Magnus Haglund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Folke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2008
    • 5955

    Opprinnelig skrevet av Holterkanari
    Vi trenger en spiss, ikke treneravgang!!!
    Selvsagt trenger vi en spiss.. Men alle trenere skal kunne gjøre forandringer til det beste etter hvilken spillere de har tilgjengelig. Når Ohi (som eneste skadefrie målscorer i stallen) sitter på benken i 85 min i dag, da er det ikke håp!

    Kommentar

    • Gjest

      Opprinnelig skrevet av Holterkanari
      Vi trenger en spiss, ikke treneravgang!!!
      Jeg tror muligens vi trenger begge deler..

      Kommentar

      • HSft
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Dec 2004
        • 6082

        Opprinnelig skrevet av daf
        Jeg tror muligens vi trenger begge deler..
        Kan jeg få med en sentral midtbanespiller også?

        Kommentar

        • Holterkanari
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Aug 2009
          • 581

          Opprinnelig skrevet av daf
          Jeg tror muligens vi trenger begge deler..
          Jeg utelukker dessverre ikke den muligheten, synes bare vi suger lut på kontinuitet...............
          ________________________
          TB

          Kommentar

          • Uwes disippel
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6039

            Det gjør vi, men her har styret bommet så til de grader med Haglund. 1.5 år med kjemping i bunnen med et spillemateriale som burde ha klart topp fem i det minste. Skader sier du? Joda, men de Resterende spillerne skal klare mer en to poeng mot lag som Odd, Ulf, Sogndal og Hønefoss.
            så her får styret bite i eplet og innrømme feilen. Når det er gjort, så får de trekke seg selv.

            Kommentar

            • skotten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2004
              • 1794

              Opprinnelig skrevet av Holterkanari
              Jeg utelukker dessverre ikke den muligheten, synes bare vi suger lut på kontinuitet...............
              Jeg har alltid vært tilhenger av kontiunitet, og som oftest vært kritisk til tidligere trenersparkinger, også i tilfellet Henning Berg. Men vi kan heller ikke tenke kontuinitet for kontuinitetens egen skyld. Hadde jeg følt meg trygg på at vi berger plassen, skulle han gjerne få sittet kontraktstiden ut for min del...

              Kommentar

              • plantemiddel
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2012
                • 807

                Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                Det gjør vi, men her har styret bommet så til de grader med Haglund. 1.5 år med kjemping i bunnen med et spillemateriale som burde ha klart topp fem i det minste. Skader sier du? Joda, men de Resterende spillerne skal klare mer en to poeng mot lag som Odd, Ulf, Sogndal og Hønefoss.
                så her får styret bite i eplet og innrømme feilen. Når det er gjort, så får de trekke seg selv.
                Tror kanskje du overvurderer spillermaterialet i LSK og/eller undervurderer resten av tippeligaen. LSK har fire spillere blant de 100 beste på VG-børsen, og én spiller blant de 65 beste. Ta en titt på hva lagene på topp fem har.

                Kommentar

                • Uwes disippel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2006
                  • 6039

                  Opprinnelig skrevet av plantemiddel
                  Tror kanskje du overvurderer spillermaterialet i LSK og/eller undervurderer resten av tippeligaen. LSK har fire spillere blant de 100 beste på VG-børsen, og én spiller blant de 65 beste. Ta en titt på hva lagene på topp fem har.
                  Burde skriver jeg. Du kan ikke mene at LSK har fått ut maks av det grunnlaget vi sitter på?

                  Kommentar

                  • Odinster
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Aug 2008
                    • 160

                    Synes jeg hører en gjengangsmelodi jalle i det fjerne. LSK kan ikke få det ene uten det andre. Investorene vil kreve Haglunds avgang før de åpner lommeboken for spillerkjøp.

                    Kommentar

                    • Folke
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2008
                      • 5955

                      Opprinnelig skrevet av Odinster
                      Synes jeg hører en gjengangsmelodi jalle i det fjerne. LSK kan ikke få det ene uten det andre. Investorene vil kreve Haglunds avgang før de åpner lommeboken for spillerkjøp.
                      Og det med rette.. Hadde heller ikke gitt Haglund flere spillere, dette laget skulle ligget på topp 3 nå.

                      Kommentar

                      • ynnor
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2008
                        • 857

                        Har sagt det før:Ikke sikkert det blir mye bedre med ny trener men det kan ikke bli dårligere. Og derfor er det verdt sjansen.

                        Kommentar

                        • maxpayne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Apr 2006
                          • 1260

                          Heldigvis så jeg tidlig at Magnus Haglund var et stort feilgrep derfor er forventningene mine deretter. Nå mangler det bare at styret i LSK ansetter en dansk eller nederlandsk trener for å sette inn dødsstøtet for Lillestrøm sportsklubb.

                          Kommentar

                          • Totti21
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Mar 2004
                            • 3500

                            Opprinnelig skrevet av maxpayne
                            Nå mangler det bare at styret i LSK ansetter en dansk eller nederlandsk trener for å sette inn dødsstøtet for Lillestrøm sportsklubb.
                            For meg er dødsstøtet om man skal bytte trener nok en gang og starte på en 3-5 årsplan igjen med ny spillestil. Er rett og slett drittlei det.

                            Kommentar

                            • mr.Jordbakke
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jun 2005
                              • 3845

                              Haglunds førsteprioritering var å få forsvaret på plass. Fasit: -21 mål på 12 kamper; det er nesten -2 mål i snitt!
                              Vi har 12 poeng på 11 kamper, hvorav heldige dommeravgjørelser mot S08, Brann og Sogndal lett kunne ført til kun 6 poeng. Vi har til gode å spille 2 gode omganger. Dette lukter nedrykk!
                              NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

                              Mvh
                              Mr.Jordbakke

                              Kommentar

                              • LS89
                                Kamptrådkongen
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2013
                                • 3387

                                Treneren er likevel tidvis fornøyd med lagets innsats.
                                – Vi viser utvikling på bortebane, men må likevel dra hjem med null poeng. Det er tungt, men sånn kan fotball være, sier svensken.

                                Han tar ting så lett at jeg får mark!

                                Kommentar

                                • DoubleHi5
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2011
                                  • 4112

                                  Nå blir det spennende å se hvor lang tid det går før Mathisen eller Bjarmann går ut og erklærer full tillit til Haglund!
                                  Elska þetta félag

                                  Kommentar

                                  • DoubleHi5
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2011
                                    • 4112

                                    Opprinnelig skrevet av LS89
                                    Treneren er likevel tidvis fornøyd med lagets innsats.
                                    – Vi viser utvikling på bortebane, men må likevel dra hjem med null poeng. Det er tungt, men sånn kan fotball være, sier svensken.

                                    Han tar ting så lett at jeg får mark!
                                    Jeg synes kanskje det aller værste er at han behandler oss som idioter og holder oss for narr! Nei, Haglund, det har ikke vært noen utvikling i riktig retning med deg som trener. Å hevde det, slik du gjør, er useriøst og provoserende.
                                    Elska þetta félag

                                    Kommentar

                                    • GIFKanari
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2009
                                      • 8243

                                      "Vi gjorde noen feil i forkant av Hønefoss sitt mål som vi må luke bort, sier Magnus Haglund til LSK.no."

                                      Godt han endelig har satt fingeren på noe som har ridd klubben som en mare siden han tok over med gåfotballen sin. TTT, ting tar tid, men her må man nok tenke årtier av tålmodighet.

                                      Kommentar

                                      • _Jonern
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 4384

                                        Det som irriterer meg noe jævlig er Haglunds utspill og reaksjoner i media. Hvor går grensa for den mannen? Uansett hvor mye vi taper så står han der nesten likegyldig og sier det samme hver gang. Det er helt forjævlig å se på, spesielt når jeg selv omtrent raserer hele leiligheten etter tap og dårlig match. Jeg får et inntrykk av at han ikke bryr seg, selvom det sikkert ikke er så ille. Greit nok at det er snakkinga i garderoben som teller og ikke media, men jeg kan ikke se for meg at han er totalt annerledes der kontra media. Det er da for faen meg lov å vise følelser og kjefte også, selvom man skal være fair. Herlig reaksjon på Mons Ivar etter taper til Start i dag, forresten. Knallhard men fair mener jeg er oppskriften til suksess.
                                        ..................

                                        Kommentar

                                        • LS89
                                          Kamptrådkongen
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2013
                                          • 3387

                                          Tipper svensken får Haugesund som sin siste sjanse. Med tap der, noe som garantert skjer med Grytkjær og Søderlund i spissen, så kan han endelig pakke sekken sin å sette seg på toget østover.

                                          Godt skal det bli!

                                          Kommentar

                                          Working...