Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

    I dag spiller vi med kantspillere totalt blottet for fart og at han setter på Isak er helt helt på jordet... Jeg veit også om sponsorer som ikke forlenger med Haglund som trener.

    Kommentar

    • jeykey
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2012
      • 452

      Så lenge vi ikke rykker ned, så bør Haglund få tillit ut sesongen. Så får man vurdere. Solbakken skjer neppe uansett. Og da ser jeg helt ærlig ingen bedre kandidater enn Haglund til å føre dette laget. Erfaringer viser jo at det ikke hjelper å sparke treneren midt i sesongen. Enhver trener trenger tid. Derfor må evalueringen skje etter sesongen.

      Toppet slår vi hvilket som helst lag. Dessverre, har den manglende bredden ødelagt for oss. Det er det inntrykket jeg sitter igjen med. Vi får håpe på 1-2 signeringer i sommer. En targetman hadde vært kjekt. Gulbrandsen klarer ikke score. (evt. bør man gi Osvold mer tillit?) Og bredden på backa (Scheel) er horribel. Men klart at en Ruben i form vil gjøre underverker. Laget er jo veldig skadeplaget. Tror en kommer langt med å bytte ut Scheel med noe fornuftig samt signere en targetman som gir større mulighet for taktisk variasjon og mindre avhengighet av Kippe på dødballer.

      Tipper Azar Karadas er billig om ikke Heidar kommer rekanes. Har dog ikke noe navn på erstatter for Scheel. Men han kan ikke fortsette slik. Han var en tikkende bombe sist sesong også.
      "Jeg hater søpla så intenst at jeg ikke kan spille med Korea på civilization fordi de er røde og blå."
      - Sitat Grusom B

      Kommentar

      • ynnor
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2008
        • 857

        Dessverre har Bjarmann lagt igjen de enorme ballene han hadde på banen et sted hvor han ikke kan finne dem igjen. Let Torgeir let.

        Kommentar

        • flisbyen
          Utestengt
          • Sep 2010
          • 305

          I dag er det vel for fanden de forbanna spillerne som rører det til selv. Vi kjører de i 1., de får beskjed om å fortsette, og gjør det til det innkastet kommer. Da begynner de personlige feilene og feilvalgene å florere. I dag gjør Haglund det han får gjort med de spillerne som er tilgjengelig. Nytter ikke å bytte trener hele tiden heller. Jævla klageforum, bare sutring her inne jo.

          Kommentar

          • jonfugl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Jun 2009
            • 181

            5-11 siste 3 kamper, lukter nedrykk spør du meg. Nei ut med svensken, og inn med en mann som har følelser for klubben. Frelseren Ståle!!!!

            Kommentar

            • Felt C
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Mar 2004
              • 776

              Opprinnelig skrevet av tullebukk
              I dag spiller vi med kantspillere totalt blottet for fart og at han setter på Isak er helt helt på jordet... Jeg veit også om sponsorer som ikke forlenger med Haglund som trener.
              Er det sponsorene som skal sparke treneren nå da?
              Herrejemeni...

              Kommentar

              • Uwes disippel
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 6039

                [QUOTE=jeykey;537425]
                Toppet slår vi hvilket som helst lag./QUOTE]
                Say what? Med toppet lag spilte vi uavgjort mot Sarpsborg og tapt mot viking hjemme. I absolutt alle kampene har vi hatt en ræva omgang. Jeg klarer virkelig ikke å forstå hva dere som vil beholde Haglund ser, jeg fatter det virkelig ikke.
                Mot Molde ble vi rundspilt i andre, mot godset var vi feigheten selv og hadde ikke noe å stille opp med. Kampene mot brann og start så jeg ikke, men etter hav jeg har fått høre så var det en god og en ræva omgang her også.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av flisbyen
                  I dag er det vel for fanden de forbanna spillerne som rører det til selv. Vi kjører de i 1., de får beskjed om å fortsette, og gjør det til det innkastet kommer. Da begynner de personlige feilene og feilvalgene å florere. I dag gjør Haglund det han får gjort med de spillerne som er tilgjengelig. Nytter ikke å bytte trener hele tiden heller. Jævla klageforum, bare sutring her inne jo.
                  Isolert sett greit, men dette skjer i hver eneste kamp. Da er det et problem. Klarer ikke Haglund inspirere? Gir gutta faen? Hva er greia?

                  Kommentar

                  • reka
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Aug 2005
                    • 13277

                    Nedrykk vil være katastrofalt, men jeg tror ikke klubben uansett har råd til å sitte og se på at laget skuffer ut sesongen nok en gang.

                    Om vi fortsetter som i dag vil Åråsen etterhvert være folketom, sesongkortsalget gå i dass og vi kan vel ikke forvente å beholde de store sponsorene stort lenger.

                    Klubben må vise at dette ikke er bra nok og at de har vilje til å gjøre noe. Er bare én måte å vise det på.

                    Med mannskapet vårt, en trener som kan inspirere og lede samt noe forsterkning bakover /på topp bør vi kunne klare å forbedre hjemmestatistikken samt ta noen klyv på tabellen.

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1260

                      Vi har en sjanse. Jeg gjentar en sjanse, til å hente Ståle Solbakken tilbake til klubben og den er nå. Klubben må snarest avklare hva som er fremtiden til Haglund.

