass på treningsfeltet lørdag for å presse på videre.
Magnus Haglund
Collapse
X
-
Greit at sentrale spillere er ute ,men legg til at uten dommer hjelp i noen kamper hadde det sett svert dystert ut.Kommentar
-
Dessuten begynte elendigheten med ekstremt lavt bunnivå allerede i den første kampen (les: første timen) mot Sarpsborg. Vi hadde vel ikke så mange skader da?Elska þetta félagKommentar
-
Stokstad gjør jo bare jobben sin. Rekordtap, tilskuersvikt og høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid, som har eskalert etter Ålesund-katastrofen. Du trenger ikke være journalist for å se at det er en bra story, ei heller at de tre neste kampene langt på vei avgjør fremtiden hans. Bjarmanns svar syntes jeg var litt svakt. Han kunne erklært at Haglund satt trygt og avfeid spekulasjonene, men lar det hele henge i lufta. Taper vi i dag overrasker det meg ikke om Stokstad på plass på treningsfeltet lørdag for å presse på videre.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Jeg er ikke enig i at det har vært høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid. At 15-20 forumbrukere daglig leverer sin dose drittslenging kvalifiserer ikke til å si at supporterne er misfornøyde. Det er alltid de misfornøyde som skriker høyest og sånn vil det alltid være. Jeg har hvert fall ikke sett at KFL som organisasjon har uttrykt noe misnøye mot Haglund, slik mange supportergrupper har gjort mot sin trener (Klanen vs Martin, Kjernen vs ansettelsen av Perry osv). Den mest uttrykte misnøyen er klubbens manglende evne til å trekke flere folk på kamp, der har både LSK og Haglund en jobb å gjøre. Men jeg er enig med deg i at dette er journalistikk som selger, det ville antagelig ikke blitt like mange klikk på "LSK-supporterne vil ha utskiftninger i markedsavdelinga".
De fleste følger nok etter denne gangen også.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Jeg er ikke enig i at det har vært høylytt misnøye fra supporterne rundt treneren over lang tid. At 15-20 forumbrukere daglig leverer sin dose drittslenging kvalifiserer ikke til å si at supporterne er misfornøyde. Det er alltid de misfornøyde som skriker høyest og sånn vil det alltid være. Jeg har hvert fall ikke sett at KFL som organisasjon har uttrykt noe misnøye mot Haglund
Stokstad kan man jo mene hva man vil om, men han er en dyktig tabloidjournalist. Og han har masse kontakter på alle plan i og rundt klubben, så hans noe spekulative innslag på sporten er garantert ikke tatt ut av løse lufta. Verken omkring Haglunds posisjon eller muligheten for at Ståle tar over.
(Påpeker nok en gang at jeg slett ikke støtter noen sparking av Haglund.)Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Jeg forventer at Lillestrøm, gjennom sin visjon gjennom alle år - et lag som skal blø for drakta, det skal smelle, gjøre vondt og folk skal få frysninger å gå inn porten på Åråsen. Det er det vi er vant med.
Istedet har vi blitt et puslete puselag som er alle kjæres mor. Det er ingen som frykter oss lenger. Der har vi problemet. Som en motpol har vi blitt en kjæledegge der lag kommer og koser seg på Åråsen. Dette synliggjøres gjennom spillestilen til Haglund. Lag kan rett og slett bare ligge lavt å vente på polere. Klarere. Repetere. 2*45.
Vi bruker faktisk fritida vår, penger og følelser på laget - vi bruker ikke tida på å bli pissa på av fulle sunnmøringer på danskebåten. Jeg forstår at det kan være psykisk tungt når man først får ett par baller i nettet like før pause. At det kommer ett par til kan vi alle leve med, men når det renner inn uten noen form for guts, vinnervilje - da kjenner jeg det å være supporter tærer på.
Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke lenger bryr meg i like stor grad som jeg har gjort tidligere. Jeg har ikke holdt med laget i all verdens tid, men har holdt med laget siden 2001. Jeg tror dette er første sesongen der jeg ikke nevneverdig orker å være skuffet, sint og lei over et tap i like stor grad som tidligere sesonger. Og det synes jeg er trist, for jeg har en stor lidenskap til dette laget og jeg ønsker at vi skal ligge der vi normalt skal ligge, blant topplagene i Norge. Nå er vi bare en parentes og en kasteball. En grå mus som alle lag gleder seg til å fange.
Jeg håper for guds skyld vi strammer opp i dag - denne kampen her vil bety så uendelig mye. Med seier kan Haglund fortsatt få arbeidsro til sommeren, med tap her - ja, da skjønner folk hvordan dette ender.
Samtidig vil jeg avslutte med et ikke altfor ukjent sitat i forhold til den situasjonen vi er i;
Er du gammel, er du god nok.Kommentar
-
Hva er grunnen til å ta av JA? Ohi sitt bytte kan jeg forstå, men å ta av JA begriper jeg ikke, da han var den som satte oppmdet meste av spillet i 2,omg. Samtidig sette opp den samme venstre siden som blei skinkekjørt så til de grader mot aafk? I mine øyne Haggis, gikk du nå fra å være den "lungne" gubben, til den "løyliga" gubben!Kommentar
-
Jeg klarer ikke å se hvordan Haglund skal kunne snu dette. Planløst og uinspirert er to ord som stikker seg ut. Slik det har vært under nesten hver eneste kamp under Haglund, var det i dag også. En grei og en fullstendig ræva omgang.
Jeg blir mer og mer sikker for hver kamp at han må ut og det må skje kjapt. Slikt v spiller i dag skylder jeg ikke på skader, for det spiller ingen rolle hvem som står i startellveren.Kommentar
-
Jeg mener vi ikke har tid til å vente på at Haglund skal snu dette. Fortsetter han ved roret, tror jeg det ender med nedrykk! Hadde det ikke vært for noen heldige dommeravgjørelser i vår favør, hadde vi ligget i bånn med Molde!
Haglund ut - NÅ!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Det som skjedde i 2. omgang i dag, er det som ikke kunne skje. Greit nok at det kan skje 1-2 ganger i året, som da alt raknet sist kamp.. Men når det skjer for endte gang denne sesongen så er det noe som ligger der som man må luke bort! Spillet under Haglund er ved flere anledninger nesten fantastisk, men som oftest er det helt bortreist og sånn kan vi bare ikke fortsette!Kommentar
-
Av en eller annen grunn er jeg helt uenige med dere. Jeg tror at så lenge vi får litt flyt på ballen og lite skader fremover så kan det her bli bra. Ser jo i perioder at vi faktisk spiller ball. Det har vi ikke gjort på flere år.
Begynne med prosjekt Ståle nå vil si at vi har kastet bort lang tid på noe som kan bli bra.Kommentar
-
Hva er grunnen til å ta av JA? Ohi sitt bytte kan jeg forstå, men å ta av JA begriper jeg ikke, da han var den som satte oppmdet meste av spillet i 2,omg. Samtidig sette opp den samme venstre siden som blei skinkekjørt så til de grader mot aafk? I mine øyne Haggis, gikk du nå fra å være den "lungne" gubben, til den "løyliga" gubben!
JRA var nok småskadet, tok seg til lysken.Kommentar
-
Greit nok, men hvorfor skal det plutselig skje i løpet av sommeren når vi ikke har vist noe som helst på 38 tl-kamper som tilsier at vi klarer å spille fotball i to omganger? Det er like stor sjanse for at vi begynner å spille to ræva omganger som det er at vi skal spille to bra omganger.Kommentar
-
Haglund? Dette ser du fordi vi har fantastiske spillere. En midtbane bestående av Riise, Mjelde, Andersson, Palmasson og til dels PVM vil tidvis få til bra ting uansett hvor dårlig organisert og ledet de er. Midtbanen er faenmeg en våt drøm, vi må tilbake til Ståle eller 70- og 80 tallet for å finne bedre dekning der. Selv da hadde vi vel ikke så MYE kvalitet, selv om enkeltspillere har vært bedre enn noen av de som er der i dag.Kommentar
Kommentar