                      Kommentar

                      • Folke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2008
                        • 5955

                        Det er jo ikke hvem som spiller eller ikke spiller som er problemet.. Det er noe i hue på alle involverte her som ikke stemmer og som noen andre enn de som er innblandet nå (da mener jeg alle) kan fikse. Her har man prøvd over flere år å bygge opp igjen en vinnerkultur, men har latt "tapere" bli med på reisen og da går det sånn. Marius H er jo ett fantastisk talent og går langt utenpå Frode Kippe i flere faser av spillet og ingen hadde klaget på MH om FK spilte som i 2012 før skaden.
                        Laget svikter totalt, målene i seg selv er ille men det er andre ting i etterkant som er mye verre og fort kunne ført til tap!

                        Vinnere vinner, tapere taper.. Hva vil dere LSK?!

                        Kommentar

                        • fjacob82
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 1507

                          Opprinnelig skrevet av flisbyen
                          I dag er det vel for fanden de forbanna spillerne som rører det til selv. Vi kjører de i 1., de får beskjed om å fortsette, og gjør det til det innkastet kommer. Da begynner de personlige feilene og feilvalgene å florere. I dag gjør Haglund det han får gjort med de spillerne som er tilgjengelig. Nytter ikke å bytte trener hele tiden heller. Jævla klageforum, bare sutring her inne jo.
                          Hva gjør egentlig Haglund?
                          - han setter inn Scheel for en småskadet Johan. Men burde kanskje ikke Scheel og Stoor bytte plass når Scheel er TL's dårligste venstreback?
                          - Han setter inn Fofana for Ohi. Fofana gjorde det godt, men spør du meg burde Mjelde gått ut og Ohi inn sentralt, med Fofana på kant
                          - Gulbrandsen er vaksinert mot scoring om dagen. Hadde det vært så dumt å prøve Osvold på slutten som putter jevnt og trutt på rekruttlaget og nesten putta mot aafk? en helt anderledes spiss type enn fredrik, men vi hadde uansett ikke tapt noe på å prøvd.

                          Jeg synes Haglund ikke evner å justere taktikken etter hvordan kampbildet blir. Eller kanskje det er spillerne som ikke evner å endre spillestil/taktikk under kampen.

                          Haglund kan selvfølgelig ikke spille kampen for spillerne, men jeg savner å se motiverte og dedikerte spillere som vil gjøre alt for klubben. Og spør du meg så har han kun klart å få spillerne til å prestere i en omgang i hver kamp. Hvilken kamp har vi spilt 2 gode omganger i år? Eller i fjor? Det vitner om manglende evne til å forberede og motivere spillerne gjennom kampen.
                          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                          *Brasseberget*

                          Kommentar

                          • gja
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2008
                            • 302

                            Snakka med Ohi etter kampen, da var han litt svimmel. Det var derfor han ble byttet ut.
                            Årets supporter 2010!!

                            ________________________________________________

                            Vi er BSK, Birdsas Stolte Krigere! Sammen for Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Kjell.T.Ring
                              Poll St. Ring
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Dec 2005
                              • 11796

                              Syns for å være ærlig at Haglund har hatt uflaks i år med skader o.l. Ikke lett å skape et vinnerlag når nøkkelspillere er skadet og troppen er tynn.

                              Haglund er ok men det er hva han er. Ikke noen stor trener og ingen mongo som mange syns han er.

                              Får vi Ståle bør vi slå til uansett. Han er kanskje den riktigste treneren vi kan få. Kjenner kulturen, vil kreve all makt som trengs for det er definitivt mange udugelige folk som styrer og har et navn og kontakter internasjonalt.

                              Hvis du noen gang skal åpne lommeboka Per Berg er det nå! La ståle rydde opp. Funker ikke det vet jeg faen ikke hva som skal til!
                              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                              Kommentar

                              • Serbern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2006
                                • 5496

                                Ohi ba selv om å gå ut.

                                Kommentar

                                • *46*

                                  Opprinnelig skrevet av Serbern
                                  Ohi ba selv om å gå ut.
                                  Det gjorde Johan også så vidt jeg fikk med meg. Hadde litt trøbbel (tror det var ene låret, men vet ikke).

                                  Kommentar

                                  • reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13277



                                    God tur!

                                    Kommentar

                                    • fjacob82
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Sep 2005
                                      • 1507

                                      Hadde store forhåpninger til Haglund, nå ønsker jeg han dit pepper'n gror. Men vet ikke om vi har noen alternativer. Hvem skal ta over? Vi håper alle Ståle vil ta jobben, men det er da jaggu LANGT fra sikkert at han vil. Og hvis ikke han? Hvem da?
                                      Vi er i en hengemyr, og tror ikke Haglund klarer å løfte oss. Blitt for mye negativitet rundt han nå. Men hvem skal ta over?

                                      Får håpe resten av møkkalagene fortsetter å spille dårlig, så kanskje vi holder oss. For dette her er så uendelig tragisk til tider at man kan bli kvalm.
                                      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
                                      *Brasseberget*

                                      Kommentar

                                      • Holterkanari
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2009
                                        • 581

                                        Vi trenger en spiss, ikke treneravgang!!!
                                        ________________________
                                        TB

                                        Kommentar

                                        • Kanariz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2005
                                          • 2507

                                          Klubben har nå to alternatvier.

                                          1. Fortsette med Haglund ut sesongen, og klamre seg til håpet om fornyet tippeligakontrakt.

                                          2. Sparke Haglund før ferien og få inn en ny trener (Solbakken?).

                                          Alternativ 1 er best for klubben, HVIS vi ikke rykker ned og HVIS Solbakken blir ansatt før jul. Da vil man få en effekt ala det de hadde i Molde, med masse solgte sesongkort osv..

                                          Men jeg trur (og håper) at han ryker så fort som mulig. Jeg trur ikke Haglund klarer å holde klubben oppe.

                                          Kommentar

                                          Working